
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Passat a palubní počítač
Tak se mi tedka podařil asi celkem pěknej a vzácnej kus budíků na pašíka,jen nevím jestli se to povede tam dostat do auta...

-> Elvis: Imo je v budíkách, motorové jednotce a v klíči(čip). Když seženeš toto všechno z jednoho auta, se stejnou motorizací jako máš ty a necan tak to můžeš prohodit. Ale ty modré budíky mají i jiné zapojení a asi i jednotky motoru byly jiné, ty první měli snad jeden konektor a čidlo nadmořské výšky(stejně jako např. golf3), zatímco ty novější jsou dvoukonektorové. Raději koukni co tam máš, já vždycky viděl jen ty dvoukonektory ale někdo mi tvrdil že se tam dávalo oboje.
-> saskyn2: a napadá mě ještě jedna věc,nešlo by to třeba přeházet z jiná B5ky z 98roku jako imobilizér atd?
-> saskyn2: jj díky tak já rozháži inzeráty a třeba se něco objeví

Jde o to že ty zelený maji navíc jinou generaci imobilizeru, jinýho výrobce(motormeter) jiný zapojení, takže tvuj problém nebude jen CAN.
Zkus sehnat zelený s PC, to by neměl být problém, málokterej passat je taková holota že nemá palubák.
Případně zkus sehnat zelený s maxidotem, ale to jsem ještě nikdy v ruce neměl a bylo jich strašně málo. Polodot byl pouze can.
Zkus sehnat zelený s PC, to by neměl být problém, málokterej passat je taková holota že nemá palubák.
Případně zkus sehnat zelený s maxidotem, ale to jsem ještě nikdy v ruce neměl a bylo jich strašně málo. Polodot byl pouze can.
-> Nwkt: a nevíš kde ho třeba ten modul maji?Něbo nehodíš mi semka pls odkaz,já se z toho uplně mimo...

-> Nwkt: -> Nwkt: taky sem se na to díval ale moc se v těch modulech neorientuji...
-> Elvis: Já viděl někde modul, že šli CANový i do starýho, ale stál asi 5tku, což se vůbec nevyplatí
-> saskyn2: hmm kurnik právš že tam mám ty první zelené a klůli tomu maxidoteku jsem to chtěl předělat,tak to asi budu muset vypustit z hlavy...
-> Elvis: Jiné budíky, páčku na stěrače(ta se ještě liší kombi- sedan), teplotní čidlo pod nárazník, kabeláž od páčky k budíkum a k teploměru.
Budíky přizpůsobit k imo. Budíky jedině neCAN(předpokládam že v 97nemáš) a dodržet barvu podsvícení(starší zelené motormeter, novější modré VDO) je tam jiná generace ima a je to nezaměnitelné. Jestli máš novější(tj. modře podsvícené) tak zkus rovnou sehnat s maxidotem.
V žádném případě tam nerozchodíš budíky s CAN-BUS, tj, od roku 99.
Budíky přizpůsobit k imo. Budíky jedině neCAN(předpokládam že v 97nemáš) a dodržet barvu podsvícení(starší zelené motormeter, novější modré VDO) je tam jiná generace ima a je to nezaměnitelné. Jestli máš novější(tj. modře podsvícené) tak zkus rovnou sehnat s maxidotem.
V žádném případě tam nerozchodíš budíky s CAN-BUS, tj, od roku 99.
-> Elvis: no největší jarda bude sehnat za přijatelnou cenu tu palubku si myslím a ty věci ktomu..vím že nová palubka na starší Boru stojí myslim okolo 8 tis kč i stim palubákem integrovaným
-> Nwkt: takže asi nic těžkého,co?

Tipuju že budíky, páčku na stěrače a natáhnout kabely. Aspoň tak to jde u seatů
Ahoj,chci se jen zeptat jestli by šel dodatečně dát do Passata B5ky 1.9TDI rok97 palubní počítač???A popřípadě co k tomu bude potřeba,jinak děkuji za každou radu
