skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Audi A6,řadovej 5ti vál Tdi
prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 03.07.2011 do 12.07.2011, založil/a myschaak AZNP K.Hora
-> palinator: to nie je také hrozné , plus vyhonovať , kľukovka bola po 750 000 km krásna
-> suri:
Mělo by ti to jít. Nebo se tam alespoň přes ksms.cz přes e-shop dostat. Musíš tam vybrat auto a vlevo kliknout na skupinu zboží. Ono se to chvilku zamyslí a vyplivne. Cena tam je na 1,9 TDI rotačku 2650 Kč za píst 79,76 mm (asi 1. výbrus) a sada pístních kroužků (na 1 píst ?) za 260 Kč, vše Kolbenschmidt.
Mělo by ti to jít. Nebo se tam alespoň přes ksms.cz přes e-shop dostat. Musíš tam vybrat auto a vlevo kliknout na skupinu zboží. Ono se to chvilku zamyslí a vyplivne. Cena tam je na 1,9 TDI rotačku 2650 Kč za píst 79,76 mm (asi 1. výbrus) a sada pístních kroužků (na 1 píst ?) za 260 Kč, vše Kolbenschmidt.
-> palinator: nejde mi to , cena je tam?
-> suri:
eshop.ksms.cz/ksmotor/Sel ectByVehicle.aspx
Předpokládám, že píst komp. bude osazenej kroužkama.
eshop.ksms.cz/ksmotor/Sel ectByVehicle.aspx
Předpokládám, že píst komp. bude osazenej kroužkama.
-> palinator: a aká je tam cena , ten starý rotačka 2,5 nemal tlaky a tam krúžky boli tuším 500€ , dva piesty 250 a zvyšné tri 250€
-> suri:
Já jsem po tom trochu pátral a podle katalogu se asi abnormální písty prodávaj, ale právě jsem ještě neviděl, že by to někdo dělal.
Já jsem po tom trochu pátral a podle katalogu se asi abnormální písty prodávaj, ale právě jsem ještě neviděl, že by to někdo dělal.
-> palinator: myslím že nie , aspoň toto PD sa objednával polomotor na fotke , a to bola lacná zákazka cca 8tis eur , ostávala stará hlava išla na zrovnanie a zabrúsoval som ventily
Dělaj se vůbec nějaký opravy vylítanejch TDIček typu výbrus a abnormální písty?
-> Milan 136: a čo sa na tom sype? tu bola ko vstrekovacia tryska a roztopený piest , ten rozvod to je tiež domček plný kolečiek a sranda to nastaviť , keby tí blbci dali aspoň jamky na tie kolesá takto to dávať na prvý valec a potom sa srať s tým excentrom
inak ešte starý transporter 2002 mal tiež 2,5 motor rotačku tuším AYA kod a tie vraj boli výdržnejšie , ten mal 750 000km tlaky v prdeli ale chodil do poslednej chvíle , toto nové , nabehané 250tkm a ko , ale pri tom ako s tým zaobchádzajú sa nečudujem
inak ešte starý transporter 2002 mal tiež 2,5 motor rotačku tuším AYA kod a tie vraj boli výdržnejšie , ten mal 750 000km tlaky v prdeli ale chodil do poslednej chvíle , toto nové , nabehané 250tkm a ko , ale pri tom ako s tým zaobchádzajú sa nečudujem
-> suri: myslím, že jo
-> Eidy 03.07.11 23:41:02: nic moc? 5válec PD je snad větší shit než HTP
Ja mám A6 2.5 TDI 5-valec 103 kw, automat, spoľahlivosť bezkonkurenčná, pekný zvuk, pružnosť, spotreba...
nápravy nemajú hliníkové ramená ako novšie a6 a passaty, takže vydržia neporobnateľne viac, neodchádza váha vzduchu... no proste tieto moderné autá sa možu spoľahlivosťou a výdržou strčiť niekde.
Ja som moju doviezol z nemecka, zo servisnou knižkou. Pravda, ale aj na toto auto údržba niečo stojí, a je to viac ako na oktáviu.
Náročná je výmena rozvodu, kde je treba rozobrať celý predok.
Ak chceš ešte niečo vedieť, kľudne sa spýtaj.
Tu je moja čerstvo po kúpe, ešte bez elektronov.
nápravy nemajú hliníkové ramená ako novšie a6 a passaty, takže vydržia neporobnateľne viac, neodchádza váha vzduchu... no proste tieto moderné autá sa možu spoľahlivosťou a výdržou strčiť niekde.
Ja som moju doviezol z nemecka, zo servisnou knižkou. Pravda, ale aj na toto auto údržba niečo stojí, a je to viac ako na oktáviu.
Náročná je výmena rozvodu, kde je treba rozobrať celý predok.
Ak chceš ešte niečo vedieť, kľudne sa spýtaj.
Tu je moja čerstvo po kúpe, ešte bez elektronov.
Anebo sou i levnější..maj sic na hrbu 300 a stejně nemaj problema..
No je to taková moje malá ikona krásy,užitnosti a userfriendly..
Když bys nechtěl naftičku,občas sou i pěkný LPG kousky.
Nejlíp T5,to už i jede.
No je to taková moje malá ikona krásy,užitnosti a userfriendly..
Když bys nechtěl naftičku,občas sou i pěkný LPG kousky.

Nejlíp T5,to už i jede.
Taky otázka kolik do toho chceš strčit,ale předpokládám,že když za fábku,tak sem vybral v relaci..tohle je klidně mňam.
suchen.mobile.de/fahrzeug e/showDetails.html?id=1480 286...
suchen.mobile.de/fahrzeug e/showDetails.html?id=1480 286...
-> myschaak AZNP K.Hora: ahoj,když už debata směřuje timhle směrem,tak ti taky musim povědět.
Kamarád/soused má V70 (cca 98´,99´)..auto je to veliký,na fesťákách nikdy netřeba stanů..dostatečně luxusní a i to dobře vypadá.
Má tam tu klasickou a německou 5V 2.5 TD,co cpali i do VW T4 (volvo moc nikdy neumělo vlastní naftu) a bejvá to fakt držák...má tam 200tkm a zatim si to řeklo o běžný věci (tlumiče,ňákej čep,brzdy,spotřebka...)
Já bych doporučil,víc než Audi,který upřímně neznám,ale je mi nesympatický.
Kolik na kouli nevim,ale předpokládám,že tam s tim nebude problém.
A ceny jsou přívětivé.
Kamarád/soused má V70 (cca 98´,99´)..auto je to veliký,na fesťákách nikdy netřeba stanů..dostatečně luxusní a i to dobře vypadá.
Má tam tu klasickou a německou 5V 2.5 TD,co cpali i do VW T4 (volvo moc nikdy neumělo vlastní naftu) a bejvá to fakt držák...má tam 200tkm a zatim si to řeklo o běžný věci (tlumiče,ňákej čep,brzdy,spotřebka...)
Já bych doporučil,víc než Audi,který upřímně neznám,ale je mi nesympatický.
Kolik na kouli nevim,ale předpokládám,že tam s tim nebude problém.
A ceny jsou přívětivé.
-> palinator: přesně tak.. znám tři lidi co 2,5tdi v6 měli, všem odešli čerpadla kolem 160 000 km.. že škoda servisu ale vim, že dokážou odejít i podstatně dřív.. a repase stojí nesmysl.. navíc tyhle v6 trpěj hodně i na přidírání vaček, hodně odcházej turba (i když to je asi na vině majitelů, ne automobilky..) prostě tenhle motor se vyloženě nepoved, oproti nesmrtelnýmu petiválci :-(
-> alpin: tak ta je
starý audiny ( vlasně teda i audiny celkově) mám fakt rád :-)
-> alpin: tak ta je

-> mAATT: síce zen starší model ale krásny audi-100.autobazar.eu/25-
tdi-id2174048.html
Ty nespolehlivější čerpadla začaly dávat až do V6?
-> Eidy: přesně tak :-) škoda že většina těhle 100vek a A6 je už na kaši.. :-(
-> mAATT: Jojo. PD už je nic moc. Ale stará klasika je pecka.
-> suri: ano, ale jenom do T4.. PD v t5 je už úplně jinej motor..
-> Eidy: to je ten 5valec čo sa dáva do transportérov?
Každej ti řekne, že 5 válec od VW je nesmrtelnej motor. Kamarád ho má ve starým Volvu, natočeno 550 tis a jede jak z praku. Naši firemní smluvní taxikáři ho mají v Transportérech, natočeno mají nesmysl a taky to jede jako ďas. Za mě nejlepší TDI jaký existuje.
-> myschaak AZNP K.Hora: asi najlepší diesel čo môžeš v audine mať.. super spotreba, super spoľahlivosť, novšie 6 valce sa kvalitou radovému 5 valcu TDi nepriblížia ani z kilometra...
Máme Volvo V70 tdi - 5-ti vál ... to audi jsem měl taky - volvo za stejnou cenu a 100x lepší a komfortnější :-) ceny ND stajné :-)
-> myschaak AZNP K.Hora: Jediný co o tom vím, tak to že motor je takřka nesmrtelnej.
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak třeba 406ka Break má taky 1600kg na kouli.