Subaru

prohledat
599 příspěvků (zobrazeno 451 až 500) od 14.06.2011 do 17.04.2023, založil/a U-Geen
řadit dle data
21:31:24
07.11.2012
palinator
-> 1560:

Beru.



-> U-Geen 07.11.12 16:38:37:

Beru.



-> haso:

Blaváci jsou zjevně jako Pražáci...3cm sněhu a je všechno v prdeli.3



-> Luky.:

No dobře, získáš o pár % lepší handling v zatáčce s tím, že jak klouzne jedna náprava, kloužou obě. Jinak mám pocit, že nezkušená noha zvládne případný přetáčivý smyk lépe s předokolou.



A pokud odběhneme od Subaru, tak pro Haldex a podobné 4x(2+2) systémy platí jen ta výhoda lepší trakce při prokluzu. Jinak v handlingu nepomohou, naopak svojí reakcí zaskočej řidiče.

Já jsem se loni nadělal takovejch kravin s předo i zadohrabem a nic moc se nestalo, ale je pravda že to bylo v množství sněhu do 15 cm. A troufám si tvrdit, že s předohrabem jsem v serpentinách dosáhl takových úhlů smyku, o kterých se 4x4 ani nesnilo. To byly obtištěný světla ve stráni-ze stráně-ve stráni-ze stráně --- kdybych tam zhučel tak to auto už nikdo nikdy nevyndá.3
17:05:03
07.11.2012
Luky
-> palinator: jenže všechnokolce trvá dýl, než ten smysk dostaneš. Tedy pokud nemáš zrovna vyšlápnutou spojku. Při i při mírné akceleraci a mírném brždění motorem má všechnokolka výhodu.

Jinak já za zimu řeším odhadem 1000 až 2000 smyků, takže né že bych všechnokolku vyloženě potřeboval, ale víc si je vychutnam 1
16:39:04
07.11.2012
haso
-> palinator: ja mam s predohrabom problem vzdy, ked dakam idem...sak to nezataca 1
16:38:37
07.11.2012
U-Geen
-> palinator: 2-3 mesice v roce. 4 hnana i brzdena kola motorem osobne povazuju za vyhodu temer v jakekoli situaci.
16:37:18
07.11.2012
1560 - zrušená registrace
-> palinator:

V zimě na chatě na horách poměrně pravidelně.
16:33:50
07.11.2012
palinator
-> vhml:

Bezpečný ovládání v zimě u 4x4? Docela si nedovedu představit nehodu z důvodu špatný trakce přední nápravy, většina nehod na sněhu jsou nedobrždení nebo smyk, kterej dostaneš i s všechnokolkou. To že s ní vyjedeš víc jak 2x tolik, to nevim jestli se dá řadit pod pojem "bezpečný ovládání". Prostě kdyžtak nevyjedeš no a co.



Nevim kde kdo bydlí, ale zajímalo by mě, kolikrát ročně máte problém s předokolou.
15:42:46
07.11.2012
1560 - zrušená registrace
-> Luky.:

Tak má to svůj věk a svoje kilometry, zázraky od toho nečekám :-) Ale tak ono je to stejně "kdyby", zatím vlastní auto nepotřebuju.
15:16:31
07.11.2012
Luky
-> 1560: mě je jasný že né každej je tak šáhnutej :) Na lepší pojíždění to určitě stačí, ale Subaru s velkym S to teda není ;)

Nicméně zrovna ta kultura uvnitř není žádná sláva. U toho našeho po roce a půl a nějakých 20 000 km v tom vevnitř už pěkně vrže, když zavírám dveře nebo stahuju okýnko, tak to vypadá takový divný zvuky, že se bojim že se to rozbije. A ty starší jsou na tom asi ještě hůř. No ale furt lepší než nějaká starší škodovka, žejo... :)
upraveno 1x, naposled 07.11.2012 15:20:35
15:05:25
07.11.2012
1560 - zrušená registrace
-> Luky.:

Tak já divočinu nečekám od žádnýho auta, který bych si měl nebo chtěl koupit :-) Na divočiny máme v garáži RX-8, co měla kdysi máti, a že by se s tím dalo běžně jezdit třeba na nákup nebo do práce či na nějaké delší trasy, což bych od auta očekával, to teda zase ne :) I když Imprezu v 1.6 bych nechtěl, papírově mi ten motor nepřijde nic moc, byť jsem s tím nejel, třeba je to dobrý, co já vím. Ale zajímalo by mě, co třeba 1.5 v aktuální generaci Imprezy, mohl bych si to někdy půjčit, abych mohl porovnat s 2.0 :-)

Mě o výkon ani tak nejde (teda samozřejmě očekávám, že když budu potřebovat někoho předjet, tak to bude reagovat tak nějak hned a ne, že se budu muset nejdřív půl trasy rozjíždět), já bych spíše raději pohodlí, centrální zamykání na dálkáč, elektrický okýnka a rádio. A taky, aby to auto bylo takové user-friendly, což teda Subaru je :-) Nepotřebuju stopadesát tlačítek na rádio, abych hodinu zkoumal, kde se to zapíná... Takže tak.
14:38:19
07.11.2012
vhml
-> Luky.: rozhodne od toho nečekám drifty nasuchým asfaltu. Ale bezpečné ovládání pro ženu v zimě a trochu srandy pro mě v zimě. Na letní crcačky by stačila felicie. A vůbec, je to Subaru, už to je důvod si to koupit :-)
14:02:02
07.11.2012
U-Geen
-> Luky.: jak kdo, ze jo :-)
13:35:25
07.11.2012
palinator
Si kupte 1500 Žigula a o zábavu máte postaráno... minimálně na mokru.3
13:13:48
07.11.2012
Luky
-> U-Geen: jak říkám, na sněhu super, ale kolik dní v roce to využiješ, žejo... 8
13:10:14
07.11.2012
U-Geen
-> Luky.: jj divocina to nebude :) na druhou stranu prdel se s tim da taky uzit, kdyz napadne (teda nevim jak Impreza, ale Lego jezdi bokem skoro samo :)
13:08:32
07.11.2012
Luky
Jenže tyhle slabý Imprezy jsou řidičsky asi dost nezáživný, vymakaností podvozku je způsobeno, že auto sice jede ohromně rychle, ale dost nezáživně... 8

Já když řešil možnost služební Imprezy 2,0D, s díky jsem odmítnul. Kolega ji má, na sněhu je to samozřejmě bezkonkurenční, má to i určitý Xfactor (je to přeci Impreza s WRX paketem, že), ale po pár km mě to auto nebaví (takže jsem nakonec skončil u Mazdy 6 a jsem spokojenej - výkonnější motor, hravý podvozek, špičková výbava...)



To jen pro shrnutí, abyste od levnější Imprezy nečekali žádnou divočinu...
13:01:33
07.11.2012
1560 - zrušená registrace
-> palinator:

Jasný, WRX jsou pěkný, i když už jsem trochu alergickej na tu modrou barvu a zlatý kola 3 Ale pro mne je WRX už docela zbytečnej luxus.
12:59:22
07.11.2012
palinator
-> 1560:

"06 se mi líbí víc, ale jak to není WRX, tak je to pro mě furt auto vzhledově celkem nezajímavý.
12:56:49
07.11.2012
vhml
-> 1560: žena mi s celým subaru včera poslala doprdele :-D



Asi zdědí sharana a já si koupím imprezu :-)



Každopádně vzhledem k financím to musí bejt do roku 2000, tj. před kulatejma světlama. Kombík me obecne neuráží a s dvoulitrovým motorem jich je k sehnání dost. Je pravda že sedany jsou zpravidla jen se zbytečným motorem 1,6. To mě neláká.
upraveno 1x, naposled 07.11.2012 12:57:38
12:45:27
07.11.2012
1560 - zrušená registrace
-> vhml:

Taky jsem tuhle přemýšlel, že bych si to samé koupil pro sebe. Problém ovšem je, že kombi se mi moc nelíbí (ten zadek je takovej nezajímavej) a nechcu vylítaný WRX, GT a podobný nebo (si myslím že) slabý 1.6. No takže mi toho až tak moc nezbývá, protože většina jsou právě kombi nebo 1.6 nebo GT :-D



Ale tak třeba na tohle se dívám už delší dobu...

www.sauto.cz/osobni/.../1 1101758?goFrom=lis...



Nebo tohle, i když kombi a automat, ale zase generace Imprezy, která se mi líbí asi nejvíc. Jen mi nesedí ta cena, čekal bych o něco víc. I když i tak je to na mne moc.

www.sauto.cz/osobni/.../8 640558?goFrom=lis...





No, a pro tebe, co třeba tenhle? :)

www.sauto.cz/osobni/.../1 0293862?goFrom=lis...
10:53:29
06.11.2012
vhml
Když koukám na ty ceny tak bych si mohl pro ženu koupit Imprezu :-)



Do roku 2000, kolem 40000 v kombíku s dvoulitrem. To nebude úplně blbej nápad :-)
20:19:51
03.11.2012
U-Geen
-> Mantrabeach: tak ja jezdim pianko zas, a temer idealni trasy. Na kolech to vypada lip jak na spalkach, to je asi pravda :-) Dik. ND jsem zatim moc neresil, spotrebka jako takova je za normalni ceny (tlumice, desticky), vejfuky jsou drazsi ale i to se da resit, jedine co jsem menil byl knock sensor kterej obcas zablbnul, novej stoji asi 1600, bral jsem starsi.
18:14:41
03.11.2012
palinator
Co jsem slyšel Lego s tím jejich 2,0 D, tak studený je to pořád docela rachoťák (i když na PDčko to nemá) a když za to vzal, tak to docela kouřilo.
06:11:23
03.11.2012
Mantrabeach
-> U-Geen: to ale není zase tak špatná spotřeba na stálou čtyřkolu.a co jinak náhradní díly?na kolech to vypadá moc pěkně1
00:08:39
03.11.2012
U-Geen
-> Hurdis: jo a jenom abych te trochu zklamal... www.autoforum.cz/testy-au t/test-toyota-gt-86-cas-ne jde-vzit-zpatky

-> 1560: no ta preza mela takovej podivne cinkavej zvuk, po zahrati uz to teda bylo lepsi :-)
00:06:28
03.11.2012
U-Geen
-> Hurdis: ja budu taky s deckem nejak preckavat dopoledne 09:00-13:00, kdy ma zena nejakou akci :-)
00:05:17
03.11.2012
1560 - zrušená registrace
-> U-Geen:

Tak zvuk je u benzínu lepší, to je jasný, ale u toho dieselu to taky šlo, žádný "traktor" se nekonal.
00:05:05
03.11.2012
Hurdis
-> U-Geen: Zítra už mám v HK 4xmeetings, kvůli autům. Nicméně pošlu do SZ aktuální kontakty. Nejspíš budu otec na plný úvazek, takže s dítětem na sedačce.
23:59:47
02.11.2012
U-Geen
-> Hurdis: no tak treba AWD ted melo akci v automoto arealu v Bely, kde je i docela peknej asfaltovej okruh... nejaky novy auta tam meli (Foryn, XV), BRZ ne.



Zejtra jedu do HK, treba o sebe nekde zakopnem a pujcim ti Lego, to bys mel zazitek zadarmo :-)))
23:56:58
02.11.2012
Hurdis
-> U-Geen: No víš, co. Měl jsem už dost možností se svézt soukromě auty, které jsou jinak za tlusté půjčovné a kromě nadšení z této hlavní vlastnosti to bylo zklamání. Jo, jede to rovně, kurevsky rychle. Jo, má to gumy do výše oken v obýváku a stejně to udělá stovku za 5 sec., ale na D1 s tím do pravého pruhu nejezdi, běžeckou dráhu to nedá. Nebo OK, má to 8 kvaltů, ale Ty nerozhoduješ.

Srát na zrychlení rovně. Za 500 je skok z mostu 100x větší masakr.



Buď zkusit handling, nebo si pořád raději koupím 100oktan do kanystru, dám Ozzyho do Alpiny, pustím vysílačku, zapnu 3 bod a objedu 150-180 km kolem komína Rapidem.
23:56:10
02.11.2012
U-Geen
-> 1560: takze stejne jak ja no... Impreza byla 6 kvalt, kvalty teda poskladany tak nejak akorat. Zvukove to je spis nezvyk, nema to tak sympatickej projev jako benzin (prekvapive :-)
23:48:08
02.11.2012
1560 - zrušená registrace
-> U-Geen:

U toho Forestra měl být rok 2011, 2004 byl taky Forester, ale v benzínu, který jsem ovšem neřídil, pouze seděl vzadu (a spal).

Diesel mě moc nezaujal, ne snad, že by to bylo špatný, ale na to, jak to každej chválil, jsem teda čekal něco lepšího. Spotřebu to má papírově pěknou, reálně teda o nějakou tu desetinku až litr vyšší, v terénu to docela jelo (ale tak to asi každej diesel), na běžné silnci mě to ale dost zklamalo, hlavně jsem pořád hledal na převodovce ještě jeden stupeň. Jinak to překvapivě dobře reagovalo na plyn, prakticky hned se něco dělo, i zvuk byl docela pěknej, ne jak u Octavie TDi 3 Takže tak. Špatný to asi není, ale čekal jsem víc, no.
23:35:34
02.11.2012
U-Geen
-> 1560: no ten automat by to pro me asi zabijel no, ja rad kvedlam. On ten muj 2.5 zas tak vykonnej neni (spis vubec, 115kW), ale to je prave vyhoda Subarka ze vic drzis stejnou rychlost, protoze to ty zatacky krasne vykrajuje a nepotrebujes tolik zpomalovat. Je teda fakt ze zas nemam extra velky srovnani s jinejma autama, prilezitost ridit neco jineho mivam vyjimecne.



Ted jsem mluvil s kamaraem co ma XV s CVTckem a rikal ze to ma zabitou dynamiku... asi teda i pocitove, pry dokaze navodit situaci kdy auto zrychluje a otacky klesaji .-) BTW ma XV v cerne barve a v te to nevypada spatne a mozna by to v budoucnu nemusela byt spatna volba, je to pomerne vysoky takze to mimo silnici i neco zvladne.



Jak se ti libil ten diesel ve srovnani s benzinem? Ja ridil par km Imrezu a jako... jede to docela pekne, ale jinak me to nejak neuchvatilo.
23:31:48
02.11.2012
1560 - zrušená registrace
-> U-Geen:

Protože jsi japoncema taky postiženej :))))
23:30:01
02.11.2012
U-Geen
-> palinator: asi by mi nevadilo temer jakekoli :-)



A ted tak premyslim, ze tech "zazitkovych" novych aut se mi libi povicero. Miata (ta bude nova, udajne filozofii blizsi puvodni NA), Nissan GT-R, Nissan 370Z, Impreza WRX (sedan)... sakra, proc je to samej japonec? :-)
23:27:11
02.11.2012
1560 - zrušená registrace
-> U-Geen:

Ty jízdní vlastnosti můžu porovnat jen z toho, co máme doma, tak na jednu stranu ano, člověk si s tím užije, zábavný to je, vyvážený to je, sedí to perfektně, jede to pěkně, výkon to má, zvuk to má, ale zase máme všechno v automatech a to ty jízdní vlastnosti trochu zhoršuje. U Legacy ani ne, ale třeba ta Impreza ve dvoulitru je strašně líná, tuším že 2s rozdíl oproti dieselu a 1s oproti manuálu. Se to sice nezdá, ale je to dost... Navíc to má dlouhou odezvu a vysokou spotřebu. Jel jsem kdysi kousek i s Foresterem 2004 v dieselu s manuálem a ten jel zase hodně pěkně v terénu, na to, že je to takové nic, až mě to překvapilo... Ale na běžné silnici se to teda docela trápilo.
23:19:36
02.11.2012
U-Geen
-> 1560: mno ono to Subaru mi prijde i dost specificky co se jizdnich vlastnosti tyce, aspon ja se s tim dokazu docela pekne, rychle a prijemne svezt na rozbitejch okreskach, coz na to ze je to rel. velkej, vysokej a mekce naladenej kombik stredni tridy je s podivem. Ja k japoncum pricuch diky pritelkynine Suzuki a libi se mi styl, jak japonci veci delaj (jednoduche a funkcni). Pokud pristi rok dojde k vymene levneho litaciho auta (= do prace), 2 ze 3 kandiatu jsou zatim japonci :-)
23:18:19
02.11.2012
palinator
-> U-Geen:

Jo, Porsche, 911 ale ještě starýho vzducháče, třeba "85 nebo něco takovýho.6
23:15:49
02.11.2012
U-Geen
-> Hurdis: Prodejci Subaru poradaj kazdorocne nejake akce, kde je mozny si prislusny povoz vyzkouset... u Toyoty to bude asi podobne, i kdyz k Subaru asi inklinuje vic nadsencu a ty akce budou vice jizdni... takze kdyby ti misto 86ky stacilo BRZ :-) Clanek muzu oskenovat. Corvetty, R8ky a podobne mi taky nic nerikaji, to spis Porsche... Co Genesis Coupe, nelaka te?
23:14:38
02.11.2012
1560 - zrušená registrace
-> Hurdis:

Jasně, nemá dneska už smysl řešit, jestli japonský auto, český, franzouzský, německý, rumunský... Ono je to i to tom, že Volvo není Volvo, Porsche není Porsche, Škoda není Škoda atd. Nebo třeba o tom, že auto je spotřební zboží a až dojezdí, tak ho vyhodíš, a je jedno, co to bude za značku. Problém je spíše v tom, že jsme měli doma až na vyjímky vždy japonská auta, takže to ve mně zanechalo nějaké stopy 3 Pokud bych si měl dneska kupovat auto (ojetý a starší, nový nepotřebuju a nemám na něho), tak buď teda třetí generaci Camara, no a když ne, tak bych určitě šel do japonce (hold jsem tím postižen), buď starší Imprezu (akorát teda nějakou nevylítanou, což bude dost problém sehnat) někdy kolem toho roku 99 nebo Legacy, co má tady U-geen (ne, že bych se chtěl opičit). Ale jako jo, dokážu se představit i třeba v tom Loganu nebo Fabii - jen by mě to asi řízení pak asi nějak moc nebavilo. Takže tolik k tomu, proč japonce :) Hold zvyk.



Pokud jde o nová auta, zatím mě nějak neuchvátilo absolutně nic... Buď se mi to nelíbí designově nebo to má blbý poměry objem motoru vs výkon vs spotřeba (vs odstupňování převodovky vs objem nádrže a tak bych mohl pokračovat) nebo to má tunu zbytečné výbavy (fakt nepotřebuju, aby to auto za mě řídilo celej svět a já jen čuměl, jak se to dělá)... Nevím no, nový auta mě prostě nějak neberou. Samozřejmě jsou vyjímky, ale to jsou spíše sportovní auta, která bych si nekoupil, protože co u nás s tím.
upraveno 1x, naposled 02.11.2012 23:19:48
23:05:44
02.11.2012
Hurdis
-> U-Geen: Nevím, nemám info. Ale popravdě, mimo youngtimerů je z aktuálních aut pro mne jediné lákadlo vyzkoušet 86ku. Možná bych se zklamal, ale kdyby se tenhle model objevil v mnou nenáviděných zážitkových akcích (počítám, že na nějakou předváděčku dovozce může solitér zapomenout), tak bych do toho asi šel, na rozdíl od Corv., Fer., Lam....
22:55:40
02.11.2012
U-Geen
-> Hurdis: blby je ze ty EU pozitiva zamezily uz dovoz par novych modelu Subaru :-) A ono to GT86 bude taky trochu bublina, v Evu bylo porovnani BRZ a stare Imprezy...
22:51:32
02.11.2012
Hurdis
-> 1560: Samozřejmě nic proti progresivnímu vývoji, výzkumu, vědě, ekologii, bezpečnosti, to k dnešnímu bežnému životu patří, ale je logické, že v důsledku toho a konzumu se stal ze současných aut produkt, a dohady japonec/francouz/němec mají pořád menší význam.



Pokud jde o automobilový průmysl tak u spojení jako zábava, osobnost se nedá ani použít oblíbené podnikatelské rčení "dobře už bylo" protože tak daleko zpět si to většina ani nepamatuje. Ale s tím už se toho moc dělat nedá. (Kromě pár pozitivních projektů, třeba GT86...)
22:44:50
02.11.2012
palinator
No, Tube Type se už nepoužívá, dneska jen Tubeless. 47
22:43:23
02.11.2012
U-Geen
-> Hurdis: ja osobne taky nechci kupovat starsi auto (vyrazne) pres 100kkc... i kdyz bych na to nakrasne vydelal ci si dokonce vypujcil. Proste nevidim duvod, aby mi ty prachy mizely pred barakem :) Jinak za 6 let (s rocni prestavkou) jsem najel s Toledem 150kkm, ted ma pres 300kkm a fakt nemam problem s tim, ze je to stary a ojety auto... jednoho krasnyho samozrejme pujde pryc, bud na stari nebo jen tak :) Zadna parada to neni, ale z A do B me zatim vzdycky dovezlo bez problemu a o tom to tak nejak je.



Tyhle stary japonsky verky s bezramovejma oknama, podivne placatym motorem, divnym designem a nesmyslne objemnym motorem mi prijdou, ze v sobe jeste nejakyho ducha maj (nebo dusi :-). Kolega s prace to se svym 1.4T Meganem taky nechape, ale co no. Audi je druha volba, jezdil bych za min atd., permanenti 4x4 to ma taky (ale to je spis moje presvedceni, ze nechci Haldex :-) ale nejak mi ty auta nevim proc nesedej :-(
upraveno 1x, naposled 02.11.2012 22:46:05
22:37:04
02.11.2012
1560 - zrušená registrace
že duše v autech umřela nejpozději někde kolem roku 94–95 (a text za tím)...



Jj, s tím souhlasím...
22:33:53
02.11.2012
Hurdis
-> U-Geen: Musím říct, že asijským autům, jako spotřebnímu zboží přicházím pomalu na chuť, ale pořád mne to nějak podvědomě neoslovuje. Za téměř 200000 tvrdých km za posledních 5 let s korejcem jsem hodně vděčný (hlavně díky tomu, že je to první serie, pak už se šetřilo, dokonce i na barvě nápisů na víku motoru, a možná taky díky tomu, že auta bez ohledu na původ mechanicky netýrám).

Ale z důvodu potřeby více aut a blbnutí kolem těch našich pekáčů se asi do dražšího, ale jinak rozumem voleného japonce asi nedokopu.

A kdyby se náhodou situace obchodu více usmívala, budu čmuchat po německu, nejspíš kruhy, to si nemusím nalhávat, ač logické opodstatnění by nebylo.





Ale stejně je to více či méně jen počítání muzika/peníze jelikož já pořád tvrdím, že duše v autech umřela nejpozději někde kolem roku 94-95. Možná s příchodem masivního nástupu různých CAD systémů, modelovacích SW apod. Dokud bylo rýsovací prkno, byly hrany, byly nápady, nebyly předpisy EU...byly auta.
upraveno 1x, naposled 02.11.2012 22:35:38
21:53:11
02.11.2012
1560 - zrušená registrace
-> U-Geen:

3 3 3 3
21:47:11
02.11.2012
U-Geen
-> 1560: tak proto jich mate tolik ne? kdyz se opravuje jedno tak aby se dalo jezdit druhym
21:38:46
02.11.2012
1560 - zrušená registrace
-> U-Geen:

Jo, klasickej japonec 3
21:34:22
02.11.2012
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: jasne, na fotkach je zrejme, ze auto je po 200tkm uplne v prdeli, interier polorozpadlej a karoserie na tom neni o moc lip :)
Extreme Tyres