skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chlazeny kotouce
283 taky z obou stran stejně masa... A naopak víc se mi sjíždí vnitřek u pístku...
-> Tuner#2: Podle me to venku brzdi vic i kdyz to bude trmen novej... Je tam vetsi plocha desticky a myslim, ze ji pritlacuje i vetsi plocha trmenu oproti vnitrni plose pistku...
-> Jirik_Tuňák: Tak me tohle bohate na 90HP a 1005kg staci teda :) Do ted tam byl plnej 239mm, takze tohle si myslim, ze je pro to auto az az :)
-> Jirik_Tuňák: Tak me tohle bohate na 90HP a 1005kg staci teda :) Do ted tam byl plnej 239mm, takze tohle si myslim, ze je pro to auto az az :)
Tak ono dokud vše funguje jak má a pístek není přirezlej a to samé vodící čepy, tak to brzdí z obou stran stejně, ale po čase se to ukáže. Já měl taky na Fávu desky na jedné straně na plech a na druhé bylo ještě dobře 3mm obložení, možná i víc a takhle to vyndavá švára pomalu z každého auta... Takže proč nezvýšit životnost kotouče tímhle? 

-> havlik: Jenomže my máme brzdiče, jako jsou na tomhle velký kotouče. 

-> Jirik_Tuňák: já mam na oktávce 288 a jsou taky stejný z obou stran na plovoucim třmenu. Tak nevim
-> Tuner#2:
Já mám taky plavací, ale kotouč mám stejnej z obou stran, ale ten je 266 mm. Škoda, že nemám 3.0 V6, měl bych krásných 288 mm. 


-> Syny 29.03.11 00:40:46: Je to díky té konstrukci plovoucího jednopístku, celkem běžná věc. Pořádné brzdiče mají kotouč stejný na obě strany



-> Syny: Ja bych rekl, ze proste ta vnejsi strana brzdi vic a tak ji tam nechali vic „masa“. Desticky jsou vlastne taky jiny vnitrni a vnejsi. A ze se ten vnejske ojizdi vic ses presvedcil i tim, ze ti vnejsi desticky ubylo vic nez vnitrni (na starych kotoucich a destickach). Myslitm ze ta nesymetricnost je tedy proto. 

-> Syny: kamarad to ma u Leona presne naopak,bude to prave kvuli tomu...
myslim si že sis odpověděl sám. 

Mam jednu otazku ohledne brzd co sem daval tedko na Seata... Jsou to chlazeny 239mm kotouce (sirka 20mm), ale zarazilo me, ze z vnejsi strany jsou tlustsi nez z vnitrni. Ze ta vetraci drazka neni symetricky uprostred. Proc to? Jako jedinej duvod mi napada, ze proste ta vnejsi strana brzdi vic a tak ji tam nechali vic "masa". Desticky jsou vlastne taky jiny vnitrni a vnejsi. A ze se ten vnejske ojizdi vic jsem se presvedcil i tim, ze mi vnejsi desticky ubylo vic nez vnitrni (na starych kotoucich a destickach). Myslite ze ta nesymetricnost je tedy proto?