-> Fiatak: jak psal havlik, pujde ti do motoru čistej vzduch a ne vejfukový plyny.Takže nepatrně lepší zátah odspoda a z režimu, kdy motor jede jen tak na udržovačku po rovině.Emise sice budou horší, ale jak u jakýho motoru. U 205 jsem ho měl taky odpojenej a emisema sem prošel v poho ( hluboko pod limitama ) a to na něm bylo 350 tic. km. EGR by měl bejt zaslepenej a ne jen takhle odpojenej. Někde jsem čital, že takhle je snad dokonce otevřenej.Ale nikdy jsem to nerozebiral, tek si to radši ověř.
-> Fiatak: tak je to možná ale umístění se mi zdá divný, každopádně odpojednim EGR evidentně bude podtlakový si uděláš horší emise ale lepší spotřebu a jizdní vlastnosti.
Takto som to mal už od výroby a chcel by som vedieť či to má nejaký vplyv na auto(spotreba,výkon). Jedná sa o 1.9 TD 55kW. Tá hadička čo je v nej ta šrubka by mala byť natiahnutá na tom kolíku.