
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fiat Problem
-> castrol: -> alpin: Tak aspoň že tak. Díky

-> Induktor: nie volant dole netreba ,aspon ja som ho dole nedaval
-> Induktor: ja som nedával dole , len som doškrábal ten plast na stĺpiku tak si ho olep alebo tak , až tam budeš pučiť štít nech to nepoškriabeš 

Jen se ještě zeptám, musí se sundavat volant?
-> alpin: Jo, možná jsem teď trochu zabedněný, ale co je převodník na štíte?
-> Induktor: kukni budíky , prehoď iné a sleduj
Píše mi, že ujeté km to počítá, ale neukazuje rychlost.
-> Induktor: k prístrojovke sa dostaneš , len to chce nervy no , ale učite je len voľný šteker alebo ten prevodník na štíte
Aha tak díky moc, o víkendu na to mrknu a uvidím. Pak napíšu na co jsem přišel a jestli jsem se k té přístrojovce vůbec dostal 

-> Induktor: zaludnost ziadna len to chce hladat a netahat nasilu 

může to bejt cokoliv
-> Induktor: může bejt KO snímač, nebo budíky, vím že jse měnily u nás ve fiatu často jak bravo/a byla nové auto
-> Induktor: to máš skorej konektor volný alebo zoxidovaný , krsnému to robil plynový pedál , auto nešlo ani kkt , jedine ked dal plyn na podlahu , buchol po palubke a heeeeeen
-> Induktor: na prevodovke je snímač , štít má poschovávane šróbiky.. jeden je umiestnený zospodu vetracieho otvoru ( zhodíš deklík na poistky a pozrieš sa dohora: je tam šróbik na 4 imbus ) ostatok tak nejak nájdeš , budíky držia na 4 imbusoch a 2 alebo 4 štekre , sa mi vidí že 4
Aha a je tam vyloženě nějaká záludnost? Mají problém, že jim za jízdy tachometr padá na 0 a když do přístrojovky praští tak zase chvíli ukazuje. To by mohl být studeňák ne? Nebo povytažený konektor?
-> Induktor: lanko tam nieje ale je tam dost srobov cize treba hladat 

-> Induktor: Pokud jse nepletu tak tam lanko není a jak vytáhnout přístrojovku to jsi nevzpomenu
Zdravím pánové, mám dotaz, na Fiatu Brava, je náhon tachometru řešen jak? Je tam lanko, nebo je to přes snímač impulzů? Nevíte jak se vytahuje přístrojovka? Upsal jsem se kamarádce, že jim na to mrknu, ale o těchto autech konkrétně nic moc nevím. Díky moc
zavada zistena...vadna spička na vstreku...vymenené vsetky 4 lebo pri kontrole striekali vseliak len ne tak jak mali...teraz ide krasne,starty hladke :)
doufám, že ví, že má starýcho komůrkáče a ne common rail čtyřicáté generace:) vačka nemusí být prasknutá.. a prasklá může být i hlava...
-> 105: To je něco jako u Avastu virová truhla? 

-> Fiatak: virova komurka..
jaka komora? a vacka keby bola prasknuta tak ide stale na 3 valce...a ono ide len pri starte...bolo mi povedane ze to moze byt koncovka na vstreku...
podle mě to bude buď prasklá komůrka, nebo vačka..
hej zhavice mam vsetky rovnake...rovnako menene...
zeby podpaleny ventil?
-> Fiatak: mne to robilo na sierre 2.3d , studeny motor siel na dva valce a po zohriati palil uz normalne , zhavice mas vsetky rovnakej znacky ?
-> Fiatak: Nechat změřit tlaky ve válcích
a som z toho uz bezradny...
skusal som...nikto nevie...
možná bych zkusil fiat forum
Chcel by som sa opytat ci je to mozne. Ak je studeny motor,teda teraz v zime auto rano startuje na menej ako 4 valce odhadom 3. Motor sa strasne klepe a pokial trochu nepridam plyn tak mu par sekund trva kym sa rozbehne na 4 valce. S ocom sme skusali premerat zhavice jednoducho skusackou ziarovka a 2 droty...jeden na + baterky a druhy na zhavic ktory bol odpojeny(neboli na nom kable) a vsetky 4 rozsvietili ziarovu cize ziaden nieje odpaleny. Ak pri starte zosliapnem plynovy pedal a hned pustim tak sa auto rozbehne na 4 valce i ked sa trosku zatrasie ale nieje to take ako ked startujem bez plynu. Neviete nieco poradit? Okrem vyberania zhavicov, lebo na to je teraz strasna zima a debilny pristup. Ide o motor 1.9 TD 55kw Fiat Brava