-> havlik 13.12.10 17:14:57:
Co vím u Oplu, tak Astra G teploměr měla, H už ne a ta poslední ho zase má. Naše Vectra B "98 je ještě asi stará škola, jelikož teploměr kolísá, takže zřejmě ukazuje skutečné hodnoty.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Za kolik km se vám ohřeje 1,9tdi
20:14:24
14.12.2010
14.12.2010
palinator
16:30:16
14.12.2010
14.12.2010
Nwkt
-> U-Geen: To je na náklaďáky ne
pro osobní tam doporučujou spíš tohle www.normans.cz/produkty/. ../blokove-ohrivace
pro osobní tam doporučujou spíš tohle www.normans.cz/produkty/. ../blokove-ohrivace
16:27:54
14.12.2010
14.12.2010
U-Geen
jenom pro zajimavost :-) www.normans.cz/produkty/.
../male-prutokove-ohrivace
16:21:12
14.12.2010
14.12.2010
suri
-> Jirik_Tuňák: viem , máme doma , hold niekedy konvice neboli
16:14:02
14.12.2010
14.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri: To je ponornej vařič na čaj. Ale fakt.
15:44:10
14.12.2010
14.12.2010
suri
-> Milan 136: viem -> Jirik_Tuňák: takéto ohrievače na hadicu sú a je to super , predhreje to vodu v chladiči prípadne v motore podľa umiestnenia na tých 60st .
15:24:04
14.12.2010
14.12.2010
Milan 136
-> saskyn2: no to je lepší varianta místo těch žhaviček ve vodě. jsou tam na to dvě relé pro dva topné obvody. jinak ten el. radiátor má i fabia TDI
-> MATTESS 13.12.10 13:29:47: no pak se roužne kontrolka, gong a asi se zvedne
-> suri: no felda byla poslední, pak už to lže...
třeba fabia II v základu teploměr nemá
-> Tuner#2 13.12.10 15:39:11: mně se to taky vůbec nelíbí, ale je to tak
-> MATTESS 13.12.10 13:29:47: no pak se roužne kontrolka, gong a asi se zvedne
-> suri: no felda byla poslední, pak už to lže...
třeba fabia II v základu teploměr nemá
-> Tuner#2 13.12.10 15:39:11: mně se to taky vůbec nelíbí, ale je to tak
10:52:33
14.12.2010
14.12.2010
saskyn2
Ono taky záleží na konkrétnim typu auta, třeba sup, passat, novější audi má přídavný elektrický topení v základu takže to pak fouká teplý vzduch na okno téměř po nastartování
10:08:21
14.12.2010
14.12.2010
Luky
Tak dneska v těch -9 °C jsem to za celou cestu do práce neohřál. Po asi 16km bylo tak 70 °C na budíku. Kolik to je v reálu?
17:55:00
13.12.2010
13.12.2010
Venca.
Moje PDčko 74kW se začne ohřívat tak nějak po 4km - začne se zvedat rafička, po cca 10km se ohřeje na 90, trochu topit to začne s climatronikem cca po 2 km... mimo město
17:22:56
13.12.2010
13.12.2010
David29
-> havlik: Vole, sem čekal
Ale tak nějak sem to spíš myslel, že prostě takovýdle auta nejsou pro řidiče teoretiky...
Zkrátka nový osobáky jso dělaný pro neřidiče, kterejm teplota motoru neřiká nic-)
Ale tak nějak sem to spíš myslel, že prostě takovýdle auta nejsou pro řidiče teoretiky...
Zkrátka nový osobáky jso dělaný pro neřidiče, kterejm teplota motoru neřiká nic-)
17:19:56
13.12.2010
13.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: Tjn ale maj kontrolku prehrati, ktera se rozne kdyz uz je to total v prdeli
17:14:57
13.12.2010
13.12.2010
havlik
-> David29: tak to by ti ten teploměr asi měli vyměnit:)
Každopádně jinak k debatě spousta novejch aut už tedka ani teploměr nemají
Každopádně jinak k debatě spousta novejch aut už tedka ani teploměr nemají
17:13:08
13.12.2010
13.12.2010
David29
Tak to mě Iveco ukazuje teplotu přesně v rozmezí 60st - 120st
Když jsem zůstal viset v kopci a hrabačkou jsem se škrábal ven, ke stovce to vylezlo...
Asi holt rozdíl v tom, že u takovejhlech aut se počítá s řidičema profesionálama, ne s troubama, který si neuměj ani vyměnit kolo...
Když jsem zůstal viset v kopci a hrabačkou jsem se škrábal ven, ke stovce to vylezlo...
Asi holt rozdíl v tom, že u takovejhlech aut se počítá s řidičema profesionálama, ne s troubama, který si neuměj ani vyměnit kolo...
17:06:58
13.12.2010
13.12.2010
Syny
-> Luky. 13.12.10 12:22:55: Od kruhace ve Stahlavech az k nam je to zhruba 5-6km asi ne? To by tak odpovidalo... Jinak v lete mi taky rucicka nad 90 nejde. V 92°C zapina 1. rychlost sahary, takze to bude asi tim :)
15:47:51
13.12.2010
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 13.12.10 15:45:30: Však ano souhlas viz. 15:39:11 13.12.2010
15:45:30
13.12.2010
13.12.2010
suri
-> Tuner#2: pre teba a pre mňa to možno nie je výhodné ale pre mudrlanta čo o tom nevie niča vidí že ide teplota hore tak robí stresy zbytočne
15:42:33
13.12.2010
13.12.2010
Petkar
1,9 TDi PD (verze 96 kW) ve Fordu Galaxy začíná hřát v poptávaných teplotách po cca 5 km, úplné ohřátí motoru tak po 10-15 km, olej ještě trošku déle, ale zase to závisí od způsobu jízdy - většinou netočím nad 2 500 rpm...
Jo a tenhle Galax nemá přídavné topení (dovoz Itálie), zas na druhou stranu je čipnut na 160 HP...
Jo a tenhle Galax nemá přídavné topení (dovoz Itálie), zas na druhou stranu je čipnut na 160 HP...
15:41:26
13.12.2010
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky. 13.12.10 15:33:55: Např. na benzině na dálnici. Každý auto když přijedeš chcípneš, natankuješ a chceš odjet tak má teplotu min. o 10°C vyšší, alespoň u Žlutky, u Fáva atd. to tak funguje, voda přestane kolovat, motorový prostor přestane ventilovat když auto stojí a to prostě teplotu vody zvedne a je nemožné aby ne.
15:41:07
13.12.2010
13.12.2010
Luky
-> MATTESS: Jo takhle, já myslel že to spadlo.
Nj, holt jsem wofce, líbí se mi jak to visí pořád přesně na 90 °C
Nj, holt jsem wofce, líbí se mi jak to visí pořád přesně na 90 °C
15:39:35
13.12.2010
13.12.2010
MATTESS
-> Luky.: Chvíle, třeba 5min. Když vypneš motor, teplota chladící kapaliny vzroste. Čili i budík ukazuje vyšší teplotu (š120 a pod. auta)
15:39:11
13.12.2010
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 13.12.10 15:15:18: To, že pro klid uživatele nám výrobci lžou, bohužel nejel v automobilovém segmentu. Stejných příkladů by se našlo všude dost. Ano 90% ovcí ve stádu je to jedno, ale pak je tady těch 10% co by rádi přsné budíky aby věděli že se něco děje... K smíchu to bylo, protože Milan to podal velice vtipně.
15:35:59
13.12.2010
13.12.2010
suri
-> Luky.: dnes väčšinou máš len kontrolku prehriatia ktorý je tiež vyhodnotená z čidla teploty
teplomer tam je asi len aby tam nebola diera a aby sa vodiči mohli chváliť že im drží teplota ako pribitá a na sprostej 120/felicii liezla od 70 po 110
teplomer tam je asi len aby tam nebola diera a aby sa vodiči mohli chváliť že im drží teplota ako pribitá a na sprostej 120/felicii liezla od 70 po 110
15:33:55
13.12.2010
13.12.2010
Luky
-> suri: No a k čemu tam kruci ten teploměr je? Vim že se do spousty aut už nedává, ale to mně přijde trochu ujetý...
-> MATTESS: po jaký chvíli? Navíc v hicu, to je asi normální, ne?
-> MATTESS: po jaký chvíli? Navíc v hicu, to je asi normální, ne?
15:27:27
13.12.2010
13.12.2010
MATTESS
Mně se zdálo i divný, že když vypnu motor po jízdě (hlavně v hicu) a po chvíli nastartuju, je zobrazená teplota stejná.
15:15:18
13.12.2010
13.12.2010
suri
-> Tuner#2: čo je na tom smiešne -> Milan 136: asi tak -> Luky.: žiadne auto ti dnes neukazuje presnú teplotu
ak máš napríklad 70-110 hlási to 90st na budíku a skutočnosť je iná . Posledná škodovka čo merala teplotu je asi felicia
ak máš napríklad 70-110 hlási to 90st na budíku a skutočnosť je iná . Posledná škodovka čo merala teplotu je asi felicia
13:35:09
13.12.2010
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Milan 136 13.12.10 12:44:00 napsal: → Luky.: pro klid uživatele a pro vyhnutí se panice u řidičů je u fabie i ostatních nových aut a určitě i mimo koncern VW rafička na 90 stupních cca od 70 do 110 stupňů…
ROFL
ROFL
13:31:30
13.12.2010
13.12.2010
Luky
-> Milan 136: Já si říkal že to neni jen tak - no hlavně že nepanikařim
13:29:47
13.12.2010
13.12.2010
MATTESS
-> Milan 136: to jako fakt? Já mam na to podezření od prvního léta. A nad 110°C ručička putuje dál?
13:16:50
13.12.2010
13.12.2010
Nwkt
-> Luky.: To by chtělo sledovat VAGem :-)
12:44:00
13.12.2010
13.12.2010
Milan 136
-> Luky.: řeknu Ti jednu tajnost pro klid uživatele a pro vyhnutí se panice u řidičů je u fabie i ostatních nových aut a určitě i mimo koncern VW rafička na 90 stupních cca od 70 do 110 stupňů....
12:22:55
13.12.2010
13.12.2010
Luky
Když jedu ze Šťáhlav, Fabii RS se rafička pohne někde u Synyovic zahrádky v Plzenci v tom kopci. Dá se podle toho i určit venkovní teplota. V létě se hne už před Plzencem (Sedlecem), zatímco při veliké zimě až skoro u Letkova. Teď už je potřeba to jen empiricky odpozorovat a zlepšit přesnost toho měření na dílky menší než 15 °C
A fascinuje mě, že ani v těch největších hicech, ve městě, v koloně a já nevim co ještě, se rafička nikdy nepohne nad 90 °C Chlazení je tedy, jak se zdá, dimenzovaný dostatečně
A fascinuje mě, že ani v těch největších hicech, ve městě, v koloně a já nevim co ještě, se rafička nikdy nepohne nad 90 °C Chlazení je tedy, jak se zdá, dimenzovaný dostatečně
15:54:54
12.12.2010
12.12.2010
David29
Mě Peugeot 1.9T topí během 2km... Leč v zimě mám teplotu kolem 70C pernamentně...
21:01:35
11.12.2010
11.12.2010
Honzik105S
-> palinator: kod motoru AHU a je to 97
15:22:40
11.12.2010
11.12.2010
saskyn2
-> škodec: EE právě že ten motor má takovou velkou účinost a že ti ani na volnobeěh nedokáže vyrobit tolik tepla aby udržel ohřátý radiator topení a tim že má malej výkon tak se při jízdě taky pomaleji ohřívá protože kde neni výkon, neni ani teplo
15:17:16
11.12.2010
11.12.2010
palinator
-> škodec:
To bych chtěl vidět.
To bych chtěl vidět.
14:55:46
11.12.2010
11.12.2010
škodec
-> saskyn2: ja mam skor pocit ze SDI sa prave rychlo ohrieva. Maly motor hovno vykon tak sa sustredi len na to Zato benzinovej 1.8T to trva dlhsie nez SDIcku
14:53:52
11.12.2010
11.12.2010
Nwkt
-> Syny: Nic neřešim, ale zkontrolovat to můžu. Jako jsem si koupil hustoměr, abych věděl na kolik °C tam mam nemrzku
14:32:57
11.12.2010
11.12.2010
Syny
-> Tuner#2 11.12.10 14:13:23: Tyvole ty mas asi nakej velkej problem, kdyz na me musis reagovat a rejt i tam, kde se te to absolutne netyka... Ptal jsem se uplne normalne TOMASE (ne tebe) co resi, kdyz se mu auto ohrejva evidentne normalne jako ostatni TDicka.
14:26:55
11.12.2010
11.12.2010
Nwkt
-> Milan 136: Tak teď už nechce
14:25:26
11.12.2010
11.12.2010
saskyn2
-> Nwkt: Vyndavat nemusíš, stačí vytáhnout + z baterky a ta žhavička musí mít viditelný odběr(hodí jiskru když škrtneš kabelem)
14:21:43
11.12.2010
11.12.2010
Milan 136
-> Nwkt: často bývají upadlý dráty u těch "fajfek" co na tom jsou nasazený. Samozřejmě se vyndat dají a zkusit je připojit na zdroj jako obyč žhavičky. Ale ne vždy to je med, vytočit je z toho hliníku zarostlý tou chladící kapalinou. Dají se jen proměřit multimetrem proti kostře, ale i tak se někdy naměří a stajně nejdou.
Pokud se Ti nechtějí zalomit v tom hliníku atd tak bych možná vypustil vodu a z tý hlavy to sundal celý. Pokud se Ti do toho chce šťourat
Pokud se Ti nechtějí zalomit v tom hliníku atd tak bych možná vypustil vodu a z tý hlavy to sundal celý. Pokud se Ti do toho chce šťourat
14:13:23
11.12.2010
11.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 11.12.10 14:07:48: Řeší třeba to co tu napsal Milan 136. Koukám Tebe fakt musíme asi hodně srát viz. třeba tvoje reakce na mé rady o focení a teď tady na Tomáše
14:07:48
11.12.2010
11.12.2010
Syny
-> Nwkt: A co resis? Dyt te tady vsichni vlstne potvrdili, ze se te to ohrejve jeste celkem brzo. Jako benzin to nikdy nebude no :)
14:01:25
11.12.2010
11.12.2010
Nwkt
-> Milan 136: A funkčnost poznám tak, že je vytáhnu a vyzkoušim jestli se ohřívají? Někde jsem na to myslim viděl návod
13:36:02
11.12.2010
11.12.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Kámoš koukal do nějakýho bawora (2001) a to byla sice nafta, ale našel v okruhu více termostatů, ten se ohřejval rychleji a hodně rychle topil.
Ono i kolegovo 320d (E90) začala topit stejně rychle jako moje. Beru topení, ne provozní teplotu motoru. Podle mě to bude u koncernového TDi souviset i s cenou a konstrukcí oproti zrovna tomu BMW.
Ono i kolegovo 320d (E90) začala topit stejně rychle jako moje. Beru topení, ne provozní teplotu motoru. Podle mě to bude u koncernového TDi souviset i s cenou a konstrukcí oproti zrovna tomu BMW.
13:29:39
11.12.2010
11.12.2010
palinator
-> saskyn2:
Se SDI se člověk spíš plazí, než jede.
Se SDI se člověk spíš plazí, než jede.
13:17:08
11.12.2010
11.12.2010
Milan 136
-> Nwkt 10.12.10 20:56:11: ASV má tři žhavičky v tom hliníkovým domečku na hlavě. Je dobrý projít to, jestli fungujou
13:06:22
11.12.2010
11.12.2010
saskyn2
Některý koncernový TDIčka určený do jižních zemí(typicky šunky dotáhnutý ze Španěl) nemaji příhřev kapaliny a je to docela znát ale i s tim příhřevem to neni nic moc, zlatá felicie. Snad nejhůř se zahřejvá SDI, je to taková daň za to že s tim člověk jezdí za 4L Dát webasto a poprdeli