skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Alternátor Vw Passat 1,9tdi
-> Pavel P@nkáč: nič iné tam nie je takže zrejme vinutie
-> m8rinek: aha a co se na nem pokazilo? vinuti?
-> Pavel P@nkáč: rotor
-> Pavel P@nkáč: rotoru?
-> m8rinek: cemu se u vas v altiku rika kotva? at se neco priucim:)
-> Milan 136: jj měls pravdu náčelníku:)
-> m8rinek: já to říkal

Teď mi ho kamarád přivezl z repasu. Nakonec opravdu vadná kotva...
Na vw clubu jsem viděl v inzerci nový altík na podélný motor 120A valeo za 4000kč. Jinak já prodávam použitej za 1700, možná bych tady vyhrabal jeden s ulomenym obalem za litr na díly.
Jinak ten šroub jde vyndat bez poškození, chce to páčit altík nahoru a zároven povytahovat šroub, je to pakárna ale jde to.
Jinak ten šroub jde vyndat bez poškození, chce to páčit altík nahoru a zároven povytahovat šroub, je to pakárna ale jde to.
-> Milan 136: ano stoji 10 .. repas vychazi na 7026kč..zatim se rozmysli... nema cenu zpravovat tohleto ma to ojety sberaci krouzky jak svina (vim da se to vymenit) ale ten pan na to ma ,takze nebude problem...
tak taušový altíky stojí kolem desítky
-> Milan 136 08.12.10 21:45:08: Nevadi, jeste rad zaplati...

-> 105: to se zákazník prohne:)
volnobezka na mercedesech nebo chryslerech sou mazec :D
ted to mam v praci.. v tom drzaku je drazka ktera ti umozni jit do strany... ten sroub sem urezal, a dal o par mm kratsi
vymenil sem regulator a nedobiji.. promeril sem diody, v poradku, verdikt zrejme vadna kotva- novy altec
vymenil sem regulator a nedobiji.. promeril sem diody, v poradku, verdikt zrejme vadna kotva- novy altec
-> m8rinek: volnoběžka je svinstvo ještě na takhle přístupným místě. Super je když ulítne a zůstane tam jen ten omydlenej vnitřek do kterýho nejde nasadit klíč. známýmu na octě ulítla v norsku...
-> Milan 136: touhle cestou jsem šel a chtěl jít zpět. Kotva snad ne, údajně buzení a prej volnoběžka má vůli (po 100tkm se má prý měnit). Oprava prý 5tkč.
-> Herman: tak tak nejednodusi zpusob

-> m8rinek: jinak normálně ho ohneš, pak pokrátíš a nebo dáš kratší. jde to i bez sundavání. třeba svěsit stěnu celou se mi nikdy nechce. umřela kotva na valeu?
-> Herman: aha, díky ;).
ta vrtuli lze sundat.....z druhe strany vrtule ve stredu je dira na tusim 8 imbus....ten povolis a vrtuli sundas......vrtuli si musis ze predu podrzet velkyma sikam za remenice po ktere beha remen......teda pokud nemas origo pripravek na drzeni vrtele...
-> darklord: hmm jenže tady na drzaku altiku je prave ten vetrak, nicmene uz je venku, ale jak ho dat na zpet netusim, puvodni sroub jsem ohl, tam novej, umerne kratsi se snizenou hlavou a uvidime...
No, podobny problem som mal na 320i, tiez tam vadil vetrak od chladica, nakoniec to skoncilo uvolnenim konzoly altiku aj s napinacou kladkou a srob siel potom pekne von. Samozrejme hodina prace navyse. 'ani ocko nenasadis' 

V rodinném Prassatu odešel altík, jak jsem se ho lákat ven, nicméně nejde vyjmout spodní šroub, který narazí do náboje nuceného větráku (demontáž větráku znamená vyjmutní chladiče). Otázka je co teď?:) Nemá někdo zkušenost, díky.