skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rada - mechanik???
14:28:45
17.12.2010
17.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Čokin: Tyjo peknej servis. Pak se mi nekdo bude divit, ze se bojim servisu
14:25:51
17.12.2010
17.12.2010
Čokin
-> Hřib: Ono už je to trochu starý, ale i tak díky za rady.
A ted ještě přihodím malou třešničku na dort, kdy asi minulý týden jsem přezouval a jak to bylo zvedlé tak čumím na údajně nové čerpadlo TRW a hele, čtu KOYO a bylo docela zasrané (řekl bych původní z výroby). Takže pánové v servisu si dle mě celou závadu s čerpadlem a nutnou jeho výměnou vymysleli a byla tam asi dle mě nějaká drobnost, kterou opravili za pár kaček a naučtovali si solidní výměnu všecho za 25 000,-. Jinak jak píše SYNY je to služební ted to jede a já už na to mrdám se do něčeho angažovat a mít stím akorát starosti. Takže asi takto.
A ted ještě přihodím malou třešničku na dort, kdy asi minulý týden jsem přezouval a jak to bylo zvedlé tak čumím na údajně nové čerpadlo TRW a hele, čtu KOYO a bylo docela zasrané (řekl bych původní z výroby). Takže pánové v servisu si dle mě celou závadu s čerpadlem a nutnou jeho výměnou vymysleli a byla tam asi dle mě nějaká drobnost, kterou opravili za pár kaček a naučtovali si solidní výměnu všecho za 25 000,-. Jinak jak píše SYNY je to služební ted to jede a já už na to mrdám se do něčeho angažovat a mít stím akorát starosti. Takže asi takto.
14:16:15
17.12.2010
17.12.2010
Hřib
-> Čokin: pod svoji soukromou fábii lézt nemusíš, anabázi s řízením jsem řešil před rokem, tatíkovo auto taky nejezdilo do servisu a svazek byl stále zabalen, údajně to v rámci běžných prohlídek kontrolovali a kdo měl svazek zabalen, tak jej rozmotali... To místo najdeš po demontáži filtrboxu , pod ním je tlustý svazek, kterým vede i hadička na zadní ostřikovač a je spojená u té černé mezistěny, kde to u některých aut netěsní a agresivnější kapaliny do ostřikovačů v tom svazku narušily izolaci a pak hnily dráty, ta izolace kolem drátů dělala jakoby sifon, já to měl naštěstí OK.
Hlavně na začátku podle VINka nebo pohledem na čerpadlo - krytka u levé mlhy - měli zjistit, jestli máš KOYO nebo TRW, nové už proti originálu nezaizolované pěnou a plastem, jinak vše pasovalo, od toho se pak odvíjí i snímač a řízení, možná stačilo sehnat KOYO čerpadlo, já měnil TRW a stejně pak cypoval i ten snímač polohy volantu, který šel taky nový.
Hlavně na začátku podle VINka nebo pohledem na čerpadlo - krytka u levé mlhy - měli zjistit, jestli máš KOYO nebo TRW, nové už proti originálu nezaizolované pěnou a plastem, jinak vše pasovalo, od toho se pak odvíjí i snímač a řízení, možná stačilo sehnat KOYO čerpadlo, já měnil TRW a stejně pak cypoval i ten snímač polohy volantu, který šel taky nový.
13:08:46
17.12.2010
17.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Ja si toho vsim, ale reagoval jsem na tvuj novy kyd :-)
12:49:13
17.12.2010
17.12.2010
Syny
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Gratuluju, jsi asi prvni a jedinej, kterej si vsiml, ze to je uz drobet stary
22:04:34
16.12.2010
16.12.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
auto-point 11.12.10 17:19:16 napsal:
Z tebe jako ze zákazníka bych se asi posralna co vytahuješ půl roku starý téma?
Z tebe jako ze zákazníka bych se asi posralna co vytahuješ půl roku starý téma?
18:30:17
12.12.2010
12.12.2010
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tos to ja taky ne, ale u auta co neni moje a servis ani neplatim nevim proc bych si mel pridelavat starosti... Ale dost OT, to mu asi moc nepomuze. Jen mi to tak napadlo
12:34:03
12.12.2010
12.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Cokin neni takovej, aby mu bylo vsechno u prdele...
12:04:50
12.12.2010
12.12.2010
Milan 136
-> Syny: na druhou stranu to máš pravdu. nicméně je to dosta zarážející
02:20:09
12.12.2010
12.12.2010
Syny
Dotaz - proc u sluzebniho auta jsi se vubec poustel do nejakyho setreni penez? Sluzebni auto bych hodil do servisu, dal jim cislo na mobil nadiktoval co je treba a rek, ze az to bude, tak si to vyzvednu. Nereknu, byt to tvoje a muset to platit, ale kdyz to je firemni, tak bych jim s klidem odkejval ty jejich dily a vic to neresil...
20:45:43
11.12.2010
11.12.2010
Milan 136
jinak na tý jednotce jsou tři svorkovnice, jedna silná napájecí kostra a třicítkam, druhá menší kde je patnáctka(po klíčku) a can a třetí je snímač.
tlaková trubkohadice je tam přes o-kroužek a převlečnou matici a vratka je tam jen nasazená hadička se sponkou...nevím co by tam nemělo pasovat
tlaková trubkohadice je tam přes o-kroužek a převlečnou matici a vratka je tam jen nasazená hadička se sponkou...nevím co by tam nemělo pasovat
20:43:08
11.12.2010
11.12.2010
Milan 136
-> auto-point: ??
20:42:41
11.12.2010
11.12.2010
Milan 136
-> Čokin: co to je za servis?
čerpadlo klidně odejít může, dělají to hlavně ty starý TRW zabalený v tom papundeklu. Jinak v autorizovaném servisu je TRW za 17, Koyo za 12 tuším.
ale co je zarážející je to, že tvrdí že tam cosi nepasuje. jednotka čerpadla TRW je záměná s jiným TRW!!!! sám jsem kamarádovi dával do MPi 2002 TRW z auta z roku 07 tuším, kde z ničeho nic umřela....
držák musí být stejnej taky na všech...
a hřebeny TRW mají všechny do jednoho snímač podkovu na dva šroubky od počátku výroby až do teď na dvojkách fabiích, kdy se zase vrátili k TRWéčku
pokud jim tam nejde podkova, tak tam je Koyo s kulatým snímačem na jeden šroubek a jsou to normální idioti
čerpadlo klidně odejít může, dělají to hlavně ty starý TRW zabalený v tom papundeklu. Jinak v autorizovaném servisu je TRW za 17, Koyo za 12 tuším.
ale co je zarážející je to, že tvrdí že tam cosi nepasuje. jednotka čerpadla TRW je záměná s jiným TRW!!!! sám jsem kamarádovi dával do MPi 2002 TRW z auta z roku 07 tuším, kde z ničeho nic umřela....
držák musí být stejnej taky na všech...
a hřebeny TRW mají všechny do jednoho snímač podkovu na dva šroubky od počátku výroby až do teď na dvojkách fabiích, kdy se zase vrátili k TRWéčku
pokud jim tam nejde podkova, tak tam je Koyo s kulatým snímačem na jeden šroubek a jsou to normální idioti
17:19:16
11.12.2010
11.12.2010
auto-point
Z tebe jako ze zákazníka bych se asi posral
19:02:30
23.06.2010
23.06.2010
Čokin
Tak volali ze servisu že snímač natačení řízení TRW nepasuje na to řízení že je tam jiná patice, a prý bude nejjednoduchší vyměnit už i celé řízení za TRW cena další 4000,- ještě že je to služební jinak bych raději koupil celou novou Fabii za 50 000,-
07:20:37
23.06.2010
23.06.2010
Čokin
To abych si vlezl ještě pod svoji soukromou Fabii a nějak ten svazek tam púořešil a ochránil.
17:40:45
22.06.2010
22.06.2010
peti
-> Jirik_Tuňák: jj zo zaciatku to skodovka brala ako reklamaciu a menili cely kablovy zvezok
15:37:59
22.06.2010
22.06.2010
suri
-> Jirik_Tuňák: to boli klasické príznaky a vraj na začiatku výroby to menily , podväzovaly a pod. ale len na autách čo jazdili do autorizáku ak si jazdil inde sere sa ti to doteraz
15:36:14
22.06.2010
22.06.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri: To jo, na krajskej správě co dělá táta, tak na dílnách pro služební vozy nejdřív měnili celý kabelový svazky, ale protože to bylo drahý, tak se to pak už jenom vystříhávalo. Jsem tak nějak nepochopil umístění toho svazku a když už umístění, tak jeho ochránění. A když s tím jedu a točím schválně na místě v noci, tak jak zhasínaj ty světla.
14:56:26
22.06.2010
22.06.2010
suri
-> Čokin: za mesiac so servom mala problémy jedna fábia , v autorizáku čiže sa asi tak neserú a to čo sa natom sere je ten zhnitý káblový zväzok kedy blbne elektrika v celom aute .
12:47:34
22.06.2010
22.06.2010
Čokin
-> sep: Jo jasný rozumím, myslel jsem si to že to bude výměna dílu za díl a oni dělají z komára velblouda.
12:02:35
22.06.2010
22.06.2010
sep
-> Čokin: :problémy se servem to ano,ale právě nejčastěji je to buď ten senzor a nebo svazek,obojí řešitelné bez nějaké extra bolesti,ale samozřejmě je lepší měnit celé servo a mít na tom pořádnou marži,pakáž.Ten senzor se jen vymění,nic dalšího se dělat nemusí,možná jen přes diagnostiku smazat závadu.
11:19:45
22.06.2010
22.06.2010
Čokin
-> sep: Že jsou to zloději to je mi jasné, a že mají větší vývar na dílech než na práci to už vím taky. Udělal bych to i sám ale nevím přesně co to obnáší jestli se ten senzor nějak seřizuje a kalibruje popřípadě asi bude nutná geomka. Odpoledne budou volat jestli to chodí nebo ne. To mě ještě ráno řekl že kdybych to nechal na nich tak už to mohlo být, musel jsem se držet abych ho za to neposlal do p...... A to mě tvrdili že se ty čerpadla kazí často a že to dělají hodně. Mě příjde že to dělají poptvé a vůbec neví.
07:54:58
22.06.2010
22.06.2010
sep
-> Čokin: :pokud vím tak TRW/Koyo nejsou mezi sebou zamenne,alespon ne nejak jednoduse,MPI bude mit na 90% TRW.Nicmene vzhledem na to jake si nasadili ceny na ND tak jsou to normalni kur.y zlodejske,nic jineho a tim ze jsi je pripravil o vyvar z dilu tak jsi je hrube nasral a uz to neni zlate tele ale bohuzel prace.Jinak otazka je co presne to delalo,cerpadlo zas tak moc casto neodejde,casto odchazi senzor uhlu otaceni ,coz je otazka cca 2000 a taky ma na servo vliv kdyz se dostane vlhkost do svazku.
07:41:17
22.06.2010
22.06.2010
Čokin
Mám tady následujcí problém. Firemní Fábie 1,4 Mpi 50kW se pokazilo čerpadlo řízení hned po opravě a výměně uložení přední nápravy. Nevím jestli to má spojitost nebo ne ale to je jedno. Auto se vratilo zpět do tohoto servisu stím at to opraví. Řekli mě cenu 15000,- repasované čerpadlo a 20 000,- nové čerpadlo. Já na netu sehnal čerpadlo TRW za 8500,- a origo Kojo za 12500,- Objednal jsem tedy čerpadlo TRW. Po pár dnech volali ze servisu že tam nepasuje že to nemá držák, tak jsem přiobjednal držák. Za další týden volali že nepasuje zavit hadice připojení oleje k čerpadlu že je jiný, dohodli jsme se že už si tu hadici seženou sami cena byla 2700,- já ji našel na netu za 1500,-. A dneska mě volali že to stejně nefunguje a at si auto odvezu že už to opravovat nechtějí, že tam špatně snímá čidlo náklonu a že musí být zase nové za cenu 3500,-. Na netu je za 2500,-.
Zajímala by mě zkušenost nějakého mechanika, který už toto dělal a ví co všechno je a není potřeba zaměnit, at mám také názor a zkušenost z druhé strany.
Zajímala by mě zkušenost nějakého mechanika, který už toto dělal a ví co všechno je a není potřeba zaměnit, at mám také názor a zkušenost z druhé strany.