Subaru Impreza

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 04.06.2010 do 02.03.2011, založil/a Rooney - zrušená registrace
řadit dle data
08:51:29
02.03.2011
Luky
-> U-Geen: tak mě zas LPG do auta nesedí obecně vůbec :)

Jenže benzíny dělá Subaru buď slabý atmo dvoulitry, nebo nesmyslně silný 2.5T, které jsou navíc v kombinaci pouze s 5q. A o 150 - 500 tisíc dražší...

(teda on ten 2.5 neni zas takový nesmysl, ale je potřeba uvažovat trochu racionálně 1 )
21:50:39
01.03.2011
U-Geen
-> Luky.: kolegy bratr ji ma, ale nevim zkusenosti, muzu zkusit zjistit ale neslibuju. a stejne mi ta nafta k subarku nejak nesedi, spis LPG :)
15:23:16
01.03.2011
Luky
Má někdo zkušenosti s Imprezou f tédéíčku? 1

Sumasumárum jako celek je auto asi dobrý a ten motor se taky celkem chválí, ne?
09:28:20
28.06.2010
U-Geen
-> Rooney: nebo LPG, tak to zatim planuju ja :) ale ne Imprezu teda
11:42:42
24.06.2010
1560 - zrušená registrace
-> Rooney:

Pohledem na palubní počítač zjistíš, že to "žere jak kráva". Já s tím jezdím třeba po dálnici (Kroměříž) - Brno - Praha a tam si to vezme tak 8 litrů, což je docela dost, ale zase je to automat, takže to žere o to víc. No a při rozjezdu z křižovatech si to bere tak 50l/100km, po městě takových 10 - 11l, když je špička a provádíš takové ty klasické pocuky, tak si to vezme i 12l. Takže... Auta to jsou super, ale na jízdu po městě nebo na krátké vzdálenosti to moc není.



Já se tedy bavím o Impreze 2,0R z loňského roku, ale ona ta spotřeba třeba u té jednaosmičky deset let staré nebude až tak rozdílná.
upraveno 1x, naposled 24.06.2010 11:43:23
11:38:49
24.06.2010
Rooney - zrušená registrace
konečně se to tu trochu rozjelo 4

Auto chci na každodenní ježdění do práce (cca25km jen tam), takže ta spotřeba mě moc nepotěšila no 8 ale myslel sem si, že to bude papat více.

Uvidíme , ještě stále váham, ale asi se přikloním k nějakému uspornějšímu povozu.....
22:34:39
22.06.2010
Soptikmartin
Tak do nedávna stalo v garáži Subaru Legacy 2.2i a bylo to super auto.Mezi mínusy patřila spotřeba.průměr byl okolo 11l a to se jezdilo v pohodě.V zimě je to supr auto.To samý na tahání plaťáku apod.Jinak jsou na to celkem drahý ND.Jinak auto za šest let nikdy nezůstalo stát na krajnici.Takže teď máme Outbacka 2.0D DPF r.v.08 a zase max.spokojenost.



Soused ma Imprezu WRX Sti r.v.05 a až na vyteklý zadní tlumiče je taky spokojenej.Ale má to jen na blbnutí o víkendu1 Takže za těch pět let co ho má má najeto necelejch 30 tis.
zvětšit Subaru Impreza - obrázek od Soptikmartin vložen 22.06.2010 22:34:39
20:43:38
21.06.2010
1560 - zrušená registrace
-> Rooney:

Já mám bohužel Imprezu celkem novou, vyrobenou vloni, takže nemůžu sloužit nějakými poznatky... Za půl roku jsem s ní najel nějakých 15tis km bez závady, zatím jedinou výtku bych měl k automatu, protože si to samo přidává, takže musíš stát pořád na brzdě, což jim nedělá dobře, ale to je u všech automatů. Druhá věc je cena ND, jak tu už padlo, kupříkladu nové přední světlo se pohybuje někde kolem 11tis, nárazník teď nevím, tuším 18tis... Takže když to někde škrtneš, je to docela pálka. Ale jinak do servisu jezdíš prakticky jen na pravidelný prohlídky (i u starších aut - i když záleží, na jaký kus zacházíš, jak s tím kdo jezdil a tak).
upraveno 1x, naposled 21.06.2010 20:44:47
17:52:53
21.06.2010
Luky
-> Bedřich: Na náš trh taky? Protože prioritně je to pro USA, pokud se nepletu
16:20:19
21.06.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> Luky.: Ano.Až na poslední generaci (hatchback se pro změnu začne dělat ve verzi WRX zase i v sedanu) .
13:41:32
21.06.2010
Luky
-> Dracek: WRX je ale taky kombi, nebo ne?
12:08:42
21.06.2010
Rooney - zrušená registrace
-> Dracek: díky za info, zase sem o něco chytřejší 4 1
16:32:42
14.06.2010
Dracek
Sice mám Subaru Legacy 2.0 ale je to vesměs stejné. 1.6 nebrat. Je to málo. Přece jen tam berou pernamentně 4 kola.



Napíšu, čeho jsem si za provozu všiml.



Slabé stránky jsou asi trochu spotřeba, cena ND (téměř neexistuje druhovýroba). Zase na oplátku subaru patří ke kvalitním autům, takže se tam toho moc nesere.

Při koupi je nutné otestovat vyskózní spojku. Jezdí se chvíly dokola a pokud se auto začne dusit, tak nebrat. Oprava je dooost mastná.

Dlaší nevýhoda je skovaná za 4x4 a právě tou vyskózní spojkou. Na autě musí být neustále stejné kola (stejný vyrobce, správně nahuštěné, stejně stejé). Pokud dojde k neopravitelnému defektu jednoho z kol musí se vyměnit všechny 4. Protože pokud je jedno kolo jiné, tak dochází k rozdílu otáček kol a časem odejde přávě ta spojka.



Jestli si nikdy nejel subaru, tak budeš čučet. Plochý motor + stálý náhon 4x4 dělají divy. Né nadarmo se o subaru říká, že sedí jako na kolejích. Další výhoda je v zimě. Člověk vždy dojede. Jedíná nevýhoda je že to i na sněhu jede jak blázen, ale brzdí to jako každé jiné auto, takže na to nezapomínat 6



Jo ještě pokud subaru (nepočítám WRX) tak jedině kombi. Kvůli zadní hnané nápravě má nízký kufr a moc se tam toho nevejde.



Snad sem ti trochu pomohl.
11:09:06
04.06.2010
Rooney - zrušená registrace
-> Jaktak: díky 4
11:04:00
04.06.2010
Jaktak
-> Rooney: Bohuzel se Subaru zadne zkusenosti nemam, ale tady je aspon trocha ze Subaru klubu, kdyz tam pohledas tak se urcite dozvis vic

www.subaruclub.cz/msgboar d_posts.php?topic_id=3...

www.subaruclub.cz/msgboar d_posts.php?topic_id=3...
09:22:42
04.06.2010
Rooney - zrušená registrace
Má někdo zkušenosti s tímto vozem?

Je to můj další kandidát na koupi, konkrétně v motorizaci 1.6 nebo 1.8, r.v.+-2000

Hlavně mi jde o poruchovost, ceny nd a slabé stránky tohoto povozu 4
Extreme Tyres