skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavá auta nejen z ulic
prohledat
6701 příspěvků (zobrazeno 3951 až 4000) od 19.05.2010 do 24.05.2025, založil/a 1560 - zrušená registrace
-> alpin: jo to já nevim :-D
-> Pavel P..: no měl sem cukání mu tam dat aspon listeček koupim :-D
-> Tomaso435: a když odešel tak Tomaso vytáh šroubovák a strejček jel domu bez světel

-> Tomaso435: to je votex maska nie ?
když sem byl v mostu pro auto, tak se tam vynořil strejček s timhle :-D zajimavý,
-> Flasch1994 16.01.12 21:32:39: téměř stejný stál dnes u nás na vsi, jen už měl krajský značky.
-> Flasch1994: new face sa urcite neobilo
-> Flasch1994: oprava po búračke , neorigo aj farba divná
-> Flasch1994: co tak vím, tak pickup se nedělal
Náhodou netuší někdo jestli se to dělalo seriově nebo to je nějaká domácí přestavba. Postává tady už léta, ten štoch na blatníku tam je čerstvě, a nikdy sem žádnej jinej van plus ve faceliftu neviděl, a pickup už vůbec ne.
-> Flasch1994: ¨krásnej,stejnej ale černej jezdí knám do servisu...nechal bych si to líbit kdyby ho pán prodával 

-> Flasch1994: Jo, kolega mi též říkal že to je normál - měl jí několik let jako služebáka..
-> Kaprof 16.01.12 00:25:21: V Plzni jich jezdí ještě celkem dost, takový 3 - 4 potkávám poměrně pravidelně..

-> Kaprof 16.01.12 00:25:21: V Plzni jich jezdí ještě celkem dost, takový 3 - 4 potkávám poměrně pravidelně..
-> Nwkt: Tak to joo..Ja vim o dvou a obe jezdi Koreu prave :o)
-> Kaprof: Zprvu byla Beta koncipována jako elektromobil. Poté padlo rozhodnutí zahájit také výrobu verze s benzínovým motorem, který by společně s některými dalšími komponenty dodávala renomovaná světová automobilka. (od roku 1996-97 - motory 1,3 - Škoda Favorit včetně interiéru a podvozku)
Od roku 1998 je ale Beta vybavena vysoce spolehlivým moderním motorem Hyundai Accent o obsahu 1341 ccm. Jeho výkon je v rámci své třídy mimořádný: 83 koňských sil (62KW). Nízké emise zaručuje elektronicky řízené vícebodové vstřikování paliva.
Od roku 1998 je ale Beta vybavena vysoce spolehlivým moderním motorem Hyundai Accent o obsahu 1341 ccm. Jeho výkon je v rámci své třídy mimořádný: 83 koňských sil (62KW). Nízké emise zaručuje elektronicky řízené vícebodové vstřikování paliva.
Flasch1994 12.01.12 18:30:29 napsal:
→ Don_pepe: Tatra Beta, těch tu jezdí pořád dost. Se to
montovalo tady v Ejpovicích, nejdřív elektro auta a pak to mělo motory
z fáva.
Ja myslim že se tam davala 14ka z Hyundaie teda
→ Don_pepe: Tatra Beta, těch tu jezdí pořád dost. Se to
montovalo tady v Ejpovicích, nejdřív elektro auta a pak to mělo motory
z fáva.
Ja myslim že se tam davala 14ka z Hyundaie teda

-> tomsal55: Jo, to už jsem jednou viděl. Prvně jsem to viděl jen na fotce, na auta5p, jak's dával odkaz. Pak i v reálu. Docela jsem čuměl. Velmi zajímavé auto.
-> Matulo: do libovek 

V piatok velmi pekna 110L v Galante... a mala GLS sedacky...



Nějaká firma to ofiko upravovala
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : v bejvalý práci sem na to vez díly,někdo to přitáh lehce bouraný na předek(jiný auto samozřejmě)ale taky sem na to čuměl

-> tomsal55 15.01.12 21:18:02: Zajímavá přestavba.
-> Flasch1994: No dyť to taky je škoda tuning

-> Jozka: Tak to já Betu mam okouklou už od školky, si pamatuju že tam v ní vozidly jídlo, a taky že tomu všichni řikaly škoda tuning

-> Don_pepe: Tak mi možná v tý bílý jen připadá kratší a vyšší

-> Jozka: Není

-> Flasch1994: Taky jsem si říkal že Beta, ale jak jí nemám okouklou v detailech, přišlo mi, že sice jo - ale "vypraná v moc horký vodě". Není ta fotka nějaká deformovaná na šířku?
-> Don_pepe: Tatra Beta, těch tu jezdí pořád dost. Se to montovalo tady v Ejpovicích, nejdřív elektro auta a pak to mělo motory z fáva.
-> havlik 09.01.12 13:55:04: Speciálně na drifty a jízdu bokem ;-)
-> Ing. Duso 06.01.12 20:49:02: zajímavě umístěný volant
-> Karlos (WIO46) 06.01.12 18:41:13: Už mi došlo, ale Chevrolet Niva vs. někdejší Chevrolet Nova je furt sranda
.

Tady je článek k tomu Chevroletu z Ruska.
www.auto.cz/chevrolet-niv a-350-tisic-kusu-8-let-540 06
Zde jsou i technické parametry.
www.amk.cz/lada/.../chevy
www.auto.cz/chevrolet-niv a-350-tisic-kusu-8-let-540 06
Zde jsou i technické parametry.
www.amk.cz/lada/.../chevy
-> Jozka: To není humor.

-> Kamil Vidlička: ale to je teda brutal, taky by som bral

-> Hřib: Viem, čo to je. Mal to byť nástupca, ale na´dalej robia aj pôvodnú Nivu. Toto robia v spoločnom podniku GM-AvtoVAZ. Myslím, že Chevy Niva nemala evrópsku homologáciu, či?
-> Karlos (WIO46) 06.01.12 08:59:16:
Chevrolet Niva..


-> Radek Retro eLeSo: Protože to je Chevrolet Niva.

-> Hřib: ten znak je kopie chevroletu či co??



-> srandokan: aktuální nástupce LADY NIVY 

-> Kamil Vidlička: Fiat, úprava Milánské karosárny Carrozzeria Touring.
Zamítnuté přispívání mají:
- Honzaloun (udělil dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) ), důvod: