Topení favorit

prohledat
74 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 29.09.2008 do 28.12.2014, založil/a 2222Johny2222
řadit dle data
21:20:03
28.12.2014
Tomaso435
-> Adam59: no... fávo 94 topí normálně. fávo 92 taky celkem dobře, fávo po 91 topí uplně na píču a až za hodně dlouho :D
22:46:02
26.12.2014
Adam59
-> Tomaso435 26.12.14 12:52:51: no koukám že jsou tam jinak udělané přívody, ale jaký to má vliv na funkci? 3 nebo spíš tedy který je lepší? Logické je že asi to novější ...
12:52:51
26.12.2014
Tomaso435
-> Adam59: v létě sem měl oba dva v ruce a porovnával sem kterej je stejnej s tím co sem měnil jelikož nikdo nevěděl co a jak . ale rozdíl tam byl docela velkej.

jinak pro představu
zvětšit Topení favorit - obrázek od Tomaso435 vložen 26.12.2014 12:52:51
10:54:47
26.12.2014
Adam59
Nikdo neví?
23:17:52
23.12.2014
Adam59
Trochu zneužiji téma, ale jaký rozdíly jsou ve ventilech topení Favorita do roku 91, mezi roky 91-93 a od roku 93? Chci kuchat Fa topení do Š100 tak abych koupil správný typ 4 ... podle fotek mi přijdou všechny stejný a v mototechně mi moc neporadili ...
14:37:32
25.11.2011
Markop
No, a to pískání nejsou ložiska ale uhlíky. Je to charakteristická "závada" těchto motorků. Stačí je vyndat a prasecky pilníkem zbrousit. Sice potom chvíli bzučí než se zase zaběhnou, ale potom už je klid.
13:22:12
25.11.2011
ZdeněkH - zrušená registrace
Pokud ti jde o bordel tak bych to udělal jednoduše seber mladé punčochu a navlíkni ji na tu mřížku. Hrubé nečistoty to zastaví a neomezí průtok vzduchu
13:06:33
25.11.2011
James1991
Jaké máte zkušenosti s pylovým filtrem na topení u Favorita, resp. na topení z Felicie(mám ho ve Favoritu)? Někde sem slyšel že je to pak línější a hůř to saje vzduch. Nedávná očistě všech možných průchodů topení byla celkem k ničemu, protože to tam je zas zadělaný. Napadlo mě že by to ten filtr mohl omezit(ten bordel a špínu), ale jak je to s tím prouděním vzduchu?

Na konec mám otázku týkající se též topení. u toho topení z Felicie mi na 1 stupeň něco píská v topení, to bude nejspíš nenamazanej ten ventilátor že?



Díky
upraveno 2x, naposled 25.11.2011 13:07:08
20:28:53
17.11.2011
doly120
-> Tomaso435: zacpané to už mám 3

těsnění pod hlavou nové,teplota je pěkně uprostřed,ale prostě to nefouká teplý vzduch8 3

jezdím 20km na jeden zátah,na dvojku to fouká vlažný vzduch už do 5minut.

Jediná možnost je že je vadná vložka topení,nebo ventil,ale ten se hýbe pěkně,lehounce4

Mám doma vložku s formana 94, vyčistil sme ji,ale zjistil sem,že tam něco chrastí,ale neteče,tak nevím jesi ji tam zkusit dát nebo ne3
20:01:09
17.11.2011
Tomaso435
-> doly120 17.11.11 16:26:48: zacpi si masku, zacpi si pd maskou, zacpi si pulku dolních otvorů... ja jezdim na kratší trasy do 15km s uplně zaslepeným nárazníkem takže tam nejde ani kapa vzduchu a všechno to valim přez topení . . a i tak se to neohřeje :-D
19:58:34
17.11.2011
black_devil
Ahoj, potřeboval bych taky poradit ohledně topení. Rozbil se mi ovladač topení, tak jsem ho vytáhl, chtěl jsem tam dát nový, ale nejdou mi zpět nasadit lanka (táhla) od topení. Je na to nějakej fígl? Díky
16:26:48
17.11.2011
doly120
neporadí někdo?
09:13:59
16.11.2011
doly120
palasske 23.10.11 13:05:00 napsal:

me topi krasne i na lpg i na 3 polohu




Toho si docílil jak?1
09:13:31
16.11.2011
doly120
Tak máme nové těsnění pod hlavou,ale stejně to nějak nechce topit3 Odvzdušněné to je, teplota je krásná,termostat ok. Ventil na topení se hýbe. Ale prostě ne a ne topit8 3
19:46:11
23.10.2011
doly120
-> su.tech: Příští víkend na to kouknu,snad to ještě tento týden vydrží,musím jezdit do práce,náhradní auto nemám. uklidnuje mě to že to nebere vodu ani olej,tak by to vydržet mohlo,pak to vyměním,dám nový termostat,víčko expanzky,a snad to bude topit :)

Každopádně děkuju všem za rady :)
13:18:38
23.10.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> cPetan: Ja jsem jen napsal vlastní zkušenost. Stejné problémy + řešení. Netvrdím, že to platí všeobecně. 4
13:05:00
23.10.2011
palasske
me topi krasne i na lpg i na 3 polohu
11:55:40
23.10.2011
cPetan
Taky mi fávo moc netopí a netopilo ani jako nový, teplota se stabilně drží v polovině toho plnýho pole, ale topení nic moc, když to přepnu na 3. polohu, tak se to taky vyfouká do studena, jedině když se tomu pořádně šlápne, tak chvilku zavane saharskej vítr 1 Tak nevím, že by to byla hlava se mi nechce věřit, když to takle dělá 19 let 3
22:34:47
22.10.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> doly120: Chybu hledej pod hlavou. Je dost možné, že jiné teploty jiné tlaky jiné problémy. Ale pokud se budeš zajímat o funkci LPG jako takovou pak zjistíš že při spalování LPG dochází k vytváření vyšší teploty spalin a to je realita. 4
22:08:12
22.10.2011
doly120
-> su.tech: Promin,ale tak to pak teda nechápu :)

Na benzín když to bylo v pátek přeplé,tak teplota byly o dost výše,a foukalo to krásně teplý vzduch. A když je to na plyn,teplota je i níže než je na fotce,a fouká to vlažný vzuch. Ted to teda blbne uplně3
22:05:53
22.10.2011
Tomaso435
-> doly120: ještě teda zkušenost minulé zimy, jak to nemělo točky netopilo, vubec,, nehřálo se nic, pohoda, a pak sem z těsnění pod hlavou vyndal sejtko :-D ale takhle to jezdilo ještě asi pul roku :-D
22:04:34
22.10.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> doly120: Na LPG by se měla zahřívat hlava více. Při spalování benzínu a LPG je rozdíl ve vytvořené teplotě a proto měly problémy litinové hlavy kdežto hlavy hliníkové snášejí tyto zvýšené teploty při spalování LPG daleko lépe.



To jen pro upřesnění teorií. 4
22:02:56
22.10.2011
doly120
-> Tomaso435: tak na plyn to moc nejede,to je fakt,ale tak zahřívat by se to mělo baj oko stejně...

Ted je mi to jedno,musím vyměnit to posrané těsnění8
21:59:58
22.10.2011
Tomaso435
-> doly120: ono jak to tak pozoruju čim víc ten motor táhne tim vic topí. pokud to na plyn zas tak netáhne tak to netopí... duvod toho nechápu, sou to jen vysledky pozorování :-D



-> Zeke-ten šestý: jj 95 už maj mrazit
21:54:29
22.10.2011
doly120
-> Tomaso435: jj střikačka 93 blackline.

Ale proč mi to zelené,topí (topilo) luxusně na benzín?3



-> Zeke-ten šestý: 95 rok nemá topit vůbec40
20:18:25
22.10.2011
Zeke-ten šestý
-> Tomaso435: nemá. mám klasické topení (myslim ty táhla v kabině) topeni jako takove jsem nezkoumal :)
20:17:23
22.10.2011
Tomaso435
-> Zeke-ten šestý: 95 nemá náhodou už feldí topení? feldí koberce v černé ?
20:16:23
22.10.2011
Zeke-ten šestý
-> Tomaso435: kdyz ctu ty roky, nespadám ani do jedné skupiny3
20:13:20
22.10.2011
Tomaso435
-> doly120: to černý byla střikačka? nebo karbec? osobní zkušenosti že 89 90 91 zas tak netopí. a na trojku ventilátor to fouká za chvili studený, namá to tam tudy takovej koloběh jako 92 93 94 , který topí dobře a celkem i rychle....
20:12:51
22.10.2011
Zeke-ten šestý
-> doly120: me to taky topi na prd (forman najeto 225tis km) je tam novej ventil na topeni, teplota dobra a proste ne..... mám se podivat a postelovat tahla na topeni radil jeden virtak6

EDIT: ted ctu ze minulej rok si to mel ok tak to nic
upraveno 1x, naposled 22.10.2011 20:14:48
20:11:02
22.10.2011
doly120
-> su.tech: No mě to taky nějak extremně netopí,jak sem psal níže na benzín to topí jak čert,zahřívá se to rychle.. ale na plyn prostě ne. Jak sem jezdil jednu zimu s černým fáčkem,tak to prostě topilo až to hezké nebylo,a to mělo najeté 230tiskm,takže bych věřil,že mohla být zanešená vložka topení nějakým pordelem,ale asi nebyla když to tak topilo :)

To zelené má 84tis a ani vloni to pořádně netopilo.

Snad mám doma těsnění pod hlavu,provizorně bych to vyměnil,at můžu jezdit do práce,a chystal bych ten druhý motor7
19:55:37
22.10.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> doly120: Hele já se tomu taky bránil. Nechtěl jsem si to přiznat. Voda neubývala, olej nepřibýval...



Ptal jsem se kde jsem mohl a jeden z lidí kterému dost věřím mi řekl jednoznačně palice. A byla to palice. Prostě prvopočátek běžných problémů s hlavou.



Netvrdím, že je to tvůj případ, ale u mě to bylo přesně jak popisuješ a po srovnání hlavy a výměně těsnení tyto problémy odezněly.



Bohužel i tak musím dnes uznat, že proti Gekonovi jakýkoli z mých Favoritů topil dosti bídně. Ale tak porovnávat rozdíl několika generací a tříd se fakt nedá. Ani se mi nechce věřit, že při zkušebních jízdách ve Finsku v mínusových mrazech naměřili v kabině Favorita se zapnutým topením 32 stupňů celsia. 93
19:47:31
22.10.2011
doly120
-> su.tech: Hm,tak to si mě vůbec nepotěšil8

Takže měnit termostat nemá cenu asi co?

vodu to ale nežere ani olej ,a nevím jesi na tenhle motor má cenu srovnávat hlavu a td,motor je sám o sobě ko,ale s topením problém vloni nebyl.

Mě právě zaráží,že teplota ukazuje pořád stejně,a netopí to no.

Vidím to na výměnu motoru tedy7

Díky moc za názor 6
18:58:44
22.10.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> doly120: Můj názor. Zcela jistě odcházející palice. 8 Těsnění pod hlavou je můj osobní typ. Bílé Fa mi dělalo to samé a trápení ukončilo až sundání hlavy, srovnání a nové těsnění. 4

Ono se to nezdálo, ale bylo načaté těsnění.



Tolik moje osobní zkušenost se stejným problémem.
upraveno 1x, naposled 22.10.2011 19:00:27
18:54:55
22.10.2011
doly120
problém1

S autem sem jel 40km, zahřáte to je,topilo to docela slušně,ale když topení šlo na 3jku, tak po chvíli to foukalo studený vzduch,tak sem ho vypnul,cca na 1-2min,pustil a foukalo to zase teplý vzduch (ne moc ale aspon něco3 ) a zachvíli to foukalo zase studený3

kde je chyba? teplota byla následovná,viz foto



předem děkuju za rady
zvětšit Topení favorit - obrázek od doly120 vložen 22.10.2011 18:54:55
16:26:45
21.10.2011
doly120
-> darklord: jo,jde tam,jede to3
16:25:48
21.10.2011
darklord
-> doly120: no plyn, aby tam aj nejaky siel do toho motoru :D
16:24:50
21.10.2011
doly120
-> darklord: jako plyn?1
16:23:44
21.10.2011
darklord
-> doly120: nemas to zaskrtene? 6
16:22:17
21.10.2011
doly120
-> darklord: divné7
16:17:59
21.10.2011
darklord
-> doly120: no, na plyn sa mi to ohreje skorej ako na benzin...
16:17:40
21.10.2011
doly120
-> darklord: já na benzín přepínám taky v nouzi,což bylo ted častěji,protože mi došel plyn
15:29:08
21.10.2011
darklord
-> doly120: tvl ja nechapem ako to robite, ja na benzin prepinam len v pripade ze potrebujem predbiehat kolonu do kopca, inak plyn neh sa deje cokolvek, natocim rano 8 pod nulou a na druhom semafore (3min) uz to vali teply vzduch. A to mam pred topenim v okruhu okrem reduktoru este aj olejovy vymennik.
14:10:42
21.10.2011
doly120
Je zima,a začínám mít problémy s topením u favorita na lpg.

Když jezdím na plyn,tak se to nechce moc zahřívat,topí to na 60%,chladič je zadělaný,ani tak se to nezahřeje. Ani po 20km,což je si myslím dost.

Když přepnu na benzín,tak auto do 5km topí jak čert,teplota je o dost vyší. Termostat je vloni nový. Neví někdo kde může být problém?

O víkendu vyměním zase termostat,tentokrát za wahlera,a uvidíme. V topení by problém asi být neměl,když to topí na benzín luxusně.
19:50:03
25.12.2010
StepaNoFUN
Tak vyřešeno... Radiátor topení byť novej, nicméně replikovej nefungoval jak má. Dal jsem už v zoufalstní jetej funkční a ejhle - už máme teplo. :-)
20:44:10
18.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Stepan FUN: no,asi v úterý či ve středu začnu kuchat jednu-ta teda zrovna taky moc netopila ale proč jsem nezkoumal
20:29:55
18.12.2010
StepaNoFUN
-> myschaak AZNP K.Hora: Já tam právě feldí mám... To moje auto je v podstatě felda v hranatý kastli... Tak kdyby bylo feldí na vyzkoušení... ;-)
20:26:20
18.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Stepan FUN: mám tu z toho excellenta,popř ze známosti kdybys chtěl feliciácký...
20:22:49
18.12.2010
StepaNoFUN
-> Tomaso435: Fridexu je dost... Dokonce jsem už i dal jinej fridex..

.-> Kuladmin: Klapky fakt choděj... 3x rozebráno... Termostat je novej a funkční... Rozvody jsou přetěsněný a pasujou jak maj. :-/

-> myschaak AZNP K.Hora: Asi to tak dopadne... Alespoň půjčit. I když Ty jich teď máš co vím asi "přebytek". :-D Zkusit ještě jiný komplet topení...
upraveno 1x, naposled 18.12.2010 20:23:05
20:12:59
18.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Stepan FUN: přijeď,dám ti jiný
Extreme Tyres