-> Robert 106: Chce to jen trpělivost. U sedana 742 mi lepení přišlo snažší než u kil a MB (zvlášť úzkosloupek je otravnej).. Postup cca
-> ochoda: , čili do tunýlků nasoukat dráty, nastrkat je odpředu nebo odzadu postupně do dírek a vzepřít (přitom nějakej sem tam vyskočí a je nutný ho dávat zpět). Pak se chytí kolíkama k rámům oken předběžně a zkusí se, zda vychází po stranách cca stejný přesahy a dorovnají se i dráty, aby nebyl některej šikmo.. Dál se letmo okolíkuje kolem dokola.
Poslední fázi u Rapida bych začal asi u zadního okna - ale není podmínkou: lehkým tahem najít, kde bude stropnice na hraně, namazat (nebo nastříkat) lepidlem příslušný místa (dle stop na karosérii - určitě ne větší plochy), přilepit obvyklým postupem (dle návodu výrobce lepidla

) a přesunout se na opačnou stranu auta.
Tam předvypnout a zakolíkovat skoro na hotovo a zas natahováním o rám dveří a bočních oken mrknout, jestli se v tý poloze nedělají někde faldy a přitom kolíkovat podrobněji i ty boky. U 2. okna pro sichr lepím po kouskách, tj. třeba 20 cm u středu okna, pak odzadu do půlky střechy oba boky, pak dalších 2x20 cm na okně, opět B sloupky, pak zbytek P okna až skoro ke sloupkům a nakonec najednou z obou zbytky kolem A sloupků..
Během lepení hlavně boků kontroluju při napínání koženky prstama průhyb, aby po následným namontování třeba madel nemohly vzniknout nějaký nepravosti a před nanesením lepidla si dělám dírky na šroubky - někdy jsou po nalepení k nenalezení. Výřezy na lampičky apod. dělám až na konec a o tom co je navrch nebo vespod (sloupky vs. stropnice), na začátku.
To postupný lepení okna a boků není podmínkou, frajeři to dávaj naráz - ale mě takhle vycházej lepší výsledky.. a mnohem lepší, než kolíky na prádlo jsou ocelový tzv. binder clips.