skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 125l přístrojovka
prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 08.05.2014 do 14.05.2015, založil/a DZ.sojka 125L
07:53:41
14.05.2015
14.05.2015
mmagyar
Ďakujem za rady presne tak sme to urobili a funguje
06:08:04
13.05.2015
13.05.2015
Bukaj
-> mmagyar: A to jsi vytáhl náhon z bowdenu, nebo celý bowden?
Pokud jen náhon, tak je zpět zasunout, ale musíš trefit čtyřhranem do unašeče na konci bowdenu - při zasouvání pootáčej, než zaskočí a dosedne...
Pokud jen náhon, tak je zpět zasunout, ale musíš trefit čtyřhranem do unašeče na konci bowdenu - při zasouvání pootáčej, než zaskočí a dosedne...
13:47:45
12.05.2015
12.05.2015
minno
-> mmagyar: Tak odpoj od prevodovky a zapoj nazad. Skontroluj to tam. Chvíľka práce.
09:32:54
12.05.2015
12.05.2015
mmagyar
neide zatlačit
09:17:21
12.05.2015
12.05.2015
aDAm
-> mmagyar: tak ho zpátky zatlač
09:09:07
12.05.2015
12.05.2015
mmagyar
Je to vonku asi 2 cm pri jazde to netoči asi budem musiet na jamu a pozrieť na prevodovku potiahol som asi 2 cm
08:38:19
12.05.2015
12.05.2015
aDAm
-> mmagyar: sak si to vyzkoušej, projeď to pár metrů a uvidíš zda se točí či nikoliv.
00:37:28
12.05.2015
12.05.2015
Bukaj
-> mmagyar: Pokud jsi za to tahal jak při přetahování, tak jo. Ale asi ne v převodovce, spíš u koncovky bowdenu...
21:23:00
11.05.2015
11.05.2015
mmagyar
Mohol som pri vytahovani z kufru urvať nahon v prevodovke ?
00:01:10
20.08.2014
20.08.2014
Jozka
-> Bukaj: Se mi nepovedlo - asi málo pokusů.. Stejně mi vždycky vrtalo hlavou, proč tam soudruzi nevymysleli nějakej ten "bajonet"..
23:37:33
19.08.2014
19.08.2014
Bukaj
-> Jozka: No, ono u 742 dolovat převlečnou matici zaseklou v kloboučkové gumové průchodce taky nic moc
13:10:51
07.08.2014
07.08.2014
Jozka
-> john simple: Klavírista..
-> vmat93: U stovek a tisícovek si na bowden dávám kolíček - tam ta matice totiž zvykne sjet občas až k pedálu plynu..
-> vmat93: U stovek a tisícovek si na bowden dávám kolíček - tam ta matice totiž zvykne sjet občas až k pedálu plynu..
08:15:04
07.08.2014
07.08.2014
vmat93
A tady je vidět, co dělalo největší problém - kov, za nímž se lanko a plastovej kroužek schovával. Dostat se tam rukou přes ten kov a liány z kabeláže byl výkon. Holt mám asi moc tlustý pazoury
08:10:37
07.08.2014
07.08.2014
vmat93
Pro upřesnění - tohle je typ přístrojovek, který jsem měnil.
07:57:02
07.08.2014
07.08.2014
vmat93
-> darklord:
Měnil jsem poslední variantu přístrojovky, co se do šádes dávala, za ten samý typ (budíky jsou všechny za jedním sklem, napravo je otáčkoměr).
Nevím, asi jsem antitalent
Vytáhnout to je v pohodě, ale nasadit to... Hlavně vždy, když se mi konečně podařilo nasadit lanko bowdenu na tacháč, tak mi sklouzl ten plastový kroužek, kterým se lanko přišroubuje k přístrojovce a sjel po lanku někam dozadu do pr... a nešlo se k němu dostat. Takže to zas chtělo povytáhnout ven a repete! Naopak vytočit přístrojovku při demontáži okolo volantu byla brnkačka. Fakt nevím, co jsem dělal špatně, jestli to někomu jde udělat bez problému. Hlavní ale je, že to mám z krku.
Měnil jsem poslední variantu přístrojovky, co se do šádes dávala, za ten samý typ (budíky jsou všechny za jedním sklem, napravo je otáčkoměr).
Nevím, asi jsem antitalent
Vytáhnout to je v pohodě, ale nasadit to... Hlavně vždy, když se mi konečně podařilo nasadit lanko bowdenu na tacháč, tak mi sklouzl ten plastový kroužek, kterým se lanko přišroubuje k přístrojovce a sjel po lanku někam dozadu do pr... a nešlo se k němu dostat. Takže to zas chtělo povytáhnout ven a repete! Naopak vytočit přístrojovku při demontáži okolo volantu byla brnkačka. Fakt nevím, co jsem dělal špatně, jestli to někomu jde udělat bez problému. Hlavní ale je, že to mám z krku.
06:35:42
07.08.2014
07.08.2014
vaclav3
On je opravdu veliký rozdíl u kulatých budíků s náhonem mimo střed a těmi eskovými, nebo pozdějsími s otáčkoměrem, co mají náhon uprostřed. Tam se ruce staví do cesty výztuha palubovky a přístup k matce je o hodně horší.
06:10:16
07.08.2014
07.08.2014
john simple
-> Jozka:
má tenkou ručku
má tenkou ručku
22:11:07
06.08.2014
06.08.2014
Jozka
-> darklord: Jseš nějakej nadměrně šikovnej.. dle mě se úplně všechny bowdeny tachometru na škodovkách nasazujou chujně - pravda, nejhůř ty nejstarší s kovovejma převlečnejma maticema, ale ani plasťáky fakt nic moc .
15:05:42
06.08.2014
06.08.2014
darklord
-> vmat93: fakt netusim o com hovoris. zhodit skodovacku pristrojovku je otazka par sekund, nikdy ziadne rukolamy neboli, jediny pruser je vytocit ju okolo volantu, ale s trochou sikovnosti sa da aj to. *pokial sa nebavime o zdruzenej na ktorej ide tachometer cez celu sirku ala stovka. A nasadenie nazad to iste, nikdy ziaden problem :) To asi bude rukami a nie skodovkou ze ti to nejde
14:48:30
06.08.2014
06.08.2014
vmat93
Pri demontazi pristrojovky nejdriv povolit ctyri srouby, ktere drzi pristrojovku v palubce, vysroubovat drzak lanka tachace ven a povytahnout celou pristrojovku ven. Pak vytahnout svorky kabelu z tistene desky (mne se nejlepe osvedcilo plastove zoubky, ktere to drzi pohromade, povytahnout sroubovakem. Je to vetsinou za ta leta zatuhle a nejde to jinak).
Coz o to, vyndat pristrojovku je otazka dvou minut, ale nasadit to zpatky na bowden, to je porod. Vim o cem mluvim, ted o vikendu jsem menil pristojovku kvuli tomu, ze nesla pocitadla km. A pri nasazovani jsem rikal hodne, ale opravdu hodne sprosta sluvka... Ale jde to. Hlavni je odmontovat ten plast pod volantem a spinaci blinkru a steracu, povytahnout bowden v kufru co nejvic do kabiny, nasadit ho na rychlomer a levou rukou zespoda nasroubovat ten plastovy krouzek, co to drzi. Ja mel vyhodu, pac jsem levak. Pravak to mozna bude mit o chlup horsi
Coz o to, vyndat pristrojovku je otazka dvou minut, ale nasadit to zpatky na bowden, to je porod. Vim o cem mluvim, ted o vikendu jsem menil pristojovku kvuli tomu, ze nesla pocitadla km. A pri nasazovani jsem rikal hodne, ale opravdu hodne sprosta sluvka... Ale jde to. Hlavni je odmontovat ten plast pod volantem a spinaci blinkru a steracu, povytahnout bowden v kufru co nejvic do kabiny, nasadit ho na rychlomer a levou rukou zespoda nasroubovat ten plastovy krouzek, co to drzi. Ja mel vyhodu, pac jsem levak. Pravak to mozna bude mit o chlup horsi
17:59:57
21.05.2014
21.05.2014
DZ.sojka 125L
a kabelaz uz je nachystana nebo budu muset precvakavat nejaky draty?? Hodlam se do toho o vikendu pustit... pristrojovka z rapida za 100Kčs uz je na ceste :-)
20:56:59
19.05.2014
19.05.2014
peti
-> DZ.sojka 125L: strcit zospodu ruku za pristrojovku a povolit maticu co drzi nahon tachometra o tachometer
20:21:58
19.05.2014
19.05.2014
DZ.sojka 125L
Tak koukam ze je to opravdu jedno :-) Jinak kdyz chci celej panej oddelat tak drzi na nahonu tachometru... jak ten oddelam? Po vysroubovani 4ks sroubu celej stit vytahnu tak max 4cm ven a dal nic... zkusil sem bovden povytahnout z prostoru kufru ale moc to nepomohlo... máte nejakej grif?
17:50:55
16.05.2014
16.05.2014
Martin/125/
mam škodu originál 120l s petistupnovou převodovkou rok 88. 120, né 125: a petistupnova převodovka tam je z výroby, a budíky tam byly sdružené s otáčkoměrem v klasicke 'Lkové¨) palubce
19:37:13
08.05.2014
08.05.2014
TT_daniel
uz sa to tu riešilo a prišli sme nato že asi to čo mali tam dali...vyprazdnovali skaldy asik doradu
19:30:58
08.05.2014
08.05.2014
TAZ1500
znamej si kupoval 125L a sdruženou přistrojovku musel doplacet rok 1989
17:43:57
08.05.2014
08.05.2014
Martin NM
ja som mal rok 88 a tiež som mal klasickú elkovú a čirne budíky bez otáčkomera
17:38:48
08.05.2014
08.05.2014
DZ.sojka 125L
Zdravím,
chtěl bych se zeptat jaká přístrojovka patřila do Š125L rv.88? V jedné z příruček jsem se dozvědel že se od 8.1987 montovala poslední verze sdružených budíků (styl rapid apod).
Já ve svým autě mám klasickou eLkovou s černými kruhy kolem sklíček.
Chtěl bych mět vše origo. Pokud tam patřila poslední verze, nemáte někdo na prodej? Díky :-)
chtěl bych se zeptat jaká přístrojovka patřila do Š125L rv.88? V jedné z příruček jsem se dozvědel že se od 8.1987 montovala poslední verze sdružených budíků (styl rapid apod).
Já ve svým autě mám klasickou eLkovou s černými kruhy kolem sklíček.
Chtěl bych mět vše origo. Pokud tam patřila poslední verze, nemáte někdo na prodej? Díky :-)