skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felicia: Po výměně budíků svití airbag
16:48:06
18.02.2014
18.02.2014
castrol
-> Bukaj:
08:22:37
18.02.2014
18.02.2014
Bukaj
-> castrol:
18:11:18
13.02.2014
13.02.2014
castrol
-> aceboss: obtazok je viac nez slova www.feliciaklub.cz/navody
/podsviceni-ovladacu-topen
i.html
18:08:00
13.02.2014
13.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> aceboss 13.02.14 06:40:30: Vyndat popelník a mezi černý plast a plech opatrně vsunout plochý šroubovák a zapáčit. Vyskočí to ze zámků, sundáš ten černý plast, pak sundáš tahem k sobě čudlíky a pak už uvidíš z průhledného plastu světlovod a ten jde taky vycvaknout tahem k sobě a jsi na žárovce
18:05:25
13.02.2014
13.02.2014
StepaNoFUN
-> aceboss: Nevím jestli je to u klimy stejný jako bez klimy, ale jenom vytahat kolečka a pak jsou po stranách 4 zobáčky. Každopádně nikdy jsem nic dalšího nerozebíral. ;-)
10:47:15
13.02.2014
13.02.2014
Bukaj
-> aceboss:
Po vyndání středových výdechů z palubky (pod krytkami vedle vypínačů jsou šroubky) drží panel na dvou šroubech k palubce. A ten kryt kolem koleček panelu je tam jen nacvaklý.
Po vyndání středových výdechů z palubky (pod krytkami vedle vypínačů jsou šroubky) drží panel na dvou šroubech k palubce. A ten kryt kolem koleček panelu je tam jen nacvaklý.
06:40:30
13.02.2014
13.02.2014
aceboss
Pánové využiji toto téma a zeptám se na jednu věc.
U podsvícení ovladačů topení a klimy mi nesvítí pravá strana podsvícení a mám otázku jak panel rozdělat a dostat se k žárovkám co nejméně destruktivní metodou.
Za foto se omluvám.
U podsvícení ovladačů topení a klimy mi nesvítí pravá strana podsvícení a mám otázku jak panel rozdělat a dostat se k žárovkám co nejméně destruktivní metodou.
Za foto se omluvám.
09:20:25
01.02.2014
01.02.2014
Gryzly
-> Pavlasss: Ty odpory u těch žárovek jsou proto aby tě to neoslnovalo v noci. Dávalo se to na kontrolky kde svítí celé pole a symbol je černý. Na kontrolkách kde svítí jen symbol ty odpory nejsou.
20:44:45
29.01.2014
29.01.2014
Kuladmin
-> Pavlasss: To je asi pravda, stara maska ale zesilena kastle a navic s pytlema tech moc v zemi u nas asi nezustalo.
20:16:24
29.01.2014
29.01.2014
Pavlasss
No asi moc lidí nemění budíky na starym xichtu s airbagama.. jinak si to neumím vysvětlit :) Nebo mám nějakej mezityp... (byla kdysi dotáhlá z Rakouska)
19:59:12
29.01.2014
29.01.2014
Kuladmin
-> Pavlasss: Hmm koukam tak zatim ostatni pri tehle zmene mely asi stesti a trefily spravny tistaky, pac todle slysim prvne. Tak hlavne zes uz ,,doma,,.
18:46:52
29.01.2014
29.01.2014
Pavlasss
Kuladmin: při resetu paměti závad ani neproblikla, zůstala pořád svítit... ted už vím že to má jiný tišťáky :)
18:42:56
29.01.2014
29.01.2014
Pavlasss
Takže dopadlo to následovně:
Felda je 7/96, s abs a 2x airbag ( a plastovým termostatem!!) z výroby
Doma jsem měl budíky:
1. 1x hodinové uplně původní (nefunkční tachometr)
2. 1x s otáčkoměrem BMM (ukazoval blbě teploměr, nešly vidět kontrolky ve dne, airbagy OK)
3. 1x s otáčkoměrem MPI (nefunkční otáčkoměr a taky svítily airbagy)
4. 1x s otáčkoměrem MPI - žluté pole - airbagy svítily jinak ok
otáčkoměrové budíky z MPI a BMM mají naprosto odlišné plošné spoje. K těm airbagům: u MPI ke kontrolce airbagů vedou 3 kontakty, u BMM jen 2 - proto to zřejmě svítilo
Výsledek jsem seskládal takhle:
Plošný spoj:
ze 2. jsem použil plošný spoj ve kterém jsem přemostil odpory co vedly ke kontrolkám - už to svítí normálně (nevím proč to tam vůbec měli),
Otáčkoměr:
MPI otáčkoměr nefungoval na BMM tišťáku> z 2. budíků jsem vzal cívku a ze 4. pole s rafikou)
Tachometr:
použit ze 4. ovšem s úpravou najetých KM ( jde to pouze popřehazovat palcem - žádná vrtačka)
Palivoměr:
ze 4. budíků...
Všechno funguje :))
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----
z jiného fora:
může bejt prasklej tišťák , ale taky by to chtělo vědět z jakýho roku ty budíky jsou páč v roce XX se zapojení pozměnilo a musí se přehodit pin ve svorkovnici spojení svazku bagů se svazkem vozu
někde to tu už je psaný , takže hledat , pročíst
Do 02/96 byla stará elektrika z fáva. Pokud máš takto staré auto, tak proto ti možná dělá paseku ta kontrolka.
takže v blízkosti pojistkovky najít přípojku bagy - hlavní svazek , podívat se jestli obsahuje pin2(černozelený)
pokud ne tak na budíkách T10d (černá ? ) pin 7
a připojit na kostru
Snad to pomůže i dalším generacím :D
PS. tučnáci a kontrolka super :)
Felda je 7/96, s abs a 2x airbag ( a plastovým termostatem!!) z výroby
Doma jsem měl budíky:
1. 1x hodinové uplně původní (nefunkční tachometr)
2. 1x s otáčkoměrem BMM (ukazoval blbě teploměr, nešly vidět kontrolky ve dne, airbagy OK)
3. 1x s otáčkoměrem MPI (nefunkční otáčkoměr a taky svítily airbagy)
4. 1x s otáčkoměrem MPI - žluté pole - airbagy svítily jinak ok
otáčkoměrové budíky z MPI a BMM mají naprosto odlišné plošné spoje. K těm airbagům: u MPI ke kontrolce airbagů vedou 3 kontakty, u BMM jen 2 - proto to zřejmě svítilo
Výsledek jsem seskládal takhle:
Plošný spoj:
ze 2. jsem použil plošný spoj ve kterém jsem přemostil odpory co vedly ke kontrolkám - už to svítí normálně (nevím proč to tam vůbec měli),
Otáčkoměr:
MPI otáčkoměr nefungoval na BMM tišťáku> z 2. budíků jsem vzal cívku a ze 4. pole s rafikou)
Tachometr:
použit ze 4. ovšem s úpravou najetých KM ( jde to pouze popřehazovat palcem - žádná vrtačka)
Palivoměr:
ze 4. budíků...
Všechno funguje :))
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ----
z jiného fora:
může bejt prasklej tišťák , ale taky by to chtělo vědět z jakýho roku ty budíky jsou páč v roce XX se zapojení pozměnilo a musí se přehodit pin ve svorkovnici spojení svazku bagů se svazkem vozu
někde to tu už je psaný , takže hledat , pročíst
Do 02/96 byla stará elektrika z fáva. Pokud máš takto staré auto, tak proto ti možná dělá paseku ta kontrolka.
takže v blízkosti pojistkovky najít přípojku bagy - hlavní svazek , podívat se jestli obsahuje pin2(černozelený)
pokud ne tak na budíkách T10d (černá ? ) pin 7
a připojit na kostru
Snad to pomůže i dalším generacím :D
PS. tučnáci a kontrolka super :)
18:40:46
29.01.2014
29.01.2014
Kuladmin
A nezhasne ani kdyz to na tom vagu smazes tu pamet zavad? pravdepodobne bude poskozeny tisteny spoj budiku.
17:21:00
29.01.2014
29.01.2014
suri
má to vlastne airbag?rok výroby?
15:42:14
29.01.2014
29.01.2014
castrol
14:41:54
29.01.2014
29.01.2014
myschaak AZNP K.Hora
vyndej žárovku a nedávej jí tam
14:08:16
29.01.2014
29.01.2014
Pavlasss
Zdravím, mám problém s kontrolkou airbagů na feldě.
Vyměnil jsem budíky za otáčkoměrové a po nastartovýní kontrolka airbagů pořád svítí... Přes VAG žádná závada... při vrácení starých budíků kontrolka funguje jak má.. nevíte někdo co s tím? Díky :)
Vyměnil jsem budíky za otáčkoměrové a po nastartovýní kontrolka airbagů pořád svítí... Přes VAG žádná závada... při vrácení starých budíků kontrolka funguje jak má.. nevíte někdo co s tím? Díky :)