obal radiátoru topení 100/1000

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 15.06.2009 do 21.02.2011, založil/a Jozka
řadit dle data
14:28:04
21.02.2011
Jozka
-> Fifa 15.02.11 22:44:59: Ty jo, Kovona Karviná.. to se mi na žádným laminátu nedochovalo, myslel jsem, že to byl taky PAL - Autobrzdy jako ty pozdější.. Jinak zjištění zajímavý, zkusím zaostřit hledání v literárních pramenech více na rok 1966..
22:44:59
15.02.2011
Fifa
Známé to výrobní družstvo Kovona Karviná, všiměte si roku výroby..

Omluvte prosím stav před vyčištěním. Už je zjednána náprava.
zvětšit obal radiátoru topení 100/1000 - obrázek od Fifa vložen 15.02.2011 22:44:59
22:41:34
15.02.2011
Fifa
Doplním nějaká moje zjištění:

Pamětníci a jeden pán a kolega tvrdí že zaručeně se laminátový obal montoval první dva roky. Pak už nastopily bakelitové černé obaly.

Další výskyt laminátového obalu už ukážou moje fotky.
zvětšit obal radiátoru topení 100/1000 - obrázek od Fifa vložen 15.02.2011 22:41:34
16:47:10
10.08.2009
suri
-> Jozka: super
15:16:52
10.08.2009
Jozka
Hlavně z něj při tlakový zkoušce nešly bubliny..5.
15:13:13
10.08.2009
Jozka
-> suri: Tak to bych taky rád věděl. Váhově bych si hliníkový představoval lehčí, tenhle se mi zdá snad ještě težší, než klasickej, ale jistej si nejsem a nechtěl jsem do něj rýpat - ty boční "vaničky" jsou totiž žárově ponorem buď pohliníkovaný nebo spíš pozinkovaný a kdo ví, co je pod tím za materiál. Ale na dvou lamelách byly stopy normální koroze, takže ty budou ocelový..
13:38:15
10.08.2009
suri
-> Jozka: hliníkový?
12:38:29
10.08.2009
Jozka
-> suri: Tak jsem rozebral černý obal z nějaké 110 a objevil v něm pro mě neozvykle vyhlížející těleso. A už je v šedém obalu..

A dle katalogů ten černý obal nemá v MB co dělat, měl by tam být nějaký, co má nýtovanou konzoli na ventil. Mezi ND pro MB totiž není uvedena "příruba", tj. ten plastový bazmek, kterým jde trubka z radiátoru k ventilu u toho černého obalu. Bohužel, ty laminátové jsem pořád neodhalil.
zvětšit obal radiátoru topení 100/1000 - obrázek od Jozka vložen 10.08.2009 12:38:29
18:23:29
20.07.2009
suri
-> Jozka: toto bol čisto šedý obal a dnu presne rovnaký ako origo hliníkový radiator a kohut tiež rovanký
12:09:00
20.07.2009
Jozka
-> suri: Kdysi jsem se taky potkal se 110L nebo LS - odkoupený služební auto, se kterým původní majitel najel po ruských pláních údajně 300 tisíc km a taky topila jak divá, přestože do ní už tehdy děsně táhlo. Bohužel jsem jí nestačil blíž prozkoumat..

Mezitím jsem v patře garáže objevil komplet topení, o kterým vím, že ho tatík kupoval jako náhradní díl někdy kolem roku 82 a mě hned mou první řidičskou zimu v krutých mrazech povolilo - a obal je taktéž šedivý, bez toho "mramorování"..
16:29:27
17.07.2009
suri
-> Jozka: asi mesiac som vlastnil škodu 110L 1973 v ktorej bol obal kúrenia šedý bakelit a to auto kúrilo najlepšie zo všetkých 100viek . po rozobratí som pozeral a dnu bol hliniíkový radiátor , vývody aj kohút pasovali proste originál . od majitela som sa dozvedel že auto kúpili po volákej kalamite kde nanho padol v predajni strom a bolo treba menit strechu a kupil ho za nejaku smiesnu cenu , ze vraj povodne malo byt na vyvoz do ruska
08:10:25
01.07.2009
Jozka
-> Danster: Díky, vychstám tedy do obou aut 67 + 68 (15. + 16. série) šedý obaly - jinak máš pravdu, ten odstín je skoro co kus, to originál..
13:18:58
30.06.2009
Danster
Ve svý 1000covce model 68" mám taky šedej bakelit.A v 1000covce model 66" co šla na díly byl taky šedej bakelit ale trochu tmavší6
10:39:59
30.06.2009
Jozka
Tak nikdo další? Asi vychystám ten našedlej..
17:00:20
23.06.2009
hawkeye
mám ročník '69 a taky tam je černej bakelit, teda byl.. teď mám topení nazažený do kufru
08:14:18
22.06.2009
Jozka
Já mám jedinou jistotu - že v našem MB 68 před dovolenou byl šedej bakelit.. a tak na 75% ve 110LS 1975 že byl černej - taky chudák zbědovanej vypadal, že je původní.. Asi zkusím ještě podráždit i-veteránisty, co z nich vyleze..
12:53:09
19.06.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> sliwowitz: pridam sa, na erke 1980 som mal tiez cierny bakelit
11:12:29
19.06.2009
sliwowitz
existoval este obal z cerveneho bakelitu, rovnaky tvar ako ten cierny... ale to asi zalezalo od toho ako to namiesali...

nikdy ma nenapadlo sa nad tym zamyslat, ale tiez som mal zafixovane ze mb=laminat, kilo=bakelit a tie sede asi ku koncu vyroby... ale nechcem kecat...

kazdopadne na kile `74 mam cierny bakelit a liter kuknem poobede v garazi...
13:24:48
18.06.2009
Jozka
-> vlasmi: Tak to jsem z toho teprve divokej - taky jsem v jedný stovce cca 1970- kliky ven, našel ten nažloutlej laminát, ale protože to bylo sešroubovaný samořezama na vzduchotechniku, považoval jsem to za downgrade kutilství.. Taky i proto, že po těch laminátových obalech byla kdysi sháňka, protože prý po úpravě pojmuly účinější těleso ze 120ky nebo z čeho.. Co já jen do toho 1967 MB mám dát, to teda fakt nevím..
12:50:48
18.06.2009
vlasmi
jen doplním - mám ve své Š100 nažloutlej laminátovej obal topení (auto vyrobeno 2.9.1969)
14:19:07
16.06.2009
Jozka
Že bych to nesprávně zařadil?
14:37:37
15.06.2009
Jozka
Nenašel by se tu nějaký specialista topných systémů? Na MB a stovkách se vyskytujou tři různý obaly topnýho tělesa, pokud vím. Nažloutlej laminátovej, mramorovanej šedej a nakonec černej.

Nevěděl by někdo od kdy - do kdy apodobně. Mám pocit, že černý byly až v kilech, ale jde mi hlavně o to, do kdy se dávaly do MB ty laminátový kousky - v katalozích to nijak nerozlišujou..
Extreme Tyres