Jak zapojit klakson?

prohledat
2 příspěvků (zobrazeno 1 až 2) od 14.07.2007 do 14.07.2007, založil/a bitmap - zrušená registrace
řadit dle data
15:25:45
14.07.2007
Rabbit
Tak jestli tě správně chápu, tak si vyměnil lucasy a volat a teď ti to netroubí? Se samotnou houkačkou si nic nedělal? Má š jí normálně připojenou ke kostře a z druhýho kontaktu míří kabel ho kabiny? V kabině ti při předělávání lucasů musel zustat vyset kabel od klaxonu (asi černej podle toho co píšeš).
Podle toho co píšeš je elektrika klaxonu v Fáčku origo zapojená jako ve 120cítce ( přívod+, spínač na lucasu, přívod od lucasu ke klaxonu a kostřenej klaxon) ve felícii je to opačně (pokud vim). Tam je izolovanej klaxon na kterej je z jedný strany navedený + a z druhý strany se táhne kabel k volantovýmu tlačítku kde se tlačítkem spíná kostra (na volantovou tyč).
Takže rada je následovná:
a) sežeň klaxon z felície, přiveď na něj jištěný + (třebas od tý bateky když to bude stejně v motoru), dál použiješ stávající drát kterej míří do kabiny a oběvuje se ti někde u lukasu. Ten připojíš na kontakt držáku lucasu (kulatej kolík) a tim bys měl mít hotovo.
b) necháš klaxon klaxonem a použiješ relátko. Normální spínací autový relé. Na spínaný kontakty připolíš drát kterej ti zbyl po předělání lukasů (klaxon) a jištěný +, na cívku připojíš jištěný + a kontakt na konzole lucasu (ten kolík kulatej).
09:26:33
14.07.2007
bitmap - zrušená registrace
Potreboval bych zapojit klakson na Favoritu. Mam volant z Feldy s kulatym tlacitkem, aji lucasy z Feldy, takze to zapojeni je nejaky uplne jiny :)
Ke klaksonu mi vede tlustej cervenej drat (asi +) a na kastli tlustej modrej drat (asi -). Cervenej drat se ztraci kdesi v tlustym svazku do kabiny.
Slo by to zapojit tak, ze bych od baterky natahnul +, na to dal 7,5A pojistku, dotahnul ke spinaci ve volantu a od volantu tahnul az k cervenymu dratu u klaksonu?

Vim, ze to je ponekud hloupa otazka, ale eletrice moc nerozumim a nerad bych vyhorel :)
Extreme Tyres