čerpadlo felicia - napětí

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 15.04.2007 do 12.02.2014, založil/a llukass
řadit dle data
17:25:47
12.02.2014
StepaNoFUN
-> Majki: Mělo by bejt přes ŘJ. ;-)
17:05:20
12.02.2014
Majki
vytáhnu kostlivce, odkud je napajene palivové relé? řj nebo spinacka?
21:49:29
03.05.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Gryzly: nemel jsem to jeste zatim rozebrany tak nevim ...

a nádrže fávo/felda nejsou stejné?
21:35:29
29.04.2007
Gryzly
-> Tom.t: na 99% jo, maj stejnej konektor a vypadaj stejně, ale nikdy jsem to neprohazoval. pokud vím tak na dně nádrže je bajoten do kterýho se zamkne čerpadlo.
23:38:28
28.04.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
dotaz: čerpadla pro fáčko a filcku BMM jsou stejná?
22:24:40
20.04.2007
llukass
-> black.john:celý čerpadlo ne jen motorek a ještě gumu co je mezi cerpadlem a nádrží.
14:31:29
20.04.2007
black.john
-> llukass: Vyměnil si teda nakonec celý čerpadlo? Nebo jen část?
21:28:02
19.04.2007
llukass
takze jsem vymenil cerpadlo a uz to vali, jeste musim sehnat tesnici gumu mezi cerdadlo a nadr byla totiz rozezrana od benalu. A co je jeste pekne na hovn. tak to cerpadlo fakt vali i kdyz je to zaple jen na plyn. Takze jsem zatim vydelal jen pojistku a udelam na to jeste nejakej vypinac1
16:46:14
17.04.2007
llukass
->black.john: no jj ale to cerpadlo ani nevrčí, no uvidím zkusím se na to podívat.
14:14:52
17.04.2007
black.john
-> llukass: Pokud Ti nejde jen to čepadlo, tak na BMM občas odchází taková plastová matka a ta se omete. Ale nějak se dá vyměnit, ne celý čerpadlo, známej to měl

www.autodilykrc.cz/eshop/ .../motorek-cerpadla-paliv a-do-nadrze-holy:3472b1691 ff438f5

12:46:42
17.04.2007
llukass
jak říkám zlatá Ac. pumpa a mechanický věci který vydrží mraky. Elektrika se jen sere. už jsem stačil vyměnit cívku, kabely víčko, hallův snímač teď se posralo to čerpadlo. Ještě že na tu feldu to není tak drahý a navíc tam nejsou jiný čidla, u oktávek je to pořád čidlo hmotnosti vzduchu, klepání motoru... ještě vyměním pár věcí a mám feldu jako novou1 ted jsou ještě na řadě vnitřní klouby na poloosách.
12:38:43
17.04.2007
llukass
při zapnutém jen lpg je čerpadlo odpojeno, takže to spíš vypadá na stáří. Ale vím že pře 14 dny mi to ještě jelo, znám mnoho aut co mají kolem 200-250tis a čerpadlo neměnili.
12:19:47
17.04.2007
Gryzly
-> llukass: tak ještě poslední test. přepni to na LPg nastartuj a zjisti jestli je při zasunutém relátku to relé sepnuté a jestli je napětí na konektoru u čerpadla. pokud ano, tak bych udělal relátko které by při zapnutém LPG odpojovalo čerpadlo. pokud ale při zapbnutém a nastartovaném LPG není napětí na konektoru čerpadla. tak asi prostě odešlo věkem. my máme na felicii čerpadlo celou dobu po 150000, a bráchové mají favority BMM bez LPG a oba mají najeto přes 200 000km. a myslím že čerpadla nebyli měněný.
12:09:28
17.04.2007
llukass
takže jsem měřil , vše je jak jsi napsal. propojil sem 87 30 a na pojistce(na čerpadle) bylo napětí, když jsem vložil zpět relátko, tak bylo napětí na pojistce pouze chvilku při zapnutí klíčku pokud to má takhle být tak je jasný že jsem předtím nic nenaměřil. Tak snad to vypadá pouze na to čerpadlo. To se nedá asi nějak opravit že? nový je celkem dost drahý a navíc by to chtělo zjistit teda příčinu proč odešlo. Přece je blbost když to má zpětný ventil aby se jen tak spálilo. Nebo jsou dané nějaké kilometry kolik to asi vydrží? když jsem auto koupil bylo tam 112000km ale řekl bych že byl o něco přetočen tachometr, viděl bych to tak na 180-190tis.
11:34:58
17.04.2007
llukass
tak to lpg je v autě od 02.2005 takze naky stary lpg to neni, navic na netu je napsany ze staci mit akorat ctvrt nádrže benzinu aby se čerpadlo nespálilo a to jsem tam měl. Přepínač na lpg benzina má tyto polohy: krajní lpg, prostřední nastartuje se na benzin a při zvýšených otáčkách se přepne na plyn, druhá krajní poloha benzín. Plynový sytič už to nemá. Zkusím teda ještě změřit ty napětí na relátku. na 30 napětí je to už jsem měřil. na 4 pojistce není.
07:34:56
17.04.2007
Gryzly
takže na svorce 30 musí být stálé napětí. pokud bez relátka propojíš svorku 30 a 87 a pokud nemáš spálenou pojistku čtvrtou z leva tak by mělo být napětí na konektoru čerpadla.

pokud zapneš zapalování mělo by se objevit napětí na svorce 86 nebo 85 a na druhé by měla být kostra.
zvětšit čerpadlo felicia - napětí - obrázek od Gryzly vložen 17.04.2007 07:34:56
07:27:21
17.04.2007
Gryzly
toto relátko
zvětšit čerpadlo felicia - napětí - obrázek od Gryzly vložen 17.04.2007 07:27:21
07:04:39
17.04.2007
Gryzly
-> King: ta pumpa je ovládaná relátkem, takže i kdyby to čerpadlo hořelo sebevíc, tak maximálně odejde kontakt v relátku, ale určitě neodejde obvod v řídící jednotce (origo řídící jednotka na benzín) který řídí to relátko.

-> llukass: ono to čerpadlo má běžet jen když běží motor, takže když zapneš pohon na benzín a zapneš zapalování tak relé má být sepnuté jen pár sekund. pak je to vypnuté takže nemužeš nic naměřit. dodám ti obrázky kde co máš měřit.
22:08:47
16.04.2007
King
-> llukass: -> Gryzly: Já mám sice stařičkou felcku jednobod, ale zatím se s ní teprve seznamuju :) Je fakt, že speciálně u feldy je žádoucí vypínat napájení čerpadla při provozu na lpg, ale spousta zástaveb tuhle fíčuru nemá. Pokud se pamatuju, tak odprásklý čerpadla byly na LPG konfeře řešený každou chvíli. Teoreticky, pokud se pumpa spálí, může vzít do kytek i obvod pro jeho ovládání/napájení, takže měřit a měřit....a pak dát vědět, jak to dopadlo :)
21:53:50
16.04.2007
llukass
já mám lovtec, no cerpadlo je rozhodne v haji, a co se tyce proudu na pojistce tak tam nejde, pouze kdyz se zapne klicek(palivo nastaveno na Lpg) tak jenom chvilkove preskoci napeti 12v, kdyz je to zaple na benzin tak zadne napeti tam neni. jeste zkusim vymenit rele v pojistkovce ale pochybuji ze to bude tim. prvně seženu funkční čerpadlo.
20:53:58
16.04.2007
Gryzly
-> llukass: rozhodně jsi udělal někde chybu. těžko by se ti posrali dvě věci zaráz. takže bud není napětí na pojistce a relátku a nebo když přivedeš napětí z baterie na čerpadlo tak čerpadlo nejde, ale pochybuju že by nefungovaly obě z těchto věci.

Popiš jaké máš LPG zařízení na Felicii. Možná by ti poradil King, ale on má asi MPi
16:24:14
16.04.2007
llukass
no napětí do konektoru na čerpadlo tam žádný není, zkoušel jsem připojit 12V na čerpadlo a nic. takže nejspíš bude špatný čerpadlo a neco bude posraný v tom Lpg. Jelikož ani na pojistce při přepnutí není žádný napětí.

Nevíte někdo jak se dá udělat odpojit to tak aby byl plyn mimo provoz? U škodovky to šlo že se na relátku na benzinu zašrouboval šroubek nadoraz a tím bylo réle vyřazeno. U tohodle bude nejspíš něco odpojovat proud do čerpadla. Nebo nevěděl by někdo funkci jak to vše funguje? díky moc za Každou zkušenost a radu s tímto systemem.
16:09:41
15.04.2007
Gryzly
Já už na dvou fáčkách takto vypouštěl nádrž. bemeš baterku, připojíš plus a mínus a v motorovým prostoru na trubičku nasadíš hadici do kanistru.
16:08:39
15.04.2007
Gryzly
-> llukass: jasně klasických 12V zkus i jestli jde napětí do spínacího kontaktu na relé a zkus propojit patici jako by sepnulo relé, popřípadě změřit proud, taky to má možná pojistku, ale to si nejsem jistý. taky to LPG to čerpadlo možná odpojuje, a nebo taky ne a čerpadlo furt běželo naprázdno i když BMM má vratku od vstřikovače do nádrže.
13:47:29
15.04.2007
llukass
relé cvakne, ale čerpadlo nezabzučí, prostě do něho nejde proud. Auto je na lpg a na benzin. Na lpg jede na benzin ne. Nekde se asi neco stalo v elektrice.
13:36:10
15.04.2007
llukass
je to BMM. a nevis kolik má být napětí na napájení čerpadla? Klasických 12V?
11:22:10
15.04.2007
Gryzly
Je to BMM nebo MPi? U BMM to je jednuduché, krajní dráty jsou napájení čerpadla, prostřední jsou palivoměr. napoj na krajní dráty napětí a čerpadlo by mělo běžet. nevím už jak je to tam barevně ale minus bude černej nebo modrej a červenej bude plus. Rozhodně to jsou ty dva krajní a silnější. když bys to připojil opačne tak by to jelo ale nesálo, ale krátkodobě by se nemělo co posrat. tak to otočíš a mělo by to sát. v motorovým prostoru si odpoj hadičku co je přívod do vstřikovací jednotky.

Jinak by taky měls po zapnutí zapalování slyšet cvaknutí relé v pojistkovce a pak bzučení čerpadla, po asi třech sekundách by mělo relé vypnout a čerpadlo ztichnout.

jinak nový stojí pěknej balík, tuším 3500,-
11:05:14
15.04.2007
llukass
nemáte někdo zkušenosti s čerpadlem na felicii? Je na něho napojen konektor se 4 vývody, zajímaly by mě hodnoty které se mají na nich naměřit.

Buď tam nejde dostatečnou proud nebo mám v hájí čerpadlo.
Extreme Tyres