Zapojení alternátoru.

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 18.08.2006 do 30.06.2010, založil/a Rabbit
řadit dle data
12:44:12
30.06.2010
jerzy
-> Maxx: no tak jestli máš možnost tak změř napětí na těch konektorech. řekl bych že signál pro jednotku bude mít proměnlivý odpor a pro žárovku bude stálých 12V...
14:47:48
29.06.2010
Maxx
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo,díky ale ktery je ktery?
14:42:25
29.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Maxx: Ty dva maly na alternatoru. Jeden je drat od kontrolky dobijeni a druhy je signal pro jednotku ktery nevyuzijes.
14:35:54
29.06.2010
Maxx
Nechci Zakládat Nové Téma, proto využiji toto... potřebiji poradit se zapojením alternátoru z Fabie 1.4 Mpí do škodovky,zapojím očka na šroub a potom zapojím pouze modrý drát a žlutý zaizoluji,ano? ale problém je ten že na tom altíku jsou dva malinkaté konektory a já nevím na který jestli na 1. nebo na 2. ? nevíte někdo
14:29:50
18.08.2006
Tomáš SK
-> Rabbit: Samozrejme. Ja len ze si tym mozes usetrit aj v buducnosti cas. 5
14:17:54
18.08.2006
Rabbit
Tomáš SK:

Já je mám a některý mám i tištěný. Ale některý věci stejně podlek nížky nepochopíš. A než si to jednou zmršit, tak se rači třikrát zeptám.
14:12:32
18.08.2006
Tomáš SK
-> Rabbit: JJ. R = D+ a M = DF. Inak stiahni si PDFkove verzie kniziek (myslim, ze ich tu kedysi zdielal Hurdis).
14:11:21
18.08.2006
Rabbit
Tak dík, už to funguje.
13:36:16
18.08.2006
Labros
Stejne.
13:30:37
18.08.2006
Rabbit
Takže je to jenom jinjak značený ale zapojení je stejný jo?
13:19:50
18.08.2006
Tomáš SK
Stejne.
13:17:01
18.08.2006
Rabbit
Vyměnil sem původní 42A alternátor za 55A co se dával do GL/GLS výbav. Mechanicky mi tam krásně padnul, takže to bude on. Ale před zapojením drátů mě zaskočilo, že sou značený DF a D+ (jako ne regleru) a né M a R jako na původním alternátoru.

Sice si myslim, že bych ho měl zapojit stejně jako ten původní, ale pro jistotu se zeptám.
Extreme Tyres