skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapojení otáčkoměru
-> Arts: ano predava,ale dost to stoji penez
-> marcello: a to sa este predava new ?
-> Arts: new otackomer vide ta na vrakaci 300 sk no v obchode 1200 sk

aaa.. nejde mi otackomer .. neukaze viac ako 2000.. ide plynulo a ked prejde cez 2000 tak skoci na 1000 a tak ... skusal som setky mozne kombinacie zapojenia ale nic ... neviete kde by mohol byt problem ?
-> Bobesh: no vo vnutri otackomeru je cerveny potom prejde cez konektor na otackomeru a zvonku je to modry ... ale uz som na to dosiel ..
-> Arts: já chápu,nejteplejší barva by měla bejt +,studená - a neutrální bílá nebo šedá impuls,na tišťáku to je snad i označený
-> Bobesh: no ja mam vo vnutri modry cerveny a biely .. vo vnutri otackomeru....
myslim hnědej +,modrej -,šedej nebo zelenej 1
tie kable vo vnutri tohto otackomeru su cervena modra biela,alebo biela cervena modra ???
-> Syny: bez zeleneho pole mam v GLSce od vyroby - rok 83
-> Syny: No ja mam Škodu 120 L.
-> Athlonek: No do skodaren se daval jako normalne original, akorat je vyrobenej v Polsku... Ten co je vyfocenej niz - ten bez zeleneho pole je hlavne na 105ky - protoze ty maj max povoleny otacky asi 4850 - nevim to presne. Ale videl sem ho i v LSu...
-> Pilot 105: Ja ho tam mam originál i když je to Lková 120ca.
-> Athlonek: Ano
Rabbit:
ukostril com to 5mm hrubim kablom a rucicka poskakuje nadalej ale na druhej strane lepšie svietia kontrolky (skuste mi poradiť nebude to v cievke alebo rozdelovači atd )
ukostril com to 5mm hrubim kablom a rucicka poskakuje nadalej ale na druhej strane lepšie svietia kontrolky (skuste mi poradiť nebude to v cievke alebo rozdelovači atd )

marcello:
jj, normálně vem otáčkoměr a na tu svorku kam vede modrej drát přidej ještě jeden. Ten uchyť pod nejbližší šroub kerym drží palubka ke kastli. Tim pořádně ukostříš celou přístrojovku a hlavně otáčkoměr.
jj, normálně vem otáčkoměr a na tu svorku kam vede modrej drát přidej ještě jeden. Ten uchyť pod nejbližší šroub kerym drží palubka ke kastli. Tim pořádně ukostříš celou přístrojovku a hlavně otáčkoměr.
Rabbit to ukostriť ten modrý kábel inak som s toho debil a nepomože daaka dioda

marcello
jj, kostra je na přístrojovce modrym drátem. Nech tam tu původní a přidej na kostřící svorku otáčkoměru ještě jeden kabel a ten někde ukostři. Třeba pod šroub palubky.
jj, kostra je na přístrojovce modrym drátem. Nech tam tu původní a přidej na kostřící svorku otáčkoměru ještě jeden kabel a ten někde ukostři. Třeba pod šroub palubky.
zla kostra to myslite ten modry kabel

-> Pavel P.:


-> jate-line: jo tak to bude ono... to už jsem taky viděl.
-> Pavel P.: Jj spíš ta kostra, pač se mi občas při rosvicených světlech zvýší teplota vody

-> jate-line: je to možný že to máš špatně ukotřený. nebo někde nějakej kontakt.
-> Pavel P.: Takže mužu být rád, že má jen občasné výpadky a chybu mám hledat jinde

-> jate-line: tenhle otáčkoměr jako jedinej mi funguje nejlíp, ale pouze jenom tenhle typ bez toho zelenýho pole. jako jedninej z 5 otáčkoměru co jsem měl ukazoval nejpřesněji..
Ty jo že made in Poland, se nedivim že se furt jebe, ten štitek tam totiž nemam

cavte mam presne ten isti otackomer co je aj na obrazku a teraz mi začal blbnuť pri volnobehu to beha od 500 do 1500 bez sytiča a s teplim motorom
Mourl:
Bohužel, prohlíd sem 2 knížky o Felícii a nenašel nic.
Bohužel, prohlíd sem 2 knížky o Felícii a nenašel nic.
-> Rabbit: Mno napsaný to tam nejní a zkoušet to nehodlám, ale hádal bych pravá plus levá mínus a ta nahoře signál ale nevim nevim
Nojmis:
Trefa ! Prostě tam nebyl a zapoj si to jak chceš. Kdyby to vyrazili do toho pouzdra, tak nejni co řešit.
Pilot 105:
Tak proč se ptáš, když to víš?
PS: Ty kontakty už sem koupil a vrazil do svorkovnic. Akorát maj asi trošku jinej rozměr, ale to je OK. Kontakt tam je a to je hlavní.
Trefa ! Prostě tam nebyl a zapoj si to jak chceš. Kdyby to vyrazili do toho pouzdra, tak nejni co řešit.
Pilot 105:
Tak proč se ptáš, když to víš?

PS: Ty kontakty už sem koupil a vrazil do svorkovnic. Akorát maj asi trošku jinej rozměr, ale to je OK. Kontakt tam je a to je hlavní.
-> Nojmis: Trefa, prostě štítek časem odpadne.
-> Pilot 105: chybejici stitek??
Mourl:
A tři díry ti jako nestačej?
Mezi náma, taky nechápu, proč to neni na otáčkoměrech značený, když na ostatních budíkách to je. Se skusim kouknout.
A tři díry ti jako nestačej?
Mezi náma, taky nechápu, proč to neni na otáčkoměrech značený, když na ostatních budíkách to je. Se skusim kouknout.
nevíte jaké má zapojení otáčkoměr z Felicie? jsou tam zezadu jen tři zdířky do kterých by mělo přijít kabely, ale kde je co? děkuji. A měl by to být točkoměr z BMM
Pilot 105:
Díkes, tak si pro něj zejtra dojedu.
Díkes, tak si pro něj zejtra dojedu.

-> Rabbit: Dá se koupit.
Pilot 105
A dá se to koupit, nebo tam mám dát normální. Stejně to tak 2 roky neplánuju rozepírat.
A dá se to koupit, nebo tam mám dát normální. Stejně to tak 2 roky neplánuju rozepírat.
-> Rabbit: Jj, je to normální faston, jenom musí mít ten zobáček, který ho zajistí v tom konektoru, aby se samovolně nevysouval.
Pilot 105:
Já jí mám, ale je poničená. Aspoň mám na náhradní díly. Navíc při toroše zkoumání a snažení se to dá.
Nevíš jakej faston příde do tý svorkovnice. Je to normálví faston nebo něco spešl? Do toho co vede od štítu sem si už konektor přidal.
Já jí mám, ale je poničená. Aspoň mám na náhradní díly. Navíc při toroše zkoumání a snažení se to dá.
Nevíš jakej faston příde do tý svorkovnice. Je to normálví faston nebo něco spešl? Do toho co vede od štítu sem si už konektor přidal.
-> Rabbit: Nemáš zač.;)
Njn, chce to sehnat budíky i s kabeláží.:)
Njn, chce to sehnat budíky i s kabeláží.:)
Pilot 105:
Díkes chlape, moc mi to pomohlo.
(PS: Přepojovat elektriku u kontrolek do GL štítu je fakt zatrest!!)
Díkes chlape, moc mi to pomohlo.
(PS: Přepojovat elektriku u kontrolek do GL štítu je fakt zatrest!!)
Nikdo neví??
Vim, že už to tu kolikrát bylo, ale nemůžu to najít. Jaký je zapójení kontaktů na otáčkoměru LUMEL. (Rači se zeptám, než ho zničit).