skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nepoužívaná kontrolky v hranaté palubce
-> pajavlk: kdyz uz delas takovouhle pristorjovku tak tam muzs udelat misto rarovicek vsechno na ledky , nebudea ji alespon muset tak casto vyndavat ze zas proaskla zarovicka.
Ja mam zatim zapojenou rucku ale je to celkem prakticky nekdo to clovek necha jen na jednou zubu a ani nevi ale ted uz to bije do oci
ja mam taky tysnimace-sytic, pasy a rucka a s normalnima zarovkama a v poho..
herek: na mlhovkách se pracuje tak až budou na autě bude i kontrolka :)
-> pajavlk: Nemas zapojenou kontrolku na predni mlhovky. Co s tim budes delat? Mas vubec predni mlhovky?
-> Majkl: jo byla. Jako nouzovka je dobrá, ale při parkování ji nepoužívám
-> Fantozzi: no vidis jak ti byla dobra

-> Majkl: to ne, na auti musim mit vsechno OK :-) Rucku jsem vlastne pouzil mesic a pul zpatky, kdyz mi trosku horely pravy predni brzdy tak jsem pak brzdil ruckou :-)
-> Fantozzi:
jako to ze ji nepouzivas me je fuk, ale sr*lo by me kdyby ti nefungovala.. i takova blba rucka udela mnohdy ukrojí metr nebo dva z brzdny dráhy a to už je znát


-> Majkl: jako já mám ručku v pohodě, ale nějak ji nepoužíváááám :-) Akorát v zimě, když je pěkně klouzavo a já odbočuju k baráku, tak udělám hodiny ať mají lidi show :-)
-> pajavlk: foto foto fot mi chceme foto

stresman: pokud to budeš měnit tak vem bílé ledky pokud použiješ červené už ty kontrolky nebudou mít třeba zelenou barvu .. ale pozor na kontrolku dobíjení tu ledkou nahradit nemůžeš. A taky žárovičky osvětlení přístrojovky, je v ní optovedení a ledky sou úzce směrový takže to vůbec nesvítí proto doporučuju nechat tam ty žárovičky.
Kalibán123: mám to řešené přes mag. spínač a magnet na páčce zespodu. spínač je skleněná trubička přilepená pod páčku pod kobercem a je spínána neodymovým magnetem kterej je přichycenej zespoda na páčce je to odladěno tak aby to při povytažení sepnulo a funguje to parádně .. až bude čas tak to třeba nafotím
Kalibán123: mám to řešené přes mag. spínač a magnet na páčce zespodu. spínač je skleněná trubička přilepená pod páčku pod kobercem a je spínána neodymovým magnetem kterej je přichycenej zespoda na páčce je to odladěno tak aby to při povytažení sepnulo a funguje to parádně .. až bude čas tak to třeba nafotím
pajavlk: A co ta máš zapojené? Opravdu to co tam je vyznačené tedy ručku, pásy a karb? Jak jsi udělal tu signalizaci na karb? Návody na signalizaci na ručku a pásy jsem viděl, ale na karb ne.
-> pajavlk: by ma len zaujimalo ci tie ledky dostat a biele a ci svietivost lediek je vacsia nez tych malych ziaroviek. ak ano tak to vymenim vsetky ziarovecky za ledky.
-> Fantozzi:


-> Majkl: co je to ručka? :-))
-> havlik: tak hlavne ze uz bude

-> Majkl: hm no tak jenom pro ospravedlneni tedka uz snad bude funkcni a proc nebyla tot otazka pro bohy nebo zeptejte se puvodniho majitele
-> havlik: ze ohrozujes i ostatni ne jen sebe
-> Majkl: jj to me napadlo a co ti na tom vadi?
-> havlik: pises ze nemas zapojenou rucku to me vadi..
-> Majkl: jinak kontrolku na rucku mam i v ty stary stema kulatejma budikama
-> havlik:

takze ale musis udelat naky snimace. aha no tak ja nemam rucku radsi zapojenou a taky to de



je to vidět krásně svítí to jak ostatní foťák to nějak přesvítil .. k čemu to je ? třeba k tomu aby moje matka nejezdila celej den se zataženou ručkou po městě jako posledně a nemám rád když mám na autě něco od výroby nevyužitý
podle mně ti to svítí tak hodně,že ani nevíš k čemu ta kontrolka vůbec je.Teda až na tu ručku
a k cemu ti to je?
Zdravím protože mi vadilo že v původní rapidácké palubce byly ty tři kontrolky u otáčkoměru nezapojený sytič parkovací brzda pásy tak sem se rozhod že si je taky zapojím sou tam také malé žárovky ale do těch dírek pro patice pasují 10 mm leddiody.. stačí koupit 10mm supersvítivé červené leddiody + odpory k nim a dou krásně zamáčkout do původních děr a svítí velmi dobře .. o tom jak zapojené spínače kontrolek zas někdy příště ...