skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Alternátor buzení
-> Klubko_: jakou mas remenici, ja mam felda altik i s remenici na plochej a ta je malinka... favo na klasickej je asi vetsi a nejvetsi je origo 742
-> Klubko_: Tam chybu nehledej, mám ho ve škodovce taky a funguje to normálně. Historicky mi takto zlobil původní 120tkový magneton, tak sem ho zahodil a dal právě z feldy.
-> Borderer 19.10.23 09:23:24: zatím jsem ho neměnil.
Spíš by mě zajímalo, jaká žárovka má k tomuhle regulátoru být, aby se alternátor nabudil dřív.
Spíš by mě zajímalo, jaká žárovka má k tomuhle regulátoru být, aby se alternátor nabudil dřív.
Výměna regulátoru nepomůže?
Co mám udělat pro to, aby se mi alternátor nabudil dřív, než když motor dosáhne 2000ot/min?
Ráno prostě když nastartuju, tak svítí dlouho kontrolka dobíjení a zhasne až v těch 2000ot/min.
Přiznám se, že se mi ráno před domem než vyjedu úplně nechce pokaždy auto turovat jen aby to začalo dobíjet.
Alternátor viz fotka, eMko, hranaty budíky.
Ráno prostě když nastartuju, tak svítí dlouho kontrolka dobíjení a zhasne až v těch 2000ot/min.
Přiznám se, že se mi ráno před domem než vyjedu úplně nechce pokaždy auto turovat jen aby to začalo dobíjet.
Alternátor viz fotka, eMko, hranaty budíky.