Motorek ostrikovace - tesnost

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 05.09.2023 do 16.09.2023, založil/a COL
řadit dle data
21:14:26
16.09.2023
COL
Zajimavy, jen doufam, ze ten co jsem tam dal - taky originalni dil, si povede lip... Blby je, ze tesnost jde zkoumat jen po slozeni celku.
17:06:41
14.09.2023
ajok
-> COL 05.09.23 01:54:12: me vzdy teda uhnil cep zajistujici kolecko na hridelce, dal jsem tam nerez dratek a od te doby o motorku ostrikovace nevim...4
09:41:10
10.09.2023
David.
-> COL: já měl podobný problém.zaoxidovany ty kolečka, jsou snad mosazný. Očistil jsem a začalo to normálně chodit.
08:22:53
05.09.2023
Bukaj
Pokud se bavíme o motorku ostřikovače v 742, tak je to dost primitivní záležitost. Už jsem to ale asi sto let nerozebíral - když mi nějaký začal zlobit, sáhl jsem do zásob a rovnou vyměnil. Co si pamatuju, tak už dobově (v devadesátých letech) u negarážovaných aut byl vždy zpuchřelý a rozpadlý o-kroužek mezi spodním mechanickým a horním elektrickým dílem, ale že by voda natekla přímo do motorku, to jsem tehdy nikdy neřešil...
01:54:12
05.09.2023
COL
Pred casem (2 roky?) jsem namontoval do bilyho fungl novej originalnimotorek ostrikovace. Letos jsem zjistil, ze to nejak necerpa. Ted jsem se k tomu dostal a ejhle - motorke plnej vody, rezatej a zatuhlej. Nicmene nenasel jsem zadnou super zjevnou zavadu....



Ma nekdo zkusenosti s internaliema toho cerpadla - treba jak je presne zatesnena hridelka? Je tam kluzny lozisko v o-krouzku (to uz se teda netoci a je nejak srostly s hridelkou), pak nejaky fibry a gumovy krouzek u pruchodu do prostoru cerpadla. Je tam i jakysi odtokovy otvor....
Extreme Tyres