Já jsem kabely na renovaci svazků kupoval zde: www.automarket-sukorady.c
z/automarket-sukorady/.../
47-2-Kabely-FLY-Herth-Buss a mohu jenom doporučit. Nejsou nejlevnější, ale barva je takřka stejná a i celkový průměr dost odpovídá originálu. Na www.autokabel.cz také nakupuji, a také spokojenost, jenom vodiče s označením FLYR mají tenčí izolaci (ve svazku jsou víc vídět) a hodí se do nových aut, do starých jsou lepší jenom s označením FLY, ty mají o něco silnější izolaci, dost podobnou původním.
Ještě mohu vřele doporučit tuto izolačku od 3M www.3market.cz/33--super-
06132-elektrikarska-pvc-iz
olacni-paska--19mm-x-20-1m
m--cerna , je fak výborná, dobře lepí, na druhou stranu při odstraňování nezanechává lepidlo, při vyšších teplotách se nerozleptává lepidlo a neteče z ní, navíc je k nerozeznání od původní. Na místech, kde jsou oizolované celé svazky, tak krásně přilne a svazek je jako originál. Ano je trošku dražší.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Izolace kabelů
-> OndraST: Úplně stejné odstíny asi ne, ale kvůli 3 kabelům bych neničil dobrej svazek ani netahal celý auto. Já nakuouju tady www.autokabel.cz/ . Ale kabely v metráži seženeš. Aspoň podobný odstíny.
Rada, dají se dneska někde v metráži koupit stejné barevné vodiče které se používaly na elektroinstalaci, kabelový svazek Š120 M případě asi uloženka už neexistuje, měl jsem v autě myši a zapojení plováku v nádrži jim zachutnalo.
-> CHIP: Pokud je prokousaná izolace, tak bych vyměnil celej kabel. K bočním blikačům odbočuje kablík ze svazku pod palubkou - to není nikterak dlouhá trasa a při troše šikovnosti protáhneš kablík i stávajícími izolačkovými omotávkami. Nebo jednodušší varianta - střihnout a nastavit v místě, kde není vidět...
Já nevím, nebylo by lepší ten kabel vyměnit? Z konektoru se dá ten škodovácej "pin" vypreparovat a nastavit to někde na skrytém místě?
-> Jozka: Podívám se na to a uvidím .. kabely tam vedou jenom k zásuvce a bočnímu blinkru. Zásuvka by se mohla mocně zrušit, ta je tam k ničemu.
Samovulkanizační pásku vozím sebou, když jedem někam na motorkách, nikdy nevíš, co se kde komu může porouchat a na vodní hadici, jak říkáš, by to fungovalo nádherně.
Samovulkanizační pásku vozím sebou, když jedem někam na motorkách, nikdy nevíš, co se kde komu může porouchat a na vodní hadici, jak říkáš, by to fungovalo nádherně.
-> CHIP: A nejde povytáhnout a cvaknout tam, kde už napojení opticky nebude vadit? Už jsem takhle páchal několikrát..
A vulkanizační páskou jsem měl dva - tři roky "opravenou" i vodní trubku u motoru, která praskla v ohybu.. A bylo to teda dost hnusný, i když 100% fční.
A vulkanizační páskou jsem měl dva - tři roky "opravenou" i vodní trubku u motoru, která praskla v ohybu.. A bylo to teda dost hnusný, i když 100% fční.
-> minno: No proto se tady na to ptám .. kdyby to bylo někde za sedačkama .. nebo za palubovkou .. tak na to kašlu.
Ale zdá se že nějaké jednoduché pěkné řešení není ..
Zvážím to přestřihnutí, sletování a smršťovací bužírku v barvě.
Ale zdá se že nějaké jednoduché pěkné řešení není ..
Zvážím to přestřihnutí, sletování a smršťovací bužírku v barvě.
-> CHIP: No tak tam áno, to by som aj ja riešil vzhľad, nech to vypadá...
-> charon: No samovulkanizační opravuju prasklý hadice ..
Né teda v autě .. ale třeba zahradní.
-> minno: Je to vepředu. Když stojíš před autem tak v kufru na pravé straně v kastlu jako je třeba nádobka ostřikovačů, nebo motorek ostřikovačů .. je tam i konektor. No a před tím konektorem, směrem k bočnímu blinkru jsou kabely z půlky bez izolace. Pravděpodobně to odhaduji na nějakého aktivního hlodavce. Doufám, že po požití zdech .. ludra jedna.

-> minno: Je to vepředu. Když stojíš před autem tak v kufru na pravé straně v kastlu jako je třeba nádobka ostřikovačů, nebo motorek ostřikovačů .. je tam i konektor. No a před tím konektorem, směrem k bočnímu blinkru jsou kabely z půlky bez izolace. Pravděpodobně to odhaduji na nějakého aktivního hlodavce. Doufám, že po požití zdech .. ludra jedna.
-> CHIP: A o ktorý kábel a kde umiestnený sa jedná, že to tak prežívaš? A aké veľké je to poškodenie?
Ak nie možné použiť zmršťovačku, tak izolačka a hotovo... Nie je čo riešiť.
Izolačku hlavne treba pri omotávaní rukou naťahovať a potom ideálne odtrhnúť, len vtedy to správne priľne a drží fest. Nie odstrihnúť, koniec potom dobre nedrží. No a samozrejme na to musí mať páska teplotu, takže v zime pred použitím nahriať.
Ak nie možné použiť zmršťovačku, tak izolačka a hotovo... Nie je čo riešiť.
Izolačku hlavne treba pri omotávaní rukou naťahovať a potom ideálne odtrhnúť, len vtedy to správne priľne a drží fest. Nie odstrihnúť, koniec potom dobre nedrží. No a samozrejme na to musí mať páska teplotu, takže v zime pred použitím nahriať.
Malou krabičku a zalejt pryskyřicí, pokud je na to místo. Případně samovulkanizační pásku ja uz nekdo dole psal, ta mi vydržela nesmysl i venku, ale pokud vim, tak se dělá jen černá ... - používám tuto: www.emos.cz/izolacni-pask
a-samovulkanizacni-38mm-10
m-cerna
Elektrikářskou pásku jsem tam právě měl. Ale ta se po roce nafoukla a normálně se začala odmotávat .. asi mi nezbude než ty kabely štípnout, popájet a zaizolovat smršťovačkou a pak třeba obmotat páskou na svazky .. aby to nebylo tak vidět. 

-> CHIP 08.11.22 08:17:16: Jestli je to někde uvnitř, tak to zaizoluj páskou a je to. Nebo venku?
Elektrikářský pásky jsou i v barvách, záleží tedy co to je za barvu...
Je to tenkej drát, běžnej barevnej ve škodovce .. třeba jako je u budíků.
Chtěl jsem zachovat barvu kabelu .. no ..
Chtěl jsem zachovat barvu kabelu .. no ..
Omotat samovulkanizacni paskou...
Nehledal bych v tom vědu a použil nejlevnější a nejjednodušší řešení - elektrikářskou izolačku (či nějakou sofistikovanější pásku)...
Nebo pokud jsou poškozeny i nějaké žíly lanka, tak fiknout a použít něco takového:
www.elfetex.cz/10-048-941 -spojka-nl-25-lisovaci-nyl on
Ale záleží, co je to za vodič a jaké jím tečou proudy. Pokud je to kabel od baterky ke startéru, tak bych ho rozhodně neřezal

Nebo pokud jsou poškozeny i nějaké žíly lanka, tak fiknout a použít něco takového:
www.elfetex.cz/10-048-941 -spojka-nl-25-lisovaci-nyl on
Ale záleží, co je to za vodič a jaké jím tečou proudy. Pokud je to kabel od baterky ke startéru, tak bych ho rozhodně neřezal

Hledal jsem hledal, ale nic jsem tady nenašel. Takže se zeptám.
Mám na autě kabel, jehož izolace je porušená .. potřeboval bych tu izolaci nějak opravit. Bohužel, na kabel nemůžu nasunout smršťovačku, ani z jednoho konce není přístup.
Má někdo nějakej nápad jak to zaizolovat ?
Mám na autě kabel, jehož izolace je porušená .. potřeboval bych tu izolaci nějak opravit. Bohužel, na kabel nemůžu nasunout smršťovačku, ani z jednoho konce není přístup.
Má někdo nějakej nápad jak to zaizolovat ?