skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Alternátor na 742 so zabudovaným regulátorom?
-> dragon_cb_cz: tak měli asi nějaké zbytky tak to tam foukli. Jako asi nebylo pravidlem, že na všech škodovkách vyrobených od 9 až 10/89 do konce jsou alternátory fávo. Ale spíš, že před tímto datem se nedávaly.
-> David.: Ja mám GL 12/89 s klasickým alternátorom ale som asi stí majitel

-> David.: Já mám pocit, že na mojí 136GL je pořád klasika (a to je vyrobená v lednu 90). Ale Kvasiny.
alternátory s vestavěným regulátorem se dávaly na "stodvacítky" až od podzimu 89, takže prakticky poslední čtvrt rok, což bylo málo kusů
-> dragon_cb_cz: hele jestli myslíš moji tak je tam klasika s externím regulátorem
Tak som sa dnes po 3 týždňoch dostal do garáže a veru ani ja to tam nemám. Mám tam klasiku, s reglerom. S125 rv 89
Sousedovo tchán to na 136GL měl myslím - v servisu z toho pak byli nešťastný, že to nikdy neviděli. Koupil jí od něj virťák, tak třeba řekne jak to je.
ja som to nikdy v aute nevidel ale OE altík som taký mal kde bol zaudovaný regler a normálne škoda úchyty - nie favorit
Misto 1978 ma byt 1989. Ja napr, na zadnem z peti aut 88-89 altik s vestavenym regulatorem nemel.
-> Tom Troll: tak nejak som si aj myslel. Musím sa kuk, čo mám pod kapotou ja, keďže mám 125 rv 89. Nekamenujte má, auto Msm 3 týždne a z toho 20 dni karanténa
-> ferrari: Viděl bych v tom překlep 78 v 88, a ještě vypustit "všechny", protože já mám M90, a regler na nosníku. 

-> ferrari 06.01.21 21:51:37: Je to pravda, ale jen částečně. Rozhodně to nebylo do všech vozů, ale poslední ročníky (modely 88-89) měly často altík z Favorita (se zabudovaným regulátorem). Setkal jsem se s tím několikrát na 125 L a Rapidech 136...

-> ferrari: To je nejaky divny, myslim, ze mam rok 89 a byl tam ten standardni shit jako vsude jinde...
Neviete, čo je myslené týmto:
ferrari1.rajce.idnes.cz/c islo_motora/1474822565
Ako, rok je určite zle, ale chcú povedať, že posledné 742ky (asi od 88) už mali altíky so zabudovaným reglerom?
ferrari1.rajce.idnes.cz/c islo_motora/1474822565
Ako, rok je určite zle, ale chcú povedať, že posledné 742ky (asi od 88) už mali altíky so zabudovaným reglerom?