skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dobíjení Felicie
Takže vyřešeno, altík jsem rozebral, vyměnil můstek i s tím vynutím a už to funguje, díky všem
-> tibor1: no tak pak si nemusel kupovat novej když uhlíky byly a bude to jak řiká markop. rozeber to, zkust ten mustek podotahovat jesi je povolenej a kdyžtak vyměň jednu diodu.
-> tibor1: no tak pak si nemusel kupovat novej když uhlíky byly a bude to jak řiká markop. rozeber to, zkust ten mustek podotahovat jesi je povolenej a kdyžtak vyměň jednu diodu.
-> Tomaso435: uhliky tam nejake byly, pri nizkych otackach sviti nepatrne, problikava, pri zvysenych svítí
13,3V je málo, shořela jedna z výkonových diod.
-> tibor1: a uhlíky ten původní měl ? a seš si jistej že je altí ted správně nabuzenej? kontrolka svítí furt ?
ještě to rozebrat a zkouknout dotažení můstku. případně přebudit.
ještě to rozebrat a zkouknout dotažení můstku. případně přebudit.
No, takze regulator jsem vymenil za novy a problem přetrvává stale.
-> tibor1: auto.bazos.cz/inzerat/...
/Elektronicky-regulator-al
ternatoru.php tenhle je dobrej.
-> tibor1: typuju že nemáš už uhlíky a rychlýma točkama se to už nedotýká a tím pádem nedobíjí.
-> Tomaso435: Ok, mrknu na to a uvidím, zítra s tím potřebuju odjet na víkend, dík
-> tibor1: proč altík? vyndej si regulátor a podívej jak je na tom, resp zda má uhlíky. Pokud ne kup origo nebo značkovej novej a altík muže normálně fachat...
koupíš něco z vraku co bude na tom podobně a za měsíc budeš měnit zas? to ne....
koupíš něco z vraku co bude na tom podobně a za měsíc budeš měnit zas? to ne....
Takže musím sehnat jiný altík, už jsem ho měnil před pár lety, tehdy přebíjel a bráchovy to uvařilo baterku že praskla a shořely snad všechny žárovky v autě.
13,3 je málo. 14,3 je akorát.
Máš v píči třeba kroužky, nebo tam nemáš uhlíci. A nebo regulátor celkově už nereguluje.
Máš v píči třeba kroužky, nebo tam nemáš uhlíci. A nebo regulátor celkově už nereguluje.
Ahojte mám takový problém, za jízdy se mi rozsvítila kontrolka dobíjení, ale alternátor dobíjí-měřil jsem, při volnoběhu je na baterce 13,3V cca. Jinak má aku 12,6V. Zajímavé je že když jede motor ve volnoběhu kontrolka jen tak lehce problikává jakmile přidám otáček rozsvítí se naplno(moc mi to hlava nebere jak je to možné), stalo se vám něco takového. Díky