skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Odběr proudu
-> Nepér: Je v tom i jinej problem krome cca 20pct chyby mereni, ktera je nam v danem pripade dtto u pihele?
Měřit desítky mA na 10 A rozsahu...
Nn led na dobíjení nemám, děláj Takovej bod a nesvítí celá jako při zarovce, a záhada možná vyřešena, dnes jsem 2krat tlačil a v 11 jsem přijel asi po 15 kilometrech a normálně jsem natočil, ani neměl snahu padat prostě točil, rádio jsem odpojil od konektoru, takže to bylo tím, jen mi nejde do hlavy že to 3 měsíce co ho mám nedělal a až poslední dobou snad 2 týdny z5 kdy to začalo
-> Eidy: Tak s úpravou to půjde, ale výměnou kus za kus ne
-> Nwkt: V Kóče LEDku mám a funguje to. Jen jsem tam musel přehodit kablíky a ještě něco, co si teď nevzpomínám, páč nešel zhasnout motor. Ale funguje to.
-> Nwkt: Aha.Dík.Chtěl jsem ji tam také dát.
-> Polyš: Nenabudí se pak altík
-> Nwkt: Ledková kontrolka dobíjení,to nějak vadí?
-> Nwkt:
to je fakt 


-> Deedee: Nemáš náhodou LEDku v kontrolce dobíjení?
-> Deedee: zkus vyházet LED. ě to dělalo v autě bordel.
-> Tomaso435: že Neeee prostě to vymlati baterku, když jedu dlouho a po krátký době startuju tak chytá pěkně i za studena, kable, starter i baterka ok, ráno nabitou baterku a v pohodě točí, i večer z práce, ale ráno už nenastartuju, to sami když mám otocenou denni za noční, takže to zimou Urco není
-> Deedee: příčina odhalena. Nestartuje to protože vůbec nestartuješ
A nemá někde jen uklepanej kabel? blbej dotyk? a starter je v cajku?

A nemá někde jen uklepanej kabel? blbej dotyk? a starter je v cajku?
Napětí na startu jsem neměřil, ani ráno, nechávám to na kopci a vůbec nestartuju
-> Deedee: Ono se to na dalku blbe diagnostikuje ;-) Do tedka jsme se treba nedozvedeli, na kolik pada napeti na baterce pri startu...
No zkusím to odpojit na delší čas a uvidím jak se to vyvrbi, už mám funkční altik na výměnu, teď bastlim i budíky do ofuku, každopádně se mi to nezdá že by to že dne na den dělalo rádio, i když napájení má nonstop
-> Deedee: To zjistis velice jednoduse, tak, ze rejdyjou pokusne odpojis uplne od napajeni. Spousta lidi si neuvedomuje, ze baterka v aute se z principu dobiji jenom na zlomek jmenovity kapacity a to jeste jenom za predpokladu dlouhejch jizd s minimem startu. Odber 50mA se zda jako plivnuti do rybnika, ale uzira kapacitu desitky hodin a navic muze v case kolisat. Kdyz uz takovej krumpl v siti auta mit, tak jedine pres extra vypinac. Belossky radia mivaly jeden extra drat na zalohovani pameti, kde byla jistota minimalniho odberu, ale kdo vi, jak je to u tohodle trashe...
-> Deedee: Je fakt že od přechodu na rádia blaupunkt je klid.
-> King: voila :)
-> King: takže mi chceš říct, že dá se říct že dne na den z ničeho nic chcípne baterka a tenhle stav přetrvává už snad 14 dní a i po vymene baterie za silnější z naftaka kterej točila jak šílená, mi to prostě dělá rejdijou? Ač mi to nejde do hlavy, fakt je že displej ukazuje čas a svítí, slabě ale svítí, když vyndám panel tak se mi všechno nastavení vymaže...
-> King: jo to taky . hjundáj a sencor
-> Deedee: Dovolim si ukazat prstem na to radio Sencor. Vzdycky to byly a i dneska jsou to shity, kde se pri konstrukci nikdo nezabejva stand-by odberem. Proste tlacitko power jenom vypne display, aby to neprovokovalo a radio si dal zije vlastnim zivotem a zbytecne vycucava baterku.
-> Deedee: já jen že když sem byl v době kdy sem tuzil co šlo, tak ledky prostě i když vypínač byl vyplej tak mžouraly.. vidět to nebylo ale mžouraly. a baterka byla za den KO. odstranil sem ledky a mám klid
-> Tomaso435: led mám pouze na podsvícení tach a vypinacu, autorádio sencor, a centrál mi odešel, je odpojenej, divný je že je to dá se říct že dne na den, jeden den v pohodě a druhej už nenatocil, a od tě doby se to sere, myslel jsem že mi odešla baterka ale tou to na 100% není, tak už nevím
-> Deedee: nemáš někde LEDky místo žárovek?
jaký máš autorádio?
máš centrál?
jaký máš autorádio?
máš centrál?
No, odpojil jsem kostru, a do série připojil multimetr nastaven na 10A , proud 0.05A.
-> Deedee: a odber prúdu si meral ako?
To kdybych věděl, ráno tlačím, ale napětí vyskočí téměř hned ( když mám teplej motor ) a otáčky 750-850. Už nevěřím že to je baterkou pac v dalších autech z rodiny kterým ji beru funguje, a vždy to je jeden den, ráno dám full nabitou a druhej den kdy vyjedu s autem 5x az 6x to nenastartuju
Ráno nenaštartuješ skrz vybitú baterku?
Po naštartovaní pri akých otáčkach máš na baterke 13,8 - 13,9?
U PAL/MAgnetom altíkoch je ale normálne, že nedávajú moc viac.
Po naštartovaní pri akých otáčkach máš na baterke 13,8 - 13,9?
U PAL/MAgnetom altíkoch je ale normálne, že nedávajú moc viac.
Nikde jsem nenašel kolik je asi odběr proudu v klidu fa/fo 1994. Já jsem naměřil 0.05A, avšak problém je že ráno nenastartuju, baterkou to Urco není, mám tam 4 a všechny makaj, po nastartovani mám napětí na baterii 13.8 -13.9V, měl jsem za to že tam má být 14.4, napadl mě altik jenže nevím jestli může mít stabilní napětí a kolisavej proud.