skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Airbag ve Felicii
prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 10.09.2015 do 11.09.2015, založil/a ozzyosbourne2
-> King 11.09.15 00:01:09: Na najnižšom rozsahu asi moc nie , osobne by som to napriamo ale neskúšal , samozrejme že RJ bagu to testuje rovnakým štýlom , asi to bude dosť citlivo nastavené , pretože aj jeden zlý opravený spoj rozpozná a rožne kontrolku ... bagy odpalujem na diaľku na kábli , kvôli bezpečnosti ...
-> Milan 136 10.09.15 21:11:17: dík moc
Tak ja vim o asi dvou pripadech, kde se to povedlo...
Kdo si veri, at demontuje airbag ze svyho auta a smele do toho :-D
Kdo si veri, at demontuje airbag ze svyho auta a smele do toho :-D
Podobně dotaz bych spíš čekal na FB, i když jsem se tam setkal s přesným opakem, bodec chtěl vědět jak deaktivovat airbag proti náhodný explozi, jelikož se mu c palubce nelíbí kaslik tak tam chce dat nefunkční bag ...
A s tím vyndamin žárovky je to někdy jediném způsob, na FB jsem zjistil že i oficiální postup skodokvy D
A s tím vyndamin žárovky je to někdy jediném způsob, na FB jsem zjistil že i oficiální postup skodokvy D
Taky myslím že to multimetr neodpráskne, když jsme kdysi bouchali přebytečný pytle tak to někdy ani neodpráskla vybitá baterka, až když jsem vzal novou tak to šlo.
-> Milan 136: Jenom taková malá (elektro)technická - praktickou zkušenost s měřením odporu "rozbušky" airbagu nemám, ale pokud bych se k tomu odhodlal a použil bělošskej multimetr na nejnižším rozsahu tj. obvykle do 200R, nejsem si úplně jistej, jestli ten obvyklej měřící proud na iniciaci nadrženýho azidu sodnýho bude stačit. Oni totiž ty měřící proudy pro tenhle rozsah jsou v řádu stovek uA až jednotky mA a naprázdno je na měřící hrotech max. 3V (s velkým vnitřním odporem - je to zdroj malýho proudu). Pochybuju, že na iniciaci stačí výkon řádu pár mW. Ostatně ŘJ airbagu taky musí měřit odpor patrony nějakým nenulovým proudem. Samozřejmě mluvím o "normálním" DMM a ne raritách typu sovětskýho ručkovýho multimetru C4323, kterej do měřenýho odporu pere poctivých 100mA :-) To bych spíš věřil tomu výbuchu kvůli statickýmu výboji...
-> castrol: A co z toho? Stabík měl být taky brnkačka
Poloosa tam mě děsí například matice co drží kloub v náboji. Nebo že poškodím gufero v převodovce nebo prostě něco. Jo a nějak mi nesedí matice na druhou poloosu
Gufero řazení tam zase zatím nevím jak se k němu dostat přes ten debilní kolík, čep nebo jak toho zmrda popsat.

Poloosa tam mě děsí například matice co drží kloub v náboji. Nebo že poškodím gufero v převodovce nebo prostě něco. Jo a nějak mi nesedí matice na druhou poloosu
Gufero řazení tam zase zatím nevím jak se k němu dostat přes ten debilní kolík, čep nebo jak toho zmrda popsat.
-> ZZ__Top: to je brnkacka
-> castrol: A nikdy víc. Už teď mě děsí výměna poloosy a gufera řazení
-> stepan:
proč proboha radíš, když nevíš která bije? Víš, na jakým principu měří multimetr proud? Pouští do obvodu proud...
Takže připojíš a klidně bum...
Rady s vyndáním žárovky taky super. Pak nejde nic.
Kdekoliv v prodejně s elektrosoučástma kup odpor 2,5 ohmu a dej do svorkovice kroužku a je to.
Vypadá nějak tak



proč proboha radíš, když nevíš která bije? Víš, na jakým principu měří multimetr proud? Pouští do obvodu proud...

Takže připojíš a klidně bum...
Rady s vyndáním žárovky taky super. Pak nejde nic.
Kdekoliv v prodejně s elektrosoučástma kup odpor 2,5 ohmu a dej do svorkovice kroužku a je to.
Vypadá nějak tak
-> suri: Nemám na čem teď, jinak bych vyzkoušel.
-> ZZ__Top: ale stabik si zvladol 

-> castrol: no co taky dostávám takové rady 

-> stepan 10.09.15 20:03:04: Vyskúšaj , ale daj si to na kábel lebo si to ojebeš o hlavu ...
-> suri: Tomu se mi nechce věřit, měřící napětí na měření odporu bude 1V?
-> stepan 10.09.15 19:38:30: nemyslím viem , dá sa aj statikou ale musíš mať zapojený konektor - vyskúšané , už mi ale došli airbagy na hranie , deťom to robí veľkú radosť ..
-> ZZ__Top 10.09.15 19:23:40: ale notak 

-> suri: Myslíš, že jde odpálit baterkou z multimetru?
-> stepan 10.09.15 19:05:52: Meraním odporu airbagu multimetrom ? touto radou si si istý ? aby si potom neplatil niekomu nemocenskú za dobrú radu ...
-> ozzyosbourne2: ty vole ser na to když to tak sleduju bude pro tebe lepší vyndat tu žárovku
velikost odporu vím , to je 2,7 Ohmu , ale nevím jak to vypadá , v životě sem to neviděl , a proto sem tuhle diskusi zakládal , abych se to dozvěděl , a abych se případně dozvěděl kde to sehnat 

-> ozzyosbourne2 10.09.15 19:05:46: Skvělej důvod, gratuluju.
-> ozzyosbourne2: Nemohl, já airbagy z felicie nevyndávám. Ptal ses kde koupit a ne jakej. Ale jinak stačí vzít multimetr a změřit odpor airbagu.
-> stepan 10.09.15 18:59:23: mám jiný volant
-> stepan 10.09.15 18:58:40: díky , mohl bys mi prosím poslat odkaz na konkrétní , kterej potřebuju? nemůžu ho tu najít , a ani nevím jak vypadá 

-> ozzyosbourne2: A nebylo by lepší, kdyby fungoval i u řidiče?
-> ozzyosbourne2: www.gme.cz/rezistory
to se ti řekne vyndej žárovku , bych byl rád aby airba u spolujezdce fungoval 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : nejjednodužší , nejlevnější a zaručeně funkční řešení... jezdí tak mraky aut ;)
-> Tomaso435: Odborník, to se pozná... 

-> ozzyosbourne2: vyndej žárovku
kvůli kontrolce , a kvůli tomu že mi asi nejel ani airbag u spolujezdce ,
odpor kvuli čemu ? kontrolce? nebo ti to bez toho nejede?
Zdravím , věděl by prosím někdo z vás , kde bych sehnal odpor do Felicie místo airbagu řidiče? Díval jsem se všude na internetu ale nemohl jsem ho najít.
Díky za případné odpovědi
Díky za případné odpovědi