skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přístrojovka
Tady je zapojen první zelenej-na svorkovnici,červený na plus,modrý na mínus.Jestli to takhle funguje?To ještě nevím Předělávám štít s budíky.
-> Polyš: ak ti to funguje, nechaj to tak
len si pamatam ze mam na budiku Z Č M kde cerveny kabel bol mnou natiahnuty od indučky 


-> MOLSO: Sehnal jsem LUMEL,ale byl zapojenej 1 + - Jak je to tedy dobře?
-> Michal130: lumel ma poradie zlava + I - pri pohlade na zadok budika 

Jinak celou přístojovku jsem zapojil dle tohoto obrázku..
Až na to, že tady v tom nákresu je otáčkoměr od PALu. A dávám tam Lumel.
Až na to, že tady v tom nákresu je otáčkoměr od PALu. A dávám tam Lumel.
Takže, bude stačit když od kontaktu I u otáčkoměru natáhnu kabel až k cívce na kontakt I ?
-> Michal130:
Musí. Je to svorka až za přerušovačem, ne před co je u spínačky.
Musí. Je to svorka až za přerušovačem, ne před co je u spínačky.
Musí se do Š125 přidávat kabel od otáčkoměru k cívce, nebo se jen zapojí ta 6-ti polová svorkovnice a někde ze svazku se vytáhne kabel k cívce?
-> palinator: Asi nemá co, zkus šlápnout na plyn :-D
Ten PAL co tam mám ukazuje celkem dobře
Jsem s tim spokojen 


-> minno:
Já mám hranatej PAL, kupoval jsem ho taky novej a neukazuje vůbec.
Já mám hranatej PAL, kupoval jsem ho taky novej a neukazuje vůbec.

-> MOLSO 16.06.15 06:27:28: -> Jackie: pal tam nedavaj ten ukazuje +-3000 otacokJa mám PAL a ukazuje dobre. Kupoval som ho v roku 2003 úplne nový ešte normálne v Mototechne, stál okolo 1200 Sk, to bol môj prvý tuning na aute

-> haso: Aha, díky
kouknu na to

-> Jackie: v kasni je zaslepena priechodka a cez nu tam pichnes nahon tachometra
-> MOLSO: Jo děkuju. Po chvíli mi to došlo
. A dostanu tam vůbec náhon tachometru, když u sdružený byl uprostřed a tady je nalevo ?

-> Jackie: pretoze tie funguju len pri zapnutom zapalovani - cerveny kabel je napajanie pri I polohe klucika
Ještě bych měl dotaz. Jak tak koukám na to schéma, nejde mi do hlavy proč jde ten červenej plusovej kabel do kostry kontrolek baterky a oleje.
-> ochoda: Moc ti děkuju, to je skvělý. Určitě mi to hodně pomůže 

Někde tu je téma s tímhle obrázkem. Mě to strašně pomohlo. Omlouvám se majiteli že to tu šířim, ale snad to neva když se to nechá dohledat.
Děkuju. Pokusím se s tím něco udělat. Taky se něják zbláznil budík na teplotu. Když otočím klíček, ručička vystřelí na druhý konec budíku.
Máš v otáčkoměru špatně kabel od cívky, v podstatě jsi uzemnil cívku, takže to je stejné, jako by byly kontakty rozdělovače byly pořád sepnuté (teda aspoň takhle se to povedlo mě) :-)
-> Jackie: pal tam nedavaj ten ukazuje +-3000 otacok
ale teraz vazne - teoreticky moze byt problem niekde v kabelazi, alebo priamo v otackomeri - po pripojeni otackomera "ukostris" kontakt 1 na cievke a preto ti zhasne motor.

ale teraz vazne - teoreticky moze byt problem niekde v kabelazi, alebo priamo v otackomeri - po pripojeni otackomera "ukostris" kontakt 1 na cievke a preto ti zhasne motor.
-> MOLSO: Je to Pal. Jsou na něm udělaný značky. Napravo + , nalevo kostra a uprostřed něco ve tvaru 1.
-> Jackie: asi bude zle zapojeny otackomer - skus poprehadzovat kable. co je to za otackomer ? Lumel, Mera lumel alebo Pal ?
Zdravím. Mám ve svojí stodvacítce sdruženou přístrojovku a sehnal jsem přístrojovku z LS, tak bych jí tam rád dal. Kabely na ní byli už zapojený akorát chyběly ty tři na otáčkoměru. Tak jsem je na něj natáhl a přístrojovku zapojil do auta. Všechny kontrolky fungují jak mají, ale auto nestartuje. Zjistil jsem, že když sundám kostru z otáčkoměru, nastartuje normálně. Při spuštěnym motoru jsem kostru napojil zpět a motor zhasnul. Poradil by jste mi někdo co s tím?