
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak odpojit imobilizer Škoda Felicie?
prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 02.03.2014 do 06.03.2014, založil/a Happy-GIlmore
-> Stepan FUN: To je fakt, ale já se raději zeptám 100krát, než abych něco po****.
Ještě jednou dík

-> Happy-GIlmore: Vidíš to... Přesně jak jsem Ti psal před 3ma dnama. ;-) Ono kdybys hledal dál a šel po těch drátech, tak se dostaneš až k místu, kde je ten jeden drát přerušenej na tyhle 2. ;-)
Chlapi super!!!! Spojil jsem ty dva drátky a motor bez problému naskočil :-)
Dík moc
Dík moc
-> Happy-GIlmore: Pak dej vedet jak to dopadlo!
-> castrol: Já jsem taky odpojil ale jsou tam ty dva drátky. :-) Zítra příjdu po noční a hned je zkusím spojit a uvidíme. Snad to bude fungovat. :-)
Jinak Dík všem za příspěvky
Jinak Dík všem za příspěvky
-> Happy-GIlmore 03.03.14 17:38:52: totok imo som mal aj ja vo fele odpojila a fela funguje
Jak rikam, pokud jsou to ty posledni draty, tak je klidne spoj.
[IMU je vlaste takovy vypinac pro tyto draty, tak to musis zvladnout]
[IMU je vlaste takovy vypinac pro tyto draty, tak to musis zvladnout]
-> Ultim: Já se v autoelektrice vůbec nevyznám. Kdybys mi dal spíš zapojit vypínač na světlo nebo zásuvku, tak to zvládnu
Jistej si nejsem ničím, ale myslím si, že spojením dvou drátů by to mohlo fungovat. Ale jak jsem psal, mám strach, abych neodvařil řídící jednotku. 


-> Happy-GIlmore: Divej, tohle IMU funguje tak, ze vemes standartni auto, vyberes si nejaky dulezity okruh [zapalovani, vstriky, cerpadlo] a ten rozdelis resp. zenes pres rele co je v IMU. Takze kdyz vystrihas vsechny draty z toho IMU [15,30,31, k cidlu] tak ti zustane jen ten posledni rad dratu, ktery byl puvodne neporuseny okruh. Pokud si ses jistej, tak tento par spoj zase zpet dohromady.
Tak co chlapi, nevíte co mám udělat, aby mi to fungovalo? Klidně spojím ty dva dráty, ale mám strach, abych neodvařil řídicí jednotku. :-(
Zdravím, všem děkuji za odpovědi. Co se týká spojení těch dvou drátů, nemůžu nějak odvařit řídící jednotku? Jinak je to imobilizér, který je mimo klíč. Takže jsem měl dva klíče, kdy jeden byl na startování a druhý na imo. V příloze posílám fotky
-> Kuladmin: Pokud by byl imo v klíči, tak to chytne a asi po 3sec chcípne. Tohle pravdu vypadá na neorigo imo (už jenom dle popisu "ke spínačce jsem připojil původní dráty") a "klíčkem" k imobilizéru je předpokládám myšlen ten čip...
Ale počkáme jak se vyjádří majitel vozu.
Ale počkáme jak se vyjádří majitel vozu.
pokud na cip v klici tak to nejspis bude origo, a nez to vystrihaval apod tak mozna staci ten zlomenej mit na klicich vedle obyc a nebo ho nalep zespodu pod plasty co nejbliz tomu snimaci okolo spinaci skrinky je to jednoduche a hlavne je to obnovitelne!
-> Happy-GIlmore: Pokud je IMO v klíčku, tak máš trochu problém. Ale podle Tvýho popisu to odpovídá na nějakou dodělávku, která nemá s ŘJ moc společnýho.
Tyhle starý imobilizéry jenom přes sadu relátek něco přerušovaly. Takže ty 2 dráty, který Ti zbyly a vedou do ŘJ bych spojil. Předpokládám, že někde ve svazku bude přerušený napájení jednotky. ;-)
Tyhle starý imobilizéry jenom přes sadu relátek něco přerušovaly. Takže ty 2 dráty, který Ti zbyly a vedou do ŘJ bych spojil. Předpokládám, že někde ve svazku bude přerušený napájení jednotky. ;-)
a potom este jeden len taka cierna krabicka co ma par kablou a imo sa deaktivuje planzetkou
-> LiMaK - 742 forever: ale su 2 druhy
tento co ide aj do rj
tento co ide aj do rj
-> castrol: ale tak zas píše že "má krabičku imo a zní vedou kable do řj motoru.
tož a presne tohle sem strihal pryč z 1,3bmm starý ksicht, vyztužena kastle.
kdežto mpi maji imo přímo v jednotce a tak je potřeba sehnat jednotku, které imo z vyroby nemá.
tož a presne tohle sem strihal pryč z 1,3bmm starý ksicht, vyztužena kastle.
kdežto mpi maji imo přímo v jednotce a tak je potřeba sehnat jednotku, které imo z vyroby nemá.
-> LiMaK - 742 forever: ked ma imo do rj tak to bude mpi
a fildu mas jakou? je tam celkem rozdil. stará filda jde imo vystříhat doslova jen s kombinačkama, nova ne.
-> Happy-GIlmore: mam pocit ze jedine cez vag nejak vypnut
Zdravím, včera jsem bohužel zlomil klíček od imobilizéru a další náhradní nemám. Dneska jsem chtěl tento imobilizér odpojit, abych ho tam mít nemusel. Krabičku od imo jsem našel, kdy z krabičky vedly dráty, které byly napojené na spínací skříňku. Tyto dráty jsem ze spínačky odpojil a na spínačku jsem napojil původní dráty. Když otočím klíčkem do pohotovostní polohy, tak se mi kontrolky rozsvítí. Když chci nastartovat, tak motor startuje, ale nenaskočí. Všiml jsem si, že další dva dráty z krabičky imo jdou ještě na jeden konektor a v tom jsou spojeny s jinýma drátama, které vedou do řídící jednotky. Když jsem tyto dva dráty z krabičky imo odpojil, tak motor mi pořád nechtěl naskočit. Nevíte co je třeba v jednotce odpojit, aby to fungovalo a motor naskočil?
Dík moc
Dík moc