skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Odblokování rádia Alhambra
-> skodovak: www.seat-forum.cz/viewtop
ic.php?f=98&t...
-> skodovak: Co se divis ford ja dneska vymenil tu pojistku na zasuvku pro zapalovac a hle uz zadni blinkry funguji... co to ma spolecneho ???nic jen to ze je to od fordu.
-> Nwkt: Neříkám, že tahle verze mě taktéž nenapadla. :-D Ale zase na druhou stranu - otevřít rádio, najít krystal kterej řídí procesor a dotknout se ho nasliněným prstem stojí jenom chvilku času. :-D
-> Stepan FUN: Neni to lepší zahodit a pořídit normální rádio? 

-> skodovak: Byly vývody na repro z toho zesilovače?
Mimochodem - rádio s odděleným zesilovačem bych tu někde asi ještě vyhrabal. Původem je z Tatry 613. :-D Ale tam to bylo z toho důvodu, že se jim to v tý době prostě do jedný kysny nevešlo. :-D
-> Nwkt: Ne. Některý jdou jednodušejc. Samozřejmě to pomůže jenom do následujícího odpojení napájení (rádio odblokuješ, ale kód stejně neznáš), ale občas to jde. Stačí trochu zblbnout procesor. Hlavní výhoda je v tom, že pak to chce znova kód a nehlásí to 10 neplatnejch pokusů. Na starejch Keykodech z fordů to fungovalo na 100%.
Mimochodem - rádio s odděleným zesilovačem bych tu někde asi ještě vyhrabal. Původem je z Tatry 613. :-D Ale tam to bylo z toho důvodu, že se jim to v tý době prostě do jedný kysny nevešlo. :-D
-> Nwkt: Ne. Některý jdou jednodušejc. Samozřejmě to pomůže jenom do následujícího odpojení napájení (rádio odblokuješ, ale kód stejně neznáš), ale občas to jde. Stačí trochu zblbnout procesor. Hlavní výhoda je v tom, že pak to chce znova kód a nehlásí to 10 neplatnejch pokusů. Na starejch Keykodech z fordů to fungovalo na 100%.
časem,teď jsem to tam celé rozkuchal a udělal si redukce na jiné rádio.. zajímavost to tam teda je samo o sobě to zapojení,to jsem v životě neviděl?..
zkrátka Ford,proč něco dělat jednoduše když to jde extrémě složitě
zkrátka Ford,proč něco dělat jednoduše když to jde extrémě složitě
-> Stepan FUN: Jo vyčíst z eepromu
-> skodovak: Pokud nepomůže nechat zapnutý přes 2 hodiny, tak čistě teoreticky by se to vyřešit nechalo. Ale záleží na procesoru. Některý jdou, některý ne...
-> skodovak: Tak to je blbý. To je asi seknutý na furt.
šestka nepomáhá
z netu: Ak vypisuje LOCKED alebo LOCK10
Rádio musí byť vypnuté a kľúč v zapaľovaní musí byť v druhej polohe (alebo naštartované)
Stlačiť a držať tlačidlo 6, kým sa rádio nezapne
Malo by opäť pýtať vstupný kód
Rádio musí byť vypnuté a kľúč v zapaľovaní musí byť v druhej polohe (alebo naštartované)
Stlačiť a držať tlačidlo 6, kým sa rádio nezapne
Malo by opäť pýtať vstupný kód
-> Gryzly: nemám bohužel
-> skodovak: hod sem foto tech cisel. todle radio má zjistitelný kod přes kalkulačku. Na tu blokaci se koukni do manuálu jestli máš.
-> Gryzly: zkoušel,ten byl poslední... napsalo to TEN a konec
-> Nwkt: po bloknutí nebo normálně? samo se nechytne po bloknutí netuším
-> skodovak: A zkoušel jsi ten kod odemne? nech to puštěné 24hod a ono by se to mohlo obnovit.
-> skodovak: Když to necháš třeba hodinu-dvě puštěný odblokne se?
konečná,zablokováno... bylo to na 10kodů max
-> Gryzly: nevim co mě omezuje a neomezuje,čas se nenačítá je to pokaždé 30min..
jinak nápis to má Charger to umí..
vyfotím to po ooooo
jinak nápis to má Charger to umí..
vyfotím to po ooooo
-> Gryzly: Každý rádio má jinej kód, teda u koncernu 

-> skodovak: Tak mi ještě vyfot jak vypadaj ty čísla co jsi dával dole. A má to ten nápis o ovládání CD changeru?
A jestli tě neomezuje počet pokusů zkus to 0746
A jestli tě neomezuje počet pokusů zkus to 0746
-> Gryzly: no vypadá skoro stejně ale je to seatí..
mělo by to být něco jako RDS 2007..
mělo by to být něco jako RDS 2007..
-> skodovak: Jak vypadá to tvoje rádio zepředu?
Takhle? Zkus 0746
Takhle? Zkus 0746
-> skodovak: Ano. Ten druhej konektor by se měl vytáhnout ze zesilovače. Jakej konektor tam je musíš zjistit ty sám. A zesilovač bude jak píšeš s největší pravděpodbností žebrovanej. Pokud svazek vede i jinam - neřešil bych to. Najdi klasický vývody na repro a zapoj tam rádio. Ten zbytek svazku může bejt CAN-BUS a podobný pikačoviny. Na normální rádio potřebuješ 3 dráty na napájení - stálej plus, spínannej plus (s tím by mohl bejt teoreticky problém, ale dle popisu konektoru to tak nevypadá) a kostru. Případně teda ještě vývod od světel pro změnu podsvícení, ale ten není nutnej a pak repráky. A jestli to má obyčejnej (ISO, případně DIN) konektor na anténu, tak máš prakticky vyhráno. Ještě bude možná nutný řešit napájení tý antény. To taky může bejt řešený buď samostatným drátem, nebo "výhybkou" (fantomový napájení antény). Ale to nezjistíš jinak, než tím, že to vyzkoušíš.
Na zapojení jinýho rádia se stávajícím zesilovačem zapomeň. Neříkám že by to teoreticky nešlo, ale jednoduchý by to určitě nebylo.
Na zapojení jinýho rádia se stávajícím zesilovačem zapomeň. Neříkám že by to teoreticky nešlo, ale jednoduchý by to určitě nebylo.
www.mototrbo.cz/konektor-
iso-vw-sharan-ford-galax-p
2274
možná že to je i tohle.. ten druhý,že by se teoreticky jen vytáhl ze zesíku (origo) a zapojil sem,jen nevím co je na konci zda samice či samec ISo konektoru
možná že to je i tohle.. ten druhý,že by se teoreticky jen vytáhl ze zesíku (origo) a zapojil sem,jen nevím co je na konci zda samice či samec ISo konektoru
-> Stepan FUN: to by šlo.. no já se v tom trochu hrabal,ale to je teda kktina jak má být..
ten zesilovač bude pravděpodobně hned pod rádiem,takové zkrátka menší žebrované rádio.K němu ale vede jen půlka zmiňovaného svazku v malém konektoru,druhá půlka vede někam směrem k přístrojovce a to je rozebrat půl auta,nevím co se tam dál nachází,nebo zda to vede k páčce pod volantem.. potřebuju někde chytit repro,kdyby se použilo i s původním zesilovačem bylo by to třeba lepší.Teď ovšem hlavně zjistit kde vzít kabely
ten zesilovač bude pravděpodobně hned pod rádiem,takové zkrátka menší žebrované rádio.K němu ale vede jen půlka zmiňovaného svazku v malém konektoru,druhá půlka vede někam směrem k přístrojovce a to je rozebrat půl auta,nevím co se tam dál nachází,nebo zda to vede k páčce pod volantem.. potřebuju někde chytit repro,kdyby se použilo i s původním zesilovačem bylo by to třeba lepší.Teď ovšem hlavně zjistit kde vzít kabely
-> skodovak: Já už jenom doma. :-D Ale jinak z Ronova je to ke mě domů 25km
-> Stepan FUN: kde že to máš dílnu?..mám tam ve vás chaos :-)
-> skodovak: Hele nejsem si jistej, ale myslím že ten je v tuhle chvíli fakt nedůležiteji... Takhle na dálku se to blbě radí. M9t to auto v dílně, tak bych to asi vyřešil rychlejc, než to napíšu. Pokud to bude alespoň trochu reálný...
-> Stepan FUN: no a je to teda jak píšu pod s tím středním konektorem,že ten mně nezajímá...?..
jinak děkuji moc za pomoc a rady!
jinak děkuji moc za pomoc a rady!
-> skodovak: Pokud najdeš reprákovej konektor tak je to pak bez potíží... Stačí Ti na to pordlužovák na ISO. Pak je to přepíchaný za pár minut. Mám to ve služebáku taky jenom napíchaný do původních konektorů.
-> Stepan FUN: Takže dle tebe je ten prostřední konektor na mojí fotce,ovládání rádia pákou pod volanten,což neřešíme dále, to velké hlavné proudy,kostry atd,a pak najít na repro tu další krábu a konektor.. kde co je konkrétně dohledat nebo jsi to tam taky vyhledal?..abych to nějak popřípadě přetropil na to ISO když není redukce..
-> Stepan FUN: Abych se z toho kvůli vybité baterii pos..l ještě víc.. mít ten kod tak to dlabu,ovšem takhle to vypadá že budu déle bez rádia
-> skodovak: No bude tm ještě jedna krabička. Někde v palubce. Myslím že na konci toho debilního konektoru na fotce úplně vpravo... Pak bys měl najít tu krabičku a u ní by měl bejt lidskej konektor s normálníma drátama od repráků...
Kuwa proč museli u alhambry převzít rádio z Galaxy??? :-/
Kuwa proč museli u alhambry převzít rádio z Galaxy??? :-/
-> Stepan FUN: senzační pro elekt. totálního lajka... takže někde je něco co má ještě jeden konektor kterej potřebuju?..a potom jedině pájet nebo lze redukovat do isa?
-> skodovak: Tak po chvilce googlení - jednoduše to nenahradíš... To rádio má oddělenej koncovej zesilovač. Takže bys musel vykuchat ještě jeden díl. Až z něj půjdou teprve repráky. ;-)
-> Stepan FUN: tam máš právě ten velkej jen jeden...co je ten velký,jsou to povětšinou silnějí průřezy to bude podle mě spíše napájení,to nahoře má šest slabších barevných něco jako repro..do bočního je taková spešl koncovka a je to ve stříbrné bužírce ty kabaly..je to i na měnič rádio,ale ten tam není,zda kabel ano to nevím..
nevím na rádiu nepíšou kloudně ani tip rádia,co tak koukám mohlo by to být RDS 2007 ale nevim
nevím na rádiu nepíšou kloudně ani tip rádia,co tak koukám mohlo by to být RDS 2007 ale nevim
-> skodovak: co tohle img69.imageshack.us/img69
/.../radiokonektory.jpg Ale furt je na tom Tvým rádiu málo konektorů...
-> Nwkt: Asi tak nejak no doufam ze je to jen tou pojistkou ale jak oddelily predni blinkry od zadnich spolu se zasuvkou a dotoho svetla z toho mi hlava nebere

-> Stepan FUN: to co jsi posílal mám,je tam více kombinací a dost otazníků..je to takové zapeklité
-> Kuladmin: Maj společnýho že to je ford
aneb nacpeme do auta 4 pojistkovky aby se z toho pak lidi posrali 


fordi radio je jeste sranda ja krikam normal se i prodava prechodka na klasicky iso. Me ted ceka jina perlicka na fordu mondeo 3 proc nejdou jen zadni blinkry (ostatni jdou) kdyz svitej svetla, zhasnu svetla a jdou , ale je tam mozna spojitost se zasuvkou zapalovace - je omylem zkratovana. Ale co maji tydle tri veci spolecnyho ???? vymenim za problem s radiem 

-> Milan 136: -> Stepan FUN: tohle je fordí zadek,na štítku VW v předu nápis Seat
-> StepaNoFUN 15.11.13 22:51:22: Proč by to u fordu dělali jednoduše 

-> skodovak: www.tehnomagazin.com/Auto
-radio-car-connector/FORD-
Car-Radio-Wiring-Connector
.htm
Jenom mi nějak hlava nebere, kam připojit repro...
Jenom mi nějak hlava nebere, kam připojit repro...
-> skodovak: oje ford
-> skodovak: Ty woe fordí rádio. :-D To mám buď někde napsaný, nebo bych musel dojít do služebáku a oměřit to...
-> skodovak: NA todle jsou taky ty prechodky daji se normal koupit.
-> Stepan FUN: jojo to mám v plánu