Odblokování rádia Alhambra

prohledat
73 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 15.11.2013 do 23.12.2013, založil/a skodovak
řadit dle data
15:38:20
23.12.2013
Nwkt
22:23:58
17.11.2013
Kuladmin
-> skodovak: Co se divis ford ja dneska vymenil tu pojistku na zasuvku pro zapalovac a hle uz zadni blinkry funguji... co to ma spolecneho ???nic jen to ze je to od fordu.
20:41:29
17.11.2013
StepaNoFUN
-> Nwkt: Neříkám, že tahle verze mě taktéž nenapadla. :-D Ale zase na druhou stranu - otevřít rádio, najít krystal kterej řídí procesor a dotknout se ho nasliněným prstem stojí jenom chvilku času. :-D
20:36:31
17.11.2013
Nwkt
-> Stepan FUN: Neni to lepší zahodit a pořídit normální rádio? 3
20:35:29
17.11.2013
StepaNoFUN
-> skodovak: Byly vývody na repro z toho zesilovače?

Mimochodem - rádio s odděleným zesilovačem bych tu někde asi ještě vyhrabal. Původem je z Tatry 613. :-D Ale tam to bylo z toho důvodu, že se jim to v tý době prostě do jedný kysny nevešlo. :-D

-> Nwkt: Ne. Některý jdou jednodušejc. Samozřejmě to pomůže jenom do následujícího odpojení napájení (rádio odblokuješ, ale kód stejně neznáš), ale občas to jde. Stačí trochu zblbnout procesor. Hlavní výhoda je v tom, že pak to chce znova kód a nehlásí to 10 neplatnejch pokusů. Na starejch Keykodech z fordů to fungovalo na 100%.
15:58:56
17.11.2013
skodovak
časem,teď jsem to tam celé rozkuchal a udělal si redukce na jiné rádio.. zajímavost to tam teda je samo o sobě to zapojení,to jsem v životě neviděl?..



zkrátka Ford,proč něco dělat jednoduše když to jde extrémě složitě
15:11:51
17.11.2013
Nwkt
-> Stepan FUN: Jo vyčíst z eepromu
15:09:04
17.11.2013
StepaNoFUN
-> skodovak: Pokud nepomůže nechat zapnutý přes 2 hodiny, tak čistě teoreticky by se to vyřešit nechalo. Ale záleží na procesoru. Některý jdou, některý ne...
13:14:02
17.11.2013
Gryzly
-> skodovak: Tak to je blbý. To je asi seknutý na furt.
19:53:45
16.11.2013
skodovak
šestka nepomáhá
15:48:06
16.11.2013
Gryzly
z netu: Ak vypisuje LOCKED alebo LOCK10

Rádio musí byť vypnuté a kľúč v zapaľovaní musí byť v druhej polohe (alebo naštartované)

Stlačiť a držať tlačidlo 6, kým sa rádio nezapne

Malo by opäť pýtať vstupný kód
15:25:58
16.11.2013
skodovak
-> Gryzly: nemám bohužel
14:47:13
16.11.2013
Gryzly
-> skodovak: hod sem foto tech cisel. todle radio má zjistitelný kod přes kalkulačku. Na tu blokaci se koukni do manuálu jestli máš.
14:40:13
16.11.2013
skodovak
-> Gryzly: zkoušel,ten byl poslední... napsalo to TEN a konec
14:39:40
16.11.2013
skodovak
-> Nwkt: po bloknutí nebo normálně? samo se nechytne po bloknutí netuším
14:30:25
16.11.2013
Gryzly
-> skodovak: A zkoušel jsi ten kod odemne? nech to puštěné 24hod a ono by se to mohlo obnovit.
13:58:26
16.11.2013
Nwkt
-> skodovak: Když to necháš třeba hodinu-dvě puštěný odblokne se?
13:37:51
16.11.2013
skodovak
konečná,zablokováno... bylo to na 10kodů max
12:09:09
16.11.2013
skodovak
-> Gryzly: nevim co mě omezuje a neomezuje,čas se nenačítá je to pokaždé 30min..



jinak nápis to má Charger to umí..



vyfotím to po ooooo
12:03:56
16.11.2013
Nwkt
-> Gryzly: Každý rádio má jinej kód, teda u koncernu 3
12:03:17
16.11.2013
Gryzly
-> skodovak: Tak mi ještě vyfot jak vypadaj ty čísla co jsi dával dole. A má to ten nápis o ovládání CD changeru?

A jestli tě neomezuje počet pokusů zkus to 0746
upraveno 1x, naposled 16.11.2013 12:03:48
10:50:58
16.11.2013
skodovak
-> Gryzly: no vypadá skoro stejně ale je to seatí..



mělo by to být něco jako RDS 2007..
08:50:25
16.11.2013
Gryzly
-> skodovak: Jak vypadá to tvoje rádio zepředu?

Takhle? Zkus 0746
zvětšit Odblokování rádia Alhambra - obrázek od Gryzly vložen 16.11.2013 08:50:25
08:11:49
16.11.2013
StepaNoFUN
-> skodovak: Ano. Ten druhej konektor by se měl vytáhnout ze zesilovače. Jakej konektor tam je musíš zjistit ty sám. A zesilovač bude jak píšeš s největší pravděpodbností žebrovanej. Pokud svazek vede i jinam - neřešil bych to. Najdi klasický vývody na repro a zapoj tam rádio. Ten zbytek svazku může bejt CAN-BUS a podobný pikačoviny. Na normální rádio potřebuješ 3 dráty na napájení - stálej plus, spínannej plus (s tím by mohl bejt teoreticky problém, ale dle popisu konektoru to tak nevypadá) a kostru. Případně teda ještě vývod od světel pro změnu podsvícení, ale ten není nutnej a pak repráky. A jestli to má obyčejnej (ISO, případně DIN) konektor na anténu, tak máš prakticky vyhráno. Ještě bude možná nutný řešit napájení tý antény. To taky může bejt řešený buď samostatným drátem, nebo "výhybkou" (fantomový napájení antény). Ale to nezjistíš jinak, než tím, že to vyzkoušíš.

Na zapojení jinýho rádia se stávajícím zesilovačem zapomeň. Neříkám že by to teoreticky nešlo, ale jednoduchý by to určitě nebylo.
02:03:09
16.11.2013
skodovak
www.mototrbo.cz/konektor- iso-vw-sharan-ford-galax-p 2274



možná že to je i tohle.. ten druhý,že by se teoreticky jen vytáhl ze zesíku (origo) a zapojil sem,jen nevím co je na konci zda samice či samec ISo konektoru
upraveno 1x, naposled 16.11.2013 02:33:13
01:34:33
16.11.2013
skodovak
-> Stepan FUN: to by šlo.. no já se v tom trochu hrabal,ale to je teda kktina jak má být..



ten zesilovač bude pravděpodobně hned pod rádiem,takové zkrátka menší žebrované rádio.K němu ale vede jen půlka zmiňovaného svazku v malém konektoru,druhá půlka vede někam směrem k přístrojovce a to je rozebrat půl auta,nevím co se tam dál nachází,nebo zda to vede k páčce pod volantem.. potřebuju někde chytit repro,kdyby se použilo i s původním zesilovačem bylo by to třeba lepší.Teď ovšem hlavně zjistit kde vzít kabely
23:50:41
15.11.2013
StepaNoFUN
-> skodovak: Já už jenom doma. :-D Ale jinak z Ronova je to ke mě domů 25km
23:43:05
15.11.2013
skodovak
-> Stepan FUN: kde že to máš dílnu?..mám tam ve vás chaos :-)
23:40:03
15.11.2013
StepaNoFUN
-> skodovak: Hele nejsem si jistej, ale myslím že ten je v tuhle chvíli fakt nedůležiteji... Takhle na dálku se to blbě radí. M9t to auto v dílně, tak bych to asi vyřešil rychlejc, než to napíšu. Pokud to bude alespoň trochu reálný...
upraveno 1x, naposled 15.11.2013 23:40:28
23:37:12
15.11.2013
skodovak
-> Stepan FUN: no a je to teda jak píšu pod s tím středním konektorem,že ten mně nezajímá...?..



jinak děkuji moc za pomoc a rady!
23:35:16
15.11.2013
StepaNoFUN
-> skodovak: Pokud najdeš reprákovej konektor tak je to pak bez potíží... Stačí Ti na to pordlužovák na ISO. Pak je to přepíchaný za pár minut. Mám to ve služebáku taky jenom napíchaný do původních konektorů.
23:28:28
15.11.2013
skodovak
-> Stepan FUN: Takže dle tebe je ten prostřední konektor na mojí fotce,ovládání rádia pákou pod volanten,což neřešíme dále, to velké hlavné proudy,kostry atd,a pak najít na repro tu další krábu a konektor.. kde co je konkrétně dohledat nebo jsi to tam taky vyhledal?..abych to nějak popřípadě přetropil na to ISO když není redukce..
23:24:14
15.11.2013
skodovak
-> Stepan FUN: Abych se z toho kvůli vybité baterii pos..l ještě víc.. mít ten kod tak to dlabu,ovšem takhle to vypadá že budu déle bez rádia
23:17:48
15.11.2013
StepaNoFUN
-> skodovak: No bude tm ještě jedna krabička. Někde v palubce. Myslím že na konci toho debilního konektoru na fotce úplně vpravo... Pak bys měl najít tu krabičku a u ní by měl bejt lidskej konektor s normálníma drátama od repráků...

Kuwa proč museli u alhambry převzít rádio z Galaxy??? :-/
23:15:02
15.11.2013
skodovak
-> Stepan FUN: senzační pro elekt. totálního lajka... takže někde je něco co má ještě jeden konektor kterej potřebuju?..a potom jedině pájet nebo lze redukovat do isa?
23:11:13
15.11.2013
StepaNoFUN
-> skodovak: Tak po chvilce googlení - jednoduše to nenahradíš... To rádio má oddělenej koncovej zesilovač. Takže bys musel vykuchat ještě jeden díl. Až z něj půjdou teprve repráky. ;-)
23:03:25
15.11.2013
skodovak
-> Stepan FUN: tam máš právě ten velkej jen jeden...co je ten velký,jsou to povětšinou silnějí průřezy to bude podle mě spíše napájení,to nahoře má šest slabších barevných něco jako repro..do bočního je taková spešl koncovka a je to ve stříbrné bužírce ty kabaly..je to i na měnič rádio,ale ten tam není,zda kabel ano to nevím..



nevím na rádiu nepíšou kloudně ani tip rádia,co tak koukám mohlo by to být RDS 2007 ale nevim
22:58:34
15.11.2013
StepaNoFUN
-> skodovak: co tohle img69.imageshack.us/img69 /.../radiokonektory.jpg Ale furt je na tom Tvým rádiu málo konektorů...

upraveno 1x, naposled 15.11.2013 23:00:19
22:57:00
15.11.2013
Kuladmin
-> Nwkt: Asi tak nejak no doufam ze je to jen tou pojistkou ale jak oddelily predni blinkry od zadnich spolu se zasuvkou a dotoho svetla z toho mi hlava nebere36
22:56:11
15.11.2013
skodovak
-> Stepan FUN: to co jsi posílal mám,je tam více kombinací a dost otazníků..je to takové zapeklité
22:55:29
15.11.2013
Nwkt
-> Kuladmin: Maj společnýho že to je ford 3 aneb nacpeme do auta 4 pojistkovky aby se z toho pak lidi posrali 3
22:54:15
15.11.2013
Kuladmin
fordi radio je jeste sranda ja krikam normal se i prodava prechodka na klasicky iso. Me ted ceka jina perlicka na fordu mondeo 3 proc nejdou jen zadni blinkry (ostatni jdou) kdyz svitej svetla, zhasnu svetla a jdou , ale je tam mozna spojitost se zasuvkou zapalovace - je omylem zkratovana. Ale co maji tydle tri veci spolecnyho ???? vymenim za problem s radiem 1
upraveno 2x, naposled 15.11.2013 22:55:46
22:53:38
15.11.2013
skodovak
-> Milan 136: -> Stepan FUN: tohle je fordí zadek,na štítku VW v předu nápis Seat
22:52:42
15.11.2013
Nwkt
-> StepaNoFUN 15.11.13 22:51:22: Proč by to u fordu dělali jednoduše 3
22:51:22
15.11.2013
StepaNoFUN
-> skodovak: www.tehnomagazin.com/Auto -radio-car-connector/FORD- Car-Radio-Wiring-Connector .htm



Jenom mi nějak hlava nebere, kam připojit repro...
upraveno 1x, naposled 15.11.2013 22:53:54
22:47:47
15.11.2013
Milan 136
-> skodovak: oje ford
22:46:31
15.11.2013
StepaNoFUN
-> skodovak: Ty woe fordí rádio. :-D To mám buď někde napsaný, nebo bych musel dojít do služebáku a oměřit to...
22:43:40
15.11.2013
Kuladmin
-> skodovak: NA todle jsou taky ty prechodky daji se normal koupit.
22:39:50
15.11.2013
skodovak
22:28:46
15.11.2013
skodovak
-> Stepan FUN: jojo to mám v plánu
Extreme Tyres