
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
elektromagnetický ventil (aktivni uhli)
-> Milan 136 09.08.12 08:39:10: takže N80 MÁ cvakat?
asi budu muset vobrat nějakou filcku na vrakárně.

-> daveik: Čerpadlo a tento ventil. Ve VAG-COM je to tuším motor -> testování akčních členů, vyzkoušet nemohu, auto mám rozhozený.
Jinak čerpadlo se rozbíhá po zapnutí klíčku, pokud ale vypneš klíček a znova zapneš, čerpadlo se nerozběhne (kdyžtak mě opravte).
Nemáš číslo chyby? Jak víš, že tlak a relé je ok?
Jinak čerpadlo se rozbíhá po zapnutí klíčku, pokud ale vypneš klíček a znova zapneš, čerpadlo se nerozběhne (kdyžtak mě opravte).
Nemáš číslo chyby? Jak víš, že tlak a relé je ok?
no a stava se to nasledovne. rano nastartuju cerpadlo jede, po praci chci nastartovat zas a cerpadlo nekdy sepne nekdy ne. Tlak cerpadla ok, rele ok,. Nenastartuju na benzin, prepnu na plyn ok ---> v otackach prepnu na benzin JEDE. Vypnu motor, startuju na benzin nejede
Milan 136 09.08.12 08:39:10 napsal:
→ daveik: blbost. Nevypne. Kdy se to stává? Maximálně by
mohl zůstávat otevřenej a „ulilo“ by se to. Chtělo by zkusit ty akční
členy-jestli cvaká
diagnostika mi hlasila vadu: elektroventil nadrze, necvaka,
Co patří mezi ty akční členy? jsem amater
→ daveik: blbost. Nevypne. Kdy se to stává? Maximálně by
mohl zůstávat otevřenej a „ulilo“ by se to. Chtělo by zkusit ty akční
členy-jestli cvaká
diagnostika mi hlasila vadu: elektroventil nadrze, necvaka,
Co patří mezi ty akční členy? jsem amater
-> daveik: Tak zkus někoho, kdo kabel má. je to na 5 minut, ani ne. Nebo koupit kabel. Ten se vrátí za chvilku, já už bych za diag dal ranec 

-> daveik: blbost. Nevypne. Kdy se to stává? Maximálně by mohl zůstávat otevřenej a "ulilo" by se to. Chtělo by zkusit ty akční členy-jestli cvaká
Nekde jsem cetl, ze ridici jednotka kvuli tomu muze odpojit vstriky
-> daveik: nemal by , neviem presné schémy ale určite ide len pri zahriatom motore a je spínaný určitým divným algoritmom od riadiacej jednotky ...
-> daveik: nemělo by. při startování se palivo nijak neochuzuje, ba naopak. takže s uhlím by to nemělo mít nic společnýho. to funguje jen při udržování otáček a částečném zatížení
Nemam diagnostiku. ale potrebuji vedet jestli to muze mit vliv na startovani. Podle schematu je pripojeno do zapalovaciho systemu
-> daveik: Pokud máš diagnostiku, tak otestuj akční členy.


Tak pak ho skusit leda vymenit - pokud to dela neustale tak si skusit pujcit jinej z jineho auta a odskouset.
je ok
a kabelaz k nemu je ok?
vyplň si ID a napiš jaké auto to je
Diagnostika mi zjistila vadny elektromagneticky ventil. Ma to spojitost s tím, že občas nemužu nastartovat na benzín? Čidlo je řízeno ŘJ, takže možná jo. Jedná se o felicia 1.3 MPI