-> Arcturus: Aha, no na těch fotkách to vypadalo že nakřivo je, tak je to O.K.
Airbox je nakřivo, protože by se u fáčka nevešel pod kapotu :-D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Elektrika pre motor? prosim pomoc
14:07:16
10.05.2012
10.05.2012

Markop
10:18:26
10.05.2012
10.05.2012

Arcturus
-> Markop; skumal som podrobnejsie ten problem s karbosom a zisttil som ze nakrivo neni je dokonale rovno (respektive tak jak ma byt) akurat ten cierny dekel je krivo coz nvm naco kazdopadne este raz dakujem za pomoc s kontaktmi rapidka mi uz funguje a ide ako hodinky :D
15:34:33
24.04.2012
24.04.2012

Arcturus
jj diki moc vam vsetkym pripadne ak by vas nieco este napadlo som otvoreny vsetkym radam
13:24:44
24.04.2012
24.04.2012

Markop
-> Arcturus: Takže už víš jak to zapojit?
13:21:17
24.04.2012
24.04.2012

Markop
-> Arcturus: Proč by to mělo být zlé? Vůbec ne, pokud ten motor byl již přizpůsobený (a to jak jsem pochopil byl, protože k tomu je potřeba hromada úprav) tak je to v pohodě, teď to chce jen doladit.
Předchozí majitel taky asi nebyl žádný velký odborník na auta, když tam nechal ten karbec takhle.
Předchozí majitel taky asi nebyl žádný velký odborník na auta, když tam nechal ten karbec takhle.
13:18:58
24.04.2012
24.04.2012

Arcturus
-> Markop: nj len som potreboval vediet naco su tie kontakty ich pripojenie je hracka a z cievocky na karbec uz kabel mam takze pohoda.
13:11:44
24.04.2012
24.04.2012

Markop
-> Arcturus: Fajn, takže jako elektrotechnik si tedy snadno zjistíš, který vodič jde od teploměru (snímač na termostatu), jaký vede od kontrolky mazání (tlakový spínač dole na motoru) a od sv. "15" spínací skříňky si přivedeš proud pro karburátor.
A něco udělej s tím karbecem, takhle nakloněný to fakt není optimální.
A něco udělej s tím karbecem, takhle nakloněný to fakt není optimální.
13:06:44
24.04.2012
24.04.2012

Arcturus
jak vravim do aut som blb predchadzajuci majitel mal ten motor v 120 a vraj mu to fachalo
uprimne je to moc zle alebo velmi zle? je sanca ze to pojde alebo sa mam na to vysr...?
nejake navrhy?
-> Peťa Klíč: cievku som zapajal podla knihy v spolupraci s touto strankou to by malo byt ok taktiez ked ten hruby kabel priblizim ku kostre iskru hadze... tu skodovku som nedoriadil ja. Podla toho co viem som treti majitel a odkedy ju mam tak aspon ten starter toci ked uz nic ine.

jj na karbo som dal 12V a pri startovani to robi cvak ale nechce ani za nic chytit nastartovat
uprimne je to moc zle alebo velmi zle? je sanca ze to pojde alebo sa mam na to vysr...?
nejake navrhy?
-> Peťa Klíč: cievku som zapajal podla knihy v spolupraci s touto strankou to by malo byt ok taktiez ked ten hruby kabel priblizim ku kostre iskru hadze... tu skodovku som nedoriadil ja. Podla toho co viem som treti majitel a odkedy ju mam tak aspon ten starter toci ked uz nic ine.

jj na karbo som dal 12V a pri startovani to robi cvak ale nechce ani za nic chytit nastartovat
12:56:06
24.04.2012
24.04.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Arcturus: vystudovaný elektrotechnik a takhle si pokazí škodovku 

12:54:05
24.04.2012
24.04.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
tyyjo na tom motoru se někdo dobře vyřádil
no chlape myslim že ses v tom neměl vrtat.. zapni zapalování, tmavě zelenej drát na čidlo oleje - rozsvítí se kontrolka mazání, žlutej na teploměr, vzbudí se ručička a zbyde ti tam drát světlezelenej ten de na karburátor, mělo by to při zapojení udělat cvak
no a pak nám eště vyfoť jak máš zapojenej rozdělovač a cívku

no chlape myslim že ses v tom neměl vrtat.. zapni zapalování, tmavě zelenej drát na čidlo oleje - rozsvítí se kontrolka mazání, žlutej na teploměr, vzbudí se ručička a zbyde ti tam drát světlezelenej ten de na karburátor, mělo by to při zapojení udělat cvak
no a pak nám eště vyfoť jak máš zapojenej rozdělovač a cívku
12:53:55
24.04.2012
24.04.2012

Markop
Ano, takže doslova kompletní favo jednotka, dokonce i s karbem a airboxem. Akorát to má kontaktní zapalování, zato kabely s BMM. Zdalipak používáš svíčky na BMM, tedy s odporem?
Koukám že karburátor není rovně, protože je tam fávo sání, takže je to celé nakřivo, což by mohlo dělat problémy. Karbec by měl také být otočený směrem jakým byl ve fáčku - sekundární komorou dopředu. Takhle se v pravých zatáčkách přeplavuje.
Ten kdo tam ten motor dával, se s tím tedy opravdu nesral.
Koukám že karburátor není rovně, protože je tam fávo sání, takže je to celé nakřivo, což by mohlo dělat problémy. Karbec by měl také být otočený směrem jakým byl ve fáčku - sekundární komorou dopředu. Takhle se v pravých zatáčkách přeplavuje.
Ten kdo tam ten motor dával, se s tím tedy opravdu nesral.
12:52:08
24.04.2012
24.04.2012

Arcturus
-> Markop nepoucuj ma o prechodakoch som vystudovany elektrotechnik len sa nevyznam do skodoviek ako ty preto sem pisem nac su tie kontakty a nie ako sa pripaja faston mas pravdu su tam prechodaky ale ked na nejaky narazim pri merani vzdy ho odstranim... ked som Rapid kupil nesiel mal zadrete valce tak som si do toho kupil motor z Fava predchadzajuci majitel mi vravel ze staci zapojit a pojde takze funkcnost motora je otazna minimalne preto riesim problemy s elektrikou ci je spravne zapojeny a tak. Nechcem sa tu hrat na odbornika lebo o skodovkach viem nic ale odkedy sa v tom hrabem uz som sa co to naucil toto su drobnosti majstrov na ktore uz nestacim a som rad ze sa najde niekto kto mi pomoze. Mimochodom stara elektrika bola plna skratov vyhoreli mi v tom dve baterie a ked cerveny kabel pokracuje zltym a konci zelenym neviem ale pochybujem ze to bolo od vyroby aj s tymi nekvalitne spojenymi a zle zaizolovanymi spojmi vypadalo to na neprofesionalny zasah a GO bola nutnost
12:42:08
24.04.2012
24.04.2012

Arcturus
a z druhej strany je ten ventil na karburatore ak som spravne pochopil
12:41:26
24.04.2012
24.04.2012

Arcturus
fotky motoru je na nich cervenou sipkou naznacene kde su tie kontakty
22:45:20
23.04.2012
23.04.2012

Kuladmin
-> Arcturus: Nafot to cele do fotek a pak uz bude sranda ti poradit

21:42:02
23.04.2012
23.04.2012

Markop
-> Arcturus: Tam toho bude víc. Řešíš tři fastony, ale buhví co tam máš za karbec, máš zřejmě přechoďáky v zapojení silových vodičů a říkáš tomu generálka elektroinstalace.
Jelo to vůbec před tím, než jsi se do toho pustil?
Ale pohoda, to na jednom českém poradním webu jsou i tací, kteří například řeší vypuštění nádrže fáčka a jeden tamní notorický radil, který se ale jen málokdy trefí, jim radí vypustit palivo výpustním šroubem na nádrži... Přitom je sám majitelem Feldy.
A ještě se nestydí na konci každého svého příspěvku podepsat.
Jelo to vůbec před tím, než jsi se do toho pustil?
Ale pohoda, to na jednom českém poradním webu jsou i tací, kteří například řeší vypuštění nádrže fáčka a jeden tamní notorický radil, který se ale jen málokdy trefí, jim radí vypustit palivo výpustním šroubem na nádrži... Přitom je sám majitelem Feldy.
A ještě se nestydí na konci každého svého příspěvku podepsat.
20:10:12
23.04.2012
23.04.2012

Arcturus
no skusil som startovatt aj bez toho aj s tym a nic (iba starter roztacal motor a aj to nie moc s nadsenim) mam vsak zopar podozrivych musim to oskusat este zatial dakujem za odpovede
19:46:21
23.04.2012
23.04.2012

Markop
-> Arcturus: Automatický sytič? Takže máš na něm favoriťácký karbec?
Pokud ano, tak to na něm není jen odpojovač volnoběhu ale i termokomora obohacovače a tělísko vyhřívání sytiče.
Pokud ano, tak to na něm není jen odpojovač volnoběhu ale i termokomora obohacovače a tělísko vyhřívání sytiče.
18:08:26
23.04.2012
23.04.2012

Petr Volfik
-> Arcturus: jo 12V
15:48:20
23.04.2012
23.04.2012

Arcturus
no mam tam motor z fava a sytic je na nom automaticky (vraj) kazdopadne co sa na ten karburator privadza? 12V? ci menej? toto neviem
15:37:08
23.04.2012
23.04.2012

Petr Volfik
-> Arcturus: Ventil karburátoru odpojuje volnoběh motoru. Mělo by to jít nastartovat i bez toho ale nebude držet volnoběh po stažení sytiče. 1 drát do toho vede protože druhej pól - je vedenej přes kostru auta.
13:19:39
23.04.2012
23.04.2012

Arcturus
cize ak spravne chapem ani jeden kontakt neni napajanie iba cidla? olej a teplomer su predpokladam kontrolky (su ale po jednom kontakte preto ma to miatlo) a ventil karburatoru? to uz nettusim vobec to je tiez kontrolka respektive nac to sluzi? Som schopny nastartovat aj bez zapojenia tychto kontaktov?
12:10:55
23.04.2012
23.04.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
na čerpadlo 100% ne, spíš na teploměr
tmavě zelenej je čidlo oleje, žlutej je teploměr a světle zelenej je ventil na karburátoru

11:43:50
23.04.2012
23.04.2012

Arcturus
Zdravim Vas Skodovkarov :) som tu novy rovnako aj v problematike skodoviek robim si GO elektriky a na motore mam tri kontakty (zasuvacie dutinky) ktore neviem naco sluzia a uz vobec co sa na to pripaja. Mam Skodu Rapid s motorom z Fava. Fotky doplnim dnes poobede. Jeden z kontaktov (zozadu motoru) som tipol na cerpadlo vodneho chladenia. dalsi kontakt je na karburatore a dalsi uplne dolu na olejovej vani. Ak by sa tu nasla dobra a skusena dusa a vedela by mi tieto kontakty objasnit budem velmi vdacny. dakujem