Fábia 1.4 Diagnostika

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 30.07.2011 do 01.08.2011, založil/a Robert 106
řadit dle data
21:40:56
01.08.2011
myschaak AZNP K.Hora
ok,zkusim...díkes
21:24:02
01.08.2011
Milan 136
-> suri: běží Ti tam dva intervaly. Dny-INSP a kilometry-OIL. Při výměně oleje musíš vynulovat oba kanály.
21:21:58
01.08.2011
suri
-> Milan 136: to nie je môj text ale niekde z netu , vždy som to nejak urobil
21:19:00
01.08.2011
Milan 136
-> suri: pak je ale třeba máčknout ještě jednou, rozsvítí se INSP a zas doprava vynulovat!!
21:14:08
01.08.2011
suri
-> myschaak AZNP K.Hora: Nastavení nového intervalu výměny oleje provedeme takto:

Podržíme tlačítko pro nulování tachometru, otočíme klíček v zapalování do polohy,ve ktré se rozsvítí kontrolky. Když se na displeji objeví nápis OIL otočíme nulovacím tlačítkem vpravo a tím se nastaví počátek nového intervalu (15000 km).





funguje to ale treba skúšať tie intervaly , jeden dlhšie druhý kratšie a časom to naskočí
21:10:05
01.08.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> Milan 136: řekni jak?2002 1.4mpi....kámoš mi to říkal jak ale nešlo mi to:/hlásí mi to sevice insp....nebo tak nějak teda
20:36:34
01.08.2011
Milan 136
-> Dušan: což se dá na fabii udělat čudlem...
22:13:38
31.07.2011
Dušan
-> Robert 106: vic nepotrebujes. Jen abys tu diagnostiku potreboval jen na nastaveni intervalu
21:56:48
31.07.2011
Robert 106
ok VIS sem prostudoval pro mojí "nevýbavu" jediný co je zajímavé je čtení chybového registru a aktuálních hodnot za běhu motoru.
21:44:18
31.07.2011
Dušan
co bys chtel ? sezen si VIS a tam k tomu mas i navody, ale ani ja na octavii nic moc nenastavim. Vicemene je to i zbytecny.
21:41:55
31.07.2011
Robert 106
Nic užitečného se teda s tím dělat nedá ?
21:38:45
31.07.2011
Robert 106
Fajn to sem chtěl slyšet, takže to je jen taková hračka za 2000 kč v lepším případě za 750 kč :)
21:27:27
31.07.2011
Milan 136
-> Robert 106: ne
21:24:19
31.07.2011
Robert 106
Chlapi jasný,

De mi o to jestli existuje možnost upravovat vlastnosti auta amatérsky bez origo kufru za

200.000kč
20:29:27
31.07.2011
Milan 136
-> Robert 106: musíš vyměnit panel, pokud vím. Abys měl pal. pc



to chceč čipovat kabelem za pár korun či co?
14:54:43
31.07.2011
Nwkt
Na flashování jsou jiný kabely a nestojí rozhodně 200,- jako čína
22:39:37
30.07.2011
Robert 106
A ještě jedna otázečka.

Jde z přístrojové desky vymámit palubní počítač ? data tam jsou.

Mám pocit jestli to není jen softwarově ošetřeno a nechybí tam jen dva čudlíky na páčce.

Nebo vyráběli budíky s a bez palubního počítače ?
22:31:08
30.07.2011
Robert 106
Ahoj,

mám nově Juniora (jo ten děsnej šuplík).

Můžu na něj koupit od kolegy kabel KKL-USB (motordiag). Mám ho půjčený, virtuální COM se mi na vistách vytvořit podařilo. Chodí mi na tom VAG-COM IHR 304 cz. Na kabelu je napsáno OBD II a je v něm nějakej čip a krystal takže nějaká pokročilejší logika. je to ale napatlaný procesor má špatně naletované nožičky a asi dvakrát dvě zkratovaný špatným letováním.

Nicméně VAG chodí a v testu píše OBD II kompatibilní. Programy Scanmaster-1.7-CZ a OBD II na něm nefungují, řekl bych ale že spíš kabel nepodporuje protokol.

Teď hlavní otázka : Dá se s tím dělat vůbec něco užitečného? Když uvážíme očesanost mého vozu. Něco jiného než jen nastavit intervaly na prohlídku a olej nebo nastavit klapku a volnoběh ? Chtěl bych alespoň trošku zasáhnout do řízení motoru. Netuším zda to je vůbec na této řídící jednotce možné i s pokročilým kabelem a softem.

De o to jestli to mám koupit nebo vrátit s díky.
upraveno 1x, naposled 30.07.2011 22:32:47
Extreme Tyres