skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Topení fávo
-> Radza 25.02.16 13:56:45: začal bych připojením voltmetru a hned budeš vědět na čem jseš.
Navážu nepřímo na starý téma.
Ve tmě za jízdy nebo i na volnoběh pustim topení ve favoritu naplno(topení fel), tak je markantně vidět, jak veškeré osvětlení včetně přístrojovky úplně pohasne. Je to vidět i na silnici běhěm jízdy.
Stejná situace nastane, když z parkovaček opřepnu na tlumený. Rozdíl neni sice takovej jako u topení, ale vidět je to taky.
Máte s tim někdo zkušenost?
Ve tmě za jízdy nebo i na volnoběh pustim topení ve favoritu naplno(topení fel), tak je markantně vidět, jak veškeré osvětlení včetně přístrojovky úplně pohasne. Je to vidět i na silnici běhěm jízdy.
Stejná situace nastane, když z parkovaček opřepnu na tlumený. Rozdíl neni sice takovej jako u topení, ale vidět je to taky.
Máte s tim někdo zkušenost?
-> Radza:



táák a teď už to přestalo topit úplně

-> jans: já ho zkontroluju asi celý,včetně radiátoru

-> Radza:
Hlavně si před montáží zkontroluj všechny rychlosti motorku, taky jestli nepíská.
Hlavně si před montáží zkontroluj všechny rychlosti motorku, taky jestli nepíská.
-> jans: nj,máš recht

-> Radza:
Podle fóra byl naposled on-line dneska dopoledne, proto ti asi ještě neodpověděl.
Podle fóra byl naposled on-line dneska dopoledne, proto ti asi ještě neodpověděl.
-> jans: už jsem tam psal a zatim nic...

-> Radza:
Třeba tady ho někdo prodává z jižních Čech
www.feliciaklub.cz/forum/ viewtopic.php?f=49&t.. .
Třeba tady ho někdo prodává z jižních Čech
www.feliciaklub.cz/forum/ viewtopic.php?f=49&t.. .
-> jans: topení jsou stejný ale vzduchovody ne,nevím jak se dávaly a jaký do jakejch modelů,ale jedny foukájí víc k bočním ofukům
-> jans: jsou stejný,ale přesto kvalitou každý jinde....

-> jans: šak není,ale mě prostě v bleku topilo
-> doly120: taky jsem nad tim už zapřemějšlel.
-> všichni: máte někdo na prodej?
-> všichni: máte někdo na prodej?
-> jans: jasne ze neni

-> Radza:
Nechci rejpat, ale topení z blackline je lepší než ze stand. fáčka? To docela pochybuju, pokud jsou obě v pořádku, musí topit stejně.
Nechci rejpat, ale topení z blackline je lepší než ze stand. fáčka? To docela pochybuju, pokud jsou obě v pořádku, musí topit stejně.
-> Zeke-ten šestý: tyjo,a kdo by to živil?
-> Radza: aha,tak to ti neporadím,dej s feldy a máš pokoj :)

-> Radza: aha,tak to ti neporadím,dej s feldy a máš pokoj :)
-> Tomaso435: nj,to nikdo nechce,ale topit by to mohlo

-> doly120: to topení je právě vyměněný z blacka

-> doly120: tak presedlej do black line a mas to



-> Tomaso435: Já po tom nechci zázraky,ale prostě trochu to topit musí,jak jsem jezdil blacklinem,tak to topilo perfektně,a to sem do toho nijak nezasahoval

-> castrol:



-> Radza: nic s tím. to je normální.
prvně si sesaď rozhozený vzduchovody v palubce . až od 8/90 to je nějaký jiný a topí to stejnoměrně...
že vas to sere je to 23 let starý auto no, nechtějte po tom aby to mělo vlastnosti o 23 let konstrukčně novějšího auta
prvně si sesaď rozhozený vzduchovody v palubce . až od 8/90 to je nějaký jiný a topí to stejnoměrně...
že vas to sere je to 23 let starý auto no, nechtějte po tom aby to mělo vlastnosti o 23 let konstrukčně novějšího auta
-> Zeke-ten šestý:
machrujes co

-> Radza:
Výměník nemáš zadělanej?
Výměník nemáš zadělanej?
-> Radza: Já mám s topením u fáva taky jen problémy,už mě to nebaví řešit-snad ani žádné řešení není,když je vše vyčištěné,seřízené,nové..
.
-> Radza: dat topeni z feldy :)
Kdo z vás ví,jak je to možný?
-když jedu,tak topení relativně topí(mrazy nemaji na to vliv,dělalo to i při +5),ale když stojim na křižovatce a auto je ohřátý na cca 85-90,tak pokaždý začne foukat studenej vzduch.když se pak rozjedu,tak zase po chvíli teplej.a při dalším stání zase studenej...podotýkám,že předtim,když to topilo i na volnoběh při stání,to při jízdě topilo podstatně tepleji,než teď.
-a další věc:když si za jízdy topim na okno a sebe z fukarů a jde teplej vzduch,tak kdykoliv přepnu na nohy,tak fouká úplně ledovej vzduch a trvá to docela dobu,než se to srovná.a takhle to jde třeba i několikrát za sebou.....
tak co s tim...
-když jedu,tak topení relativně topí(mrazy nemaji na to vliv,dělalo to i při +5),ale když stojim na křižovatce a auto je ohřátý na cca 85-90,tak pokaždý začne foukat studenej vzduch.když se pak rozjedu,tak zase po chvíli teplej.a při dalším stání zase studenej...podotýkám,že předtim,když to topilo i na volnoběh při stání,to při jízdě topilo podstatně tepleji,než teď.
-a další věc:když si za jízdy topim na okno a sebe z fukarů a jde teplej vzduch,tak kdykoliv přepnu na nohy,tak fouká úplně ledovej vzduch a trvá to docela dobu,než se to srovná.a takhle to jde třeba i několikrát za sebou.....
tak co s tim...

-> Kuladmin: jj,vyměnim to a nazdar hodiny..
-> Radza: No tak to je jasny tak ho vymen ne?? dyt je to jednoduchy.
-> Kuladmin: To chlazení mě taky napadlo.Vsadil bych se,že bude v prdeli termostat...Protože se to vůbec neohřeje na provozní teplotu a to ani,když jedu delší cestu...
-> Radza: Pravda vlastne kazdopadne bych to stejne zkontroloval zda se nekde nekroti apod a netahaji se vzajemne, pak je to jedine nahoda a mas problem v chlazeni auta.
-> Kuladmin: kdyby ty táhla šly obě najednou,tak nám na nohy bude foukat jen studenej vzduch..a na okno zase z5ně teplej..
A mate zpravne zapojene tahla na klapky? todle vypada jak kdyz zaroven s prepinanim smeru foukani ovladate klapku co reguluje nasavanej vzduch.
-> Tomaso435: to se budu muset podívat,ale fakt je to divný..

-> david 136: mě to taky fouká normálně horky a při přepnutá dolu, to fouká studený než se to ohřeje.... a tak mě napadá, není tam někde voda? - led? než se to ohřeje tak se to vo to zase chladí :-D :-D
-> david 136: -> Tomaso435: Povídejte mi to ještě chvíli,jak je to možný.Ještě mě napadlo,jestli nemůže bejt v prdeli termostat a bude to jen souhra náhod...
jestli mu tak moc klesne teplota tak to nebude tim ze ma rozpojeny neco v kabine, to by mu z toho sel i docela teplej vzduch, jestlu mu to tak ochladi motor tak to nekde bere vzduch z venku, ale nevim teda kde
-> Radza: nemáš v místech de je šuplíček popelníček rozpojenej plastovej rozvod vzduchu??
-> Radza: asi ti to nekde netesni a unika teplo pryc, ja teda moc nevim jak to cely funguje ale asi ti to taha nekudma studenej vzduch na nohy, budes to muset kousek po kousku skontrolovat
Otevírám novou diskusi na to samý téma,tentokrát je to topení z fáva.Vyměnil jsem si na fávu 88 topení za lepší výkonnější z blacklina a teplo bylo opravdu znát..Bylo do tý doby,než se začalo srát.Když mam větrání puštěný na okno a na sebe,tak tam jde akorátní teplej vzduch(teď v zimě nemůžu čekat zázraky).Což to je v pořádku,ale....Když přepnu páčky na nohy,tak v tu ránu na mě zespoda začne foukat studenej vzduch,jak když je auto studený a přitom je zahřátý.Chvíli to musim ustát a pak pomalu začínám cítit,že už tam nějaký to teplo jde.Když to vrátim páčkama z5 na okno a sebe,tak jde normálně teplej vzduch...Ale další zajímavost je ta,že do tý doby,když fouká na okno,tak je teplota auta(aktuálně v rozmezí 0 až -stupně celsia) cca 70-75 stupňů a když přepnu na nohy,tak rapidně klesne i na 55 stupňů a když pak zase přepnu na okno z5,tak je okem vidět,jak se teplota zvedá na původní hodnoty a takhle se to opakuje stále dokola....A už mě to sere....

-> Kuladmin: Tak vidíš Kuli,ale děkuju

Vim delam si srandu
na tvem miste bych to taky chtel mit funkcni.


-> darklord: jj,přesně tak..
-> vhml: ale ked cukas po meste je to super
-> Radza: první poloha není na favoritu k ničemu, když jedeš víc jak 70 tak už to víc fouká náporem než větrákem
-> Kuladmin: Díkes Kuli,ale tak 1.poloha neni zase tak čoveče k zahození...
mas tam predradnej odpor myslim ze je nekde u motoru ventilatoru ale nejsem si ted jistej
EDIT: akorad nevim nac resis 1 polohu ta je tam stejne tak nevykona ze je defakto knicemu
EDIT: akorad nevim nac resis 1 polohu ta je tam stejne tak nevykona ze je defakto knicemu

-> Kuladmin: Kua větrák ne asi
.Když zapnu na 1.polohu,tak vůbec nefouká,na ostatní 2 polohy už jde normálně...

tak topeni nebo ventilator?? bud konkretni