
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fóoobia blbne
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 03.02.2010 do 19.02.2010, založil/a miro_zv - zrušená registrace
-> miro_zv: 

-> Milan 136: Bolo to zapaľovacou lištou. Už je to OK.
-> Milan 136: jj ja viem ze ako je ten zvazok som ho videl nam ho vtedy unazly ako reklamciu a komplet sa to vyemnilo a viemz e to vtedy stalo 70 000 sk a potom mi hovoril ten opravar ze sa to iba opravuje ako pises ty
-> peti: ten svazek je v tom místě zabalenej takovou silnou páskou a kondenzuje v tom voda. a jak jde po tý motorový stěně ze shora tak pak jde vodorovně na nosník a v tom místě se drží ta kondenzovaná voda a pak hnijou ty ekologický kabely....
mělo se to odmotat a zabalit jen lehce na pár místech. od tý doby to je origo taky jen s velkým odstupem zabalený obyč. páskou
ten savzek stojí asi 50 000 a je pro celej motor, tak to jen opravujeme v tom místě
mělo se to odmotat a zabalit jen lehce na pár místech. od tý doby to je origo taky jen s velkým odstupem zabalený obyč. páskou
ten savzek stojí asi 50 000 a je pro celej motor, tak to jen opravujeme v tom místě
-> Milan 136: diky za vysvetlennie ze to neije z ostrekovacov, mne to vtedy tak povedal opravar v servise to bolo tak v roku 2004 tak uz budem o volaco mudrejsi

-> miro_zv: ty kabely jak tu píšou nežere voda z ostřikovače, ale kondenzovaná voda...svazek je zabalenej a voda nemá jak vyschnout. byla na to servisní akce, ale stále jezdí dost aut, který to nemají rozbalený. tím nic nezkazíš.
Nicméně si myslím, že to neřeší tenhle problém.
ta ručička zlobila jen u teploměru nebo všechny? třásly se?
pokud jo, tak to dělá na 99% zapalovací lišta. Pokud to nebudeš řešit a dál s tím jezdit, tak je to ještě schopný odpálit imobilizér v panelu přístrojů a auto už nepojede.
je to celkem nepochopitelný, co má zapalovací lišta společnýho s panelem přístrojů, ale je to tak....
Nicméně si myslím, že to neřeší tenhle problém.
ta ručička zlobila jen u teploměru nebo všechny? třásly se?
pokud jo, tak to dělá na 99% zapalovací lišta. Pokud to nebudeš řešit a dál s tím jezdit, tak je to ještě schopný odpálit imobilizér v panelu přístrojů a auto už nepojede.
je to celkem nepochopitelný, co má zapalovací lišta společnýho s panelem přístrojů, ale je to tak....
-> Hřib: Bol som s aj v servise a vraj neprišli na to prečo to robí. Alebo sa im nechcelo. Nemôžem im tam auto nechať týždeň nech sa s tým babrú. Je to firemný křáp Treda zarábať.
. Aspoň som konektory vystriekal WD-čkom tak uvidíme

-> miro_zv: když mi přestalo fungovat servo, tak první co bylo tak filtrbox ven a sundali mi opletení kabeláže, bylo tam opravdu mokro, ale kabely bylo v pohodě. Údajně kdyby to auto jezdilo na servis, tak by ten svazek byl rozpletený dávno, radši tu ochranu kabeláže sundej a káble osuš - preventivně 

-> Ba.jogi: jj za 30 min spravis generalku motora aj na dilanici
, zlate dobre auta to su, troska starostlivosti a spolahlivejsie auto nenajdes

-> miro_zv: to mas pravdu zlata skodovka to auto este ma ducha svojho nie auta ktore su preplnene elektrikou






-> miro_zv: aha praktik, nj tak ktovie moze potom by ze co pise Minno, ja som tuto zavadu zazil na 1,4MPI ale obycajnej ci to bolo aj u tejto verzie to neviem
-> peti: To nemá ani vyhrievanie okna nie to ešte ostrekovač.
-> minno: Zlatá 120-ka.



-> Ba.jogi: nj ale bola jedna seria kde bola tato chyba co popisujem par rokov to este brali ako reklamaciu a komplet to menily teraz uz nahradzaju kusky kablov
-> miro_zv: tatko ma uz 6 rokov fabiu a nic sa take nestalo




nie je to len vec fabii, je to vec všetkých moderných áut, ktoré sú viac počítačmi ako autami, takže občas treba aj u týchto "áut" proste reštart a hotovo. stáva sa to. najhoršie je, keď ti z ničoho nič prestane fungovať napr. servo a treba reštartovať.....to sa už stalo brachovi 2x na fiat punto.
-> miro_zv: zvikne byt problem s kablami co idu od RJ v tom zvezku ide aj hadica na ostrekovac zadneho okna a je tam spojka ktora zacne tiect a kable zere a potom to blbne, nam sa tyo zacalo tym ze nesiel tachac a tiez da rozsvecovaly kontrolky mozes to kuknut ked das von filetrbox
Dnes sa mi stala na fóbii praktik 1.4MPI divná vec. Z ničoho nič sa mi rozsvietila prístojovka ako vianočný stromček. Potom mi teplomer chladiacej kvapaliny zišiel na minimum a sučasne sa mi rozsvietili kontrolky serva, oleja a airbagu. Keď som vypol zapaľovanie a znova naštartoval, tak bolo všetko OK. Stretol sa s tým niekto alebo fóbiám občas ebe