skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felicie 1.3mpi Nejde palivo !!!
tak uz jsem to vyresil ...vyndal jsem celou spinacku prostrikal kontaktolem vymenil relatka komplet vsechny a uz to slape
-> L000gr: no to by i mohlo to lpg. tak si snadno změříš tu spínačku kolik Ti jde ze spodku spínačky na ty dvě černý 15. ale když máš na ostatních pojistkách 12...

jeste jedine ze by to melo neco spolecnyho s LPGeckem to jsem jeste neproveroval mam tam LOVtec ale podle me by to ovlivnovat nemelo
Na oku a jinych pojistkach je normalne 12volt ...pojistkovka je sucha okno tesni dobre ...kdyz zmerim pojistku cislo 4 ktera je pro cerpadlo tak nani mam 8volt coz prave nechapu jedine co me napadlo ze by to mohla byt spinaci skrinka to moje posledni myslenka
-> King: o.k.tak to jsem nevedel.Myslel jsem,ze je to podobne reseno jako u Facka,ty na pojistkovky celkem trpely.
-> jarda.u1: Těžko, protože pojistkovka feldy je poctivá "kovařina". kde cosi jako "několikavrstvej plošňák" je realizovaný různě tvarovanejma plíškama z cca 0,5mm silný mědi proložený plastem bez jediný kapky cínu

-> Milan 136: mam na mysli pojistkovy blok,tam muze byt studeny spoj,ne?
-> jarda.u1: ve felicii žádnej tišťák není...
-> L000gr: chce to vzít schéma a měřit. na tom oku na pojistkovce máš 12V? jak vypadá pojistkovka? neteče do ní oknem? to relé napájí i řj motoru myslím
-> L000gr: chce to vzít schéma a měřit. na tom oku na pojistkovce máš 12V? jak vypadá pojistkovka? neteče do ní oknem? to relé napájí i řj motoru myslím
-> L000gr: Nemuze byt problem v samotne pojistkovce?Nekdy staci proletovat tistaky.
-> L000gr: tak vyskúšaj iné relé prípadne riadiacu jednotku ale skorej ti pomôžu na feliciaklube
privody k cerpadlu jsem promeril jak se psal nize maj 8volt a 4.5volt hadice sou samozrejme upevnene :) palivovy filtr je stary dva mesice ..cerpadlo po pripojeni na 12volt normalne funguje ...prosim nejakeho mechanika o radu ne kuchare :) sorry(suri) :)
-> L000gr: tak jedine pomerať prívody k čerpadlu z relé podľa schémy , hadice sú upevnené ok? inak niečo podobné robil aj palivový filter ktorý bol totálne zanesený a motor ho nepretlačil a vypol , treba to pozrieť a odpojiť hadice vzadu a vpredu na lište a prefúknuť kompresorom aj spetnú hadicu , inak ak nič nepomôže tak vybrať čerpadlo a skúsiť ho na bateriu priamo a potom uvidíš čo budeš riešiť
baterie je samozrejme nabita ma 12.7... i dobijeni je v poradku
-> L000gr: betéria je nabitá na koľko? dobíja to? skús pozreť kontakty na riadiacej jednotke , prípadne mrknúť na diagnostiku .
Zdravim mam filcku 1.3mpi a problem s nastartovanim ....pri promereni palivoveho cerpadla jsem nameril pouze 8v a 4,5v tak jsem samozrejme vymenil relatka zkontroloval pojistky ale stale nic mam furt malo Voltu na cerpadle ...zkousel jsem i jiny klic do zapalovani jestli to nedela imobilizer ale bez uspechu .. meril jsem i pojistku cislo 4 na ktere mam take pouze 8volt .. auto proste nastartovalo chciplo a od te doby nechyta nevi nekdo cim to je ? prosim nebo alespon nejakou radu co jeste zkusit dik predem