Kontrolka dobíjení - problém

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 11.07.2009 do 25.07.2009, založil/a Steves2
řadit dle data
12:50:40
25.07.2009
LiMaK - 742 forever
tybrďo, to mě omyj...lidi ti tu mesic radí, kam a jak sáhnout, ty se zoufale ptáš, co to muze delat...každej co tu prizpel se ti snaží pomoct a ty pak zajedes do servisu, nechas repasnout celej altík a je to vyreseno...



mno, ale zas na druhou stranu, je pravda, že je dobře že si aspon napsal co to bylo za zavadu...ale promin, pripadá mi to jako v RISKUJ, nahodím otázku, měsíc se kochám odpovědmi a nakonec zajedu do servisu kde mi to zpraví a nakonec vyhlásím zprávnou odpověď do éteru.

Škoda příště radit druhejm, napíšu hned rovnou --> "zajeď do servisu", bo škoda klavesnice a usilí....

Promin za reakci, jen můj pohled na věc.
18:16:16
23.07.2009
Steves2
Tak problém vyřešen---> vadný diodový blok, nechal jsem si zrepasovat celý alternátor za 930,- a vyřešeno. díky za rady.
22:52:19
17.07.2009
Jakub M.
-> Steves2:

přesně jak píšeš, na to abys je změřil ty diody.. tak to musíš rozletovat ten diodovej můstek, jinak je měření k prdu a vždycky naměříš že je ta daná měřená dioda OK, protože proti ní je hned zapojená dioda, která ti ten proud pustí, takže to měření je kničemu
08:51:10
17.07.2009
jarda.u1
-> Steves2: Ja jsem tento problem resil nedavno taky,nakonec to vyresia vymena diodoveho bloku.Nekdy se take povoluji provozem maticky na diodovem bloku,ktere ho maji drzet pohromade.Potom je jeho funkce taky spatna.
20:31:41
16.07.2009
Steves2
-->Discovera: Díky za rady taky nemám rád měření diod když jsou zapojený není to stoprocentní bylo jen tak na zkušenou. Každopádně zkusim vyměnit ten diodový blok a snad to půjde . Děkuji moc všem za rady.!
12:32:00
14.07.2009
Discovera
-> Steves2: oprava..... že někaterá není v háji......
12:31:00
14.07.2009
Discovera
-> Steves2: Když kontrolka svítí a zvyšováním otáček se jas žárovky razantně zvyšuje je problém někde v diodovém bloku....to že si je proměřil neznamená, že někaterá je v háji......pokud ti svítí kontrolka pořád stejně a nezávisle na otáčkách bývá problém v relé dobíjení tedy buď velmi krátký uhlík (často ho stačí přepájet a funguje to dál) nebo je regulátor opravdu špatný pokud uhlíky nepomohou. Kombinace obou dvou faktorů by mělo navíc způsobovat zvláštní nepravidelný chod motoru...vypadá to jako by motor divně "řval" a kontrolka chvílema problikává a na to zase svítí určitou dobu téměř stejně....první varintu a druhou sem řešil už mnohokrát vždy sem se trefil tu třetí kombinaci na tu jsem zatím nenarazil, ale říkali mi to autoelektrikáři. Já osobně měření diod vzapojeném stavu nemám rád....není to podle mě přesné...v tvém případě si pořád myslím, že máš v háji diodový blok....toto jsem ZATÍM řešil pouze na Feliciích...nikdyna jiném autě...jako by filety byly nějak prokleté.....ale nemusíš semnou souhlasit.....
23:11:22
13.07.2009
Syny
-> Steves2: Ma to byt do 14V... Kdzy je to vic je nekde chyba (obvykle v rele)
23:07:17
13.07.2009
Steves2
tak víc než 14.5 V je při hodně vysokých otáčkách a bez zatížení, to moc často nebývá toho se nebojím. Diody jsem měřil a byly v pořádku.
21:48:44
13.07.2009
Kuladmin
-> Steves2: Tak vic jak 14,5 je uz taky spatne to je moc budou ti praskat zarovky apod!!To dle meho nebude v palubovce a co diodovy mustek??
upraveno 1x, naposled 13.07.2009 21:51:02
19:00:06
13.07.2009
Steves2
Tak jsem celý relé i s uhlíky vyměnil za nové. Rozebral, vyčistil a složil celý alternátor a už to dobíjí o hodně víc 14,5 – 15V . ALE kontrolka pořád blbne a nic se nezměnilo. Tak nevim zítra budu kuchat palubovku a kontrolovat.
21:00:03
12.07.2009
LiMaK - 742 forever
hodnoty mas male....12.5 je tak okorat...11,9 je malo.

pri plnem dobijeni (otáčkách) by to melo dobijet cca 14,5V, pres 15 by to zas nemelo vylitavat.



takže spravne to je cca 12,2 - 14,7 pokud nejsi v tomto rozmezí (bez spotřebičů samozrejme) tak

udelej to co pise -> Discovera: , tohle odpovida tvym pruvodnim jevum...
upraveno 1x, naposled 12.07.2009 21:01:58
20:47:52
12.07.2009
Kuladmin
-> Steves2: Hmm tech 13,2 neni zrovna moc pokud bylo vse vyple - pokud je jeste origo altik a nikdy s nim nic nebylo delano doporucuju komplet repasi a bude klid.
18:51:21
12.07.2009
Steves2
11,9 V bylo při vypnutém motoru. 13.2 V při vysokýck otáčkách. všechno spotřebiče vypnuty.
12:43:12
12.07.2009
Kuladmin
tech 11,9 kdy?? pri zhaslem motoru nebo kdyz taky bezel na volnobeh? co je to pres 13??a bezelo neco - spotrebice?
upraveno 1x, naposled 12.07.2009 12:43:39
12:36:21
12.07.2009
Steves2
Naměřil jsem 11.9 V a ve vyšších otáčkách přes 13 V. Zkusim ho vyměnit a uvidíme
23:21:48
11.07.2009
Discovera
-> Steves2: vadný diodový blok-usměrňovač....vyhodi t a dát nový pokud se ti nechce přepajovat nějakou tu diodu....dobijí ti to "určitě"....něk terá dioda je v háji.....pokud by ti jen svítila pořád stejně máš vháji regulátor dobíjení s tím, že bi ti to opravdu nedobíjelo (občas stačí vyměnit na tomto regulátoru uhlíky pokud sou krátké (ani né 1cm) a funguje dál).
12:04:18
11.07.2009
Kuladmin
co to je ze normal dobiji ? kolik si tam nameril? Todle vypada na uhliky nebo na nejakou diodu.
upraveno 1x, naposled 11.07.2009 12:04:40
09:40:36
11.07.2009
Steves2
Ahoj, mám problém s kontrolkou dobíjení (Felicie 1.3). když nastartuju tak svítí ale když přídám plyn tak víc a víc s plynem, auto normálně dobíjí zkoušel jsem to měřít ale kontrolka funguje přesně naopak než by měla. Nevíte někdo co s tím ??? Mám strach s tím jezdit.
Extreme Tyres