→ su.tech: Co se tyka lozisek a tak… jde o novejsi
magnetony 70A. Osobne s tim zkusenost nemam nastesti. Ale kamarad ho mel od
novoty a naprd, malo dobijel. A na forech dost casto nejaky problem
Vývoj nezastavíš a je jasné, že Valeo nebo Bosch z mnohem modernějších vozů u kterých se ten altík vyrábí s nějakými technickými parametry určenými právě pro vozy, jejichž elektroinstalace potřebuje nutně kvalitnější a technicky vyspělejší alternátory budou samozřejmě šlapat úplně jinak než starý 55A nebo již zmiňovaný 70A... už jen ten rozdíl mezi 70A a 90A bude něco vypovídat. Ale k věci. To, že ty osobně s tím nemáš vlastní zkušenost staví to, co jsi mi doteď tvrdil na úroveň nějaké věty z netu... nic víc, nic míň. To co jsi mi řekl se pokusím ověřit u někoho odborně znalého a co si z toho vezmu se uvidí. Netvrdím, že Magneton je super, ale až mi to co jsi doposud napsal potvrdí někdo, kdo je běžně opravuje a dělá s nima tak si pak z toho něco pokusím vzít. Nejspíš budeš mít pravdu a já ti na to nemám co říct, předce jen žijem v době moderních komunikačních prostředků a informace se dneska šíří rychle což je dobře. Ale to, že to "tvojemu kámošovi" nefachčilo jak mělo je pro mě tak důvěryhodné asi jako jedna pani... Jak to myslím ti řeknu na 2 příkladech....Favorit Ecotronic... to auto je všeobecně považované že stojí za hovno. Hlavně kvůli tomu slavnému Ecotronicu... Ano to je všeobecně známý fakt. Pokud ale máš nějakého mechoše, co s tím opravdu umí. Tím nemyslím, že si myslí, že s tím umí, ale že s tím umí tak to auto dokáže hrkat jako každé jiné... Tím že je jiné a dejme tomu "složitější" je z něho looser který stojí za hovno... protože je jednodužší než hledat co a jak a naučit se s tím to vyměnit za karbec, který zná kdekdo...
Nejmenovaný Rapid RiC - když se to pokazilo tak všichni tvrdili, vyhodit vše a nahradit karburátorem... kdyby majitel netrval na opravě původního systému, který si nakonec zprovoznil a opravil sám stupidní opravou, tak dneska to auto jezdí na karbec...
Tím chci říct, že kvalita Magnetonu vyráběného pro Felicii se určitě nebude rovnat kvalitě Valea nebo Bosche vyráběného pro Octavii, Fabii nebo pro co bůhví ještě. Nicméně nahrazovat něco něčím lepším jde vždycky. Kdysi se zase tvrdilo, že 70A je super a 55A stojí za hovno... pokrok nezastavíš, ale je taky třeba si uvědomit, že slušný motor 136 asi nikdy nebude dosahovat kvalit 1.4 - která je zase technicky jinde. Vrazil jsi mi brouka do hlavy a zajdu se jak bude volno pozeptat jak to teda vlastně je jednoho pana elektrikáře, nechám si ten svůj Magneton preventivně zkontrolovat, proměřit nebo co se u toho dělá a pak uvidím dál. Nicméně pokud pojede a nebude poruchový a vše bude fungovat jak má tak ho určitě Valeo nebo Bosch nenahradí...





HTP je taky mrdka a relativne
Tvrdit o nečem že je to na piču umí každý, tak mi vysvětli ten rozdíl...







no rozhodně se zajeď podívat, nebudeš litovat 
