
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lítající ručička otáčkoměru
prohledat
70 příspěvků (zobrazeno 51 až 70) od 20.05.2009 do 19.09.2009, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
09:25:03
21.05.2009
21.05.2009

Martin136COUPE
Já mám to samé a nepohlo nic z auta ve kterém otáčkoměr chodil supr. Ani rozdělovač, indučka, VN kabely, ETZ, svíčky ač odrušené. Ani jiný otáčkoměr ani MERA Lumel, ani stínění ani kostra...ani úplně jiné dráty. Ani přizemnění motoru, ani kostra přímo na baterku a motor. Nic.

23:47:57
20.05.2009
20.05.2009

vhml
-> Tuner#2: máš rozumně ukostřenou cívku? to bejvá velkej zdroj problémů...
22:23:34
20.05.2009
20.05.2009

Tampajs
Mám kulatej pal a nepociťuju nic co tady říkáte

18:49:48
20.05.2009
20.05.2009

Šemik
No, částečně - já jsem s tím lítajícím otáčkoměrem chvíli jezdil /nebyl čas na opravu/ a dalo se s tím normálně, jen při jízdě po dálnici ve vysokých otáčkách bylo občas cítit že tam chyběl blesk. Ale dá se s tím jezdit než to člověka definitivně naštve 

18:19:51
20.05.2009
20.05.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šemik : Ještě dotaz, má to vliv na funkci zapalování, eveltuelně předstih? Nesmějte se nikdy jsem se funkci ETZ, cívky a vůbec celý zapalování ani nesnažil raději pochopit. Elektrika v autě je pro mě španělaská vesnice.
18:19:25
20.05.2009
20.05.2009

Šemik
Jo, koax je ten kabel k ETZ
18:17:08
20.05.2009
20.05.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Aha dmnc, mam prave Mera...
Oba dva.

18:03:54
20.05.2009
20.05.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šemik : Koax myslíš ten kabel do vede k ETZ? Jinak to chápu a díky za radu.
-> vaclav785: Jako první zkusím jiný budík a mrknout na kostru.
-> vaclav785: Jako první zkusím jiný budík a mrknout na kostru.
17:59:34
20.05.2009
20.05.2009

vaclav785
-> Tuner#2: mohl se uvolnit kontakt otáčkoměru
17:55:31
20.05.2009
20.05.2009

Šemik
Ne, vůbec nic se tam nepájí. Ten koax je součástí cívečky, takže stačí rozdělovač vyndat, vyndat z něj šroubky co jsou po obvodu tělesa, kříž co je na hřídeli a rozebrat.. Jak to uvidíš tak to pochopíš, za hodinku máš hotovo
17:54:47
20.05.2009
20.05.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vaclav785: To mě taky napadlo, ale že by takhle během týdne? Když jsem to dělal kostru jsem ještě kontroloval/dotahoval, ale podívám se.
17:49:52
20.05.2009
20.05.2009

vaclav785
-> Tuner#2: než začneš kontrolovat rozdělovač koukni se na kostru budíků mě přesně to co popisuješ dělala špatná kostra
17:41:26
20.05.2009
20.05.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šemik : Já jsem do bezkontaktu nikdy nelezl a někdo mě strašil, že to tam je takové nahouby udělané. Jak přesně se to rozebírá? Letuje se tam něco?
17:29:31
20.05.2009
20.05.2009

Šemik
Mě to začalo dělat asi na 3 měsíce starém Hanhartu 136X (No, teda asi mojí vinou i když nechápu jak, ale to je jedno). Výměna je primitivní, jiná cívečka, šroubovák a je hotovo.
17:05:25
20.05.2009
20.05.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Je to normální, to fakt neřeš, dělá to snad všem v okolí na Rapidech co maj velký štíty. Jediná MERA Lumen to nedělá.
17:03:26
20.05.2009
20.05.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
Prosím neřešte jev při akceleraci, tento jev je opravdu normální. Kdyby jste viděli co dělá ručička TUNERovi na sprintech... Dělá to jak kulatý PAL, tak hranatý GL štít. To je normál to neřeším.
Šemik: Tak tos mě nepotěšil, rozdělovač je dva a půl roku starý a kuchat se mě do něj nechce.
Šemik: Tak tos mě nepotěšil, rozdělovač je dva a půl roku starý a kuchat se mě do něj nechce.
16:53:19
20.05.2009
20.05.2009

Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A měl si kulatej PAL?
16:52:33
20.05.2009
20.05.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Tento jev se mi nezda normalni
Ja mel teda zatim jen dva tockomery ale oba jdou s motorem vzdy... Jen kdyz se roznou svetla tak rucka poskoci a hned se vrati...

16:49:59
20.05.2009
20.05.2009

Šemik
Lítá při akceleraci? S tím jsem se nesetkal
Ale to lítání nad 3500rpm znám, u mě to bylo cívečkou v rozdělovači

Ale to lítání nad 3500rpm znám, u mě to bylo cívečkou v rozdělovači
15:35:50
20.05.2009
20.05.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
Od srazu v Praze mám problém s lítající ručičkou otáčkoměru. To že lítá jak zběsilá při rychlé akceleraci je běžné jak u velkých budíků, tak i u PAL otáčkoměru kulatých to vím a to mě dělalo celé 4 roky. Současný problém je ale ten, že když zrychluju i pomalu a ručička plynule leze, tak jakmile se dostane nad 3000a nad 4000, tak jako kdyby jí někdo nakopnul a začne lítat nahoru o 2 - 3000 otáček a pořád dostává takové impulzivní kopance.
Co je špatně?
Na Běšiny mě to nic nedělalo a až teď, takže změnou štítu to být nemůže, fungovalo to po výměně.
Co je špatně?
Na Běšiny mě to nic nedělalo a až teď, takže změnou štítu to být nemůže, fungovalo to po výměně.