Starter 0.66 vs 0.8kw

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 10.02.2009 do 17.02.2009, založil/a MOLSO
řadit dle data
07:48:09
17.02.2009
Pilot 105
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Tak to prosím změř, docela by mě to také zajímalo. Teoretickou spotřebu si můžeš spočítat, ale špičku nezjistíš, tu klešťákem ale taky nezměříš, na to měří moc pomalu, potřeboval by si osciloskop + adekvátně dimenzovaný bočník.4
21:32:37
16.02.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Pilot 105: podle me to zbytecny udaj neni,zmeris vlastni spotrebu starteru a vse ostatni je veci stavu baterie a odporu bremene(motoru).

jinak klestak mam taky,tak muzu zmerit kombinaci 0,66kW starter(2roky po GO) a motor 136(serie 260 000km) a baterie varta silver(2roky stara,420A startovaci proud)
10:12:52
16.02.2009
Pilot 105
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Můžu ho změřit i naprázdo, ale to bude nic neříkající udaj a bude dost podobný u normálního i reduktorového startéru. Rozdíl baterií se nechá dopočítat. Zatížení podle motoru, nejen typu, ale i jeho stavu, teplotě apod. samozřejmě měření ovlivní, ale s tím já nic neudělám. Nejlepší by bylo změřit na stejném motru za stejné teploty oba startéry, bylo by alespoň nějaké porovnání, ale zaprvné nemám reduktor a zadruhé čas si s tím hrát, pokud někdo přijede, vemu měřák a změřím, víc udělat neumím......
21:59:06
15.02.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Pilot 105: a co kdyz ten starter budu mit na 105 motoru a pak ho dam na motor130?

A co kdyz budu mit baterii s proudem na kratko 360A nebo 420A?



jeste si myslis,ze se to meri pod zatezi?
21:58:12
14.02.2009
Pilot 105
-> Nwkt: Ale, tam je mi k ničemu :) musí se to změřit pod zátěží tzn. v autě při startování.
21:44:34
14.02.2009
Nwkt
-> Pilot 105: Můžeme změřit, mam ho na ponku
21:43:32
14.02.2009
Pilot 105
-> Kuladmin: Když ke mě přijede někdo kdo ho má v autě, tak Ti to rád změřím, měřák na to mám.
13:06:17
14.02.2009
Kuladmin
-> Pilot 105: Diky to znam ale zajimal me prave ten odber a ten bohuzel neudavaji.
11:57:48
14.02.2009
Pilot 105
11:16:03
14.02.2009
Kuladmin
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: OK diky moc i za todle.
11:00:58
14.02.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Kuladmin: u starteru se udava proud pri behu na prazdno,z toho se vlastne prikon da spocitat,ale musel by se znat pokles napeti.



0,66kW bere bez zatizeni 65A,da 1000ot a zaberny moment je 12,25Nm

0,8kW(742 i f­avorit) bere bez zatizeni 40A,da 1500ot a zaberny moment je 11Nm



u felicie si to musis dohledat,ten starter me moc nezajima,auta co ho mely uz nejsou v hledacku meho zajmu,ale hodnoty bude mit jeste o neco lepsi kvuli prevodovce
19:36:47
11.02.2009
Kuladmin
-> D29 - Pěknej debil: ME jde o to zda ma feliciovej rychlobeznej nejak vyrazne nizsi spotrebu nez obyc co se daval do prvnich felicii a poslednich facek. A zajimala by me alespon orientacni hodnota kolik zhruba ma kdyz je v ok stavu samozdrejmne ne nejakej pridrenej apod.
15:54:57
11.02.2009
MOLSO
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: dakujem pekne za objasnenie 4
14:29:44
11.02.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
takze co se lozisek tyce tak

0,66S ma velke-velke

0,8S ma male-velke

0,8Fav male-velke

jsou pouze 2druhy velke a male,loziska se nesoustruzi,nalisujou se tak jak je koupis.



rotor z 0,8Fav jde dat do 0,8S ale musi se dat pastorek z 0,8S.Do 0,66S jde dat taky,ale tam se musi dat jeste predni viko z 0,8S.



stator je na 0,8Fav jiny.Civka z 0,8Fav jde dat na 0,66S a 0,8S ale je kratsi.



Komutatorovy vika jsou vsechny zamenne.Uhliky jsou vsechny stejne.





0,66S-0,8S mysleny startery na 742.

0,8Fav-starter favorit do 1992
13:05:07
11.02.2009
David29
-> Kuladmin: To bys musel znát veškerý ztráty - co se ztrácí třením v pouzdrech a tak...

Jedinej vzoreček kterej znám je P=E/t (P - příkon, E - spotřebovaná energie, t - doba za jakou byla energie spotřebována)....
07:41:16
11.02.2009
shrekzv
-> MOLSO: ako ked mas poriadne spraveny staci aj 0.66kw...mam jeden taky brutal dobry a toci perfektne....oco ma 0,8ku a to toci ties super....a neni robeny nic....ta 0,66ka mi strajkovala...slabo tocil......ak chces mam 0.8ku na predaj...a mam aj feliciovy..ale do felicie..ale ako novy...ak by si si chcel prerobit...ja mam feliciovy v skodovici a uz iny nechcem5
19:34:17
10.02.2009
Kuladmin
Vyuziji toto tema na ,,lamerskou,, otazku :o) ty kW u tehle starteru jsou vykon ze? Vite nekdo kolik maji prikony? Da se to vubec urcit? krom mereni samozdrejmne.Alespon pribliznou orientacni hodnota? Predem diky moc za odpoved.

PS: Zajimali by me hodnoty hlavne facko / felda s reduktorem.
upraveno 3x, naposled 10.02.2009 20:22:57
12:00:12
10.02.2009
105L
-> Nwkt: to ano ale aspoň na chvílu bude pekný ale ten zvuk je krásny....2
11:52:07
10.02.2009
MOLSO
-> Nwkt: u mna by aj tak schytal 2-3 vrstvy alkytonu 40
11:49:45
10.02.2009
Nwkt
-> 105L: Po zimě to chytne nádhernou korozi
11:48:26
10.02.2009
105L
A este je aj krásny2
zvětšit Starter 0.66 vs 0.8kw  - obrázek od 105L vložen 10.02.2009 11:48:26
11:40:26
10.02.2009
105L
-> MOLSO: jak škaredý ved pekne točí ja ho mám a som spokojný.52 2
11:38:15
10.02.2009
MOLSO
-> 105L: to ma škaredy zvuk 47
11:32:39
10.02.2009
105L
-> MOLSO: rovno nahod 1KW s reduktorom a hotovo. 3
11:29:36
10.02.2009
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no ved obal a pastorok z 0.66 a stator + rotor z FA ?
upraveno 1x, naposled 10.02.2009 11:29:46
11:26:39
10.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Pastorek a predni viko musi byt skoda...
11:24:06
10.02.2009
MOLSO
a co tak vziat obyc 0.66kW starter a napchat do neho favo creva ? 1
10:26:51
10.02.2009
vhml
Pouzdra byly tuším v průběhu výroby jiný, na menší průměr hřídele. Jinak já měl obal ze škodováckýho 0,8 se špatným rotorem, tak jsem tam dal favorití rotor a funguje to bez problémů.
00:11:22
10.02.2009
MOLSO
Mám len dotaz či su vo vnutornych dieloch ako bronzove puzdra a uhliky rovnaké, a či sa oplatí zháňať a generalkovat 0.8kW alebo stačí repasovaný 0.66kW. A posledný dotaz - pri výmene puzdier rotora tieto už netreba presustružovať ako napr ojničné puzdra?



dakujem6
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 27. - ne 29.06. Pohofest 2025 | pá 18. - ne 20.07. Felda meet no.6 | další akce...