skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký zesilovač?
prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 17.09.2008 do 19.10.2008, založil/a Martin/125/
zesilovač pro woofer tam mělo být 

Já jsem teda úplný amatér, ale co takhle použít to rádio na všecky repra, když má 4x50? jen bych tam dal vyhybky a za sedačky aktivní woofer.. příp. woofer 2pas do můstku..
Pokud jde o cenu teda :-)
Pokud jde o cenu teda :-)
???
no tak dejme tomu že bych chtěl aby mi hrali všechny repraky stejně,jak vředu tak vzadu,basak zatim teda nechci...ten bych si pak koupil i se zesilovačem jako sadu...potřebuju teda jakej zesik na to? Aby 2 repra v předu hrali jak ty 2 vzadu...aby měli stejněj výkon...cenu tak do 4000,-
-> Tuner#2: aaa, tak

-> MATTESS: Nemá čas, rozesílá majitelům Škodovek link na Virt.
kde je FOPE?
-> U-Geen: to už si mu pomohl?
-> U-Geen: to už si mu pomohl?

-> Majkl: Mě to silně připomíná reklamu na Peugeot 308 SW. :o)
-> U-Geen:
ty woe to je tema, rozumim akorat prispevku od ugeena 

-> FOPE: kdyz to nejde, udelam to tedy rucne, omlouvam se za komplikaci
-> FOPE: To jsi mě neřekl nic nového, ale opět k věci.
Ty jsi se zadal - cituji: "Mám jede reprák o citlivosti 88 dB a druhý o citlivosti 99 dB. Otázka zní, když první reproduktor vybudíme příkonem 200W, kolik "W" bude stačit tomu druhému repráku aby výsledný akustický tlak obou repráku byl stejný?"
Já tvrdím, že to bude díky mému nevalnému výpočtu 16,6W
Ty ale pak vyvracíš a tvrdíš, že to bude 20W, ale bereš v úvahu 2. repro s citlivostí 98 cituji: "2.reprák 1 W....... 98 dB"
ANO pro repro s citlivostí 98dB to bude asi 20,8W, takže máš pravdu, ale odpovídáš na jiný repro než bylo zadání. Ale už jsem si zvykl, že rád obracíš to co jsi napsal, viz. téma turbonátor...
Tak chceš to spočítat dle zadání a nebo tady budeš měnit hodnoty jak se Tě zlíbí?
Jestli chceš zrušit registraci, tak se tady koluje, že to umím zařídit.