skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
autoradio - rada
prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 25.06.2008 do 02.07.2008, založil/a Perdichtel
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
vyřešeno
Zastavil:Perdichtel
-> M@rtin: tak já nejsem žádný odborník - řekl bych, že mám i hudební hluch a nechci se pouštět do nějakých velkých úprav - prostě bych nejraději jen zacpal ty dvě díry, co mám v platu po předchozím majiteli nějakými solidními repráky. jinak v předu mám takové ty malé, jak se dávají ke komponentním repro.
-> Perdichtel: No já jsem taky začínal s audiem jako ty, zadní repra do plata, pak jsem poslechl pár instalací a teďka už ani zadní plato s repry nevozím a když je v autě, tak jsou zadky vyplý
-> M@rtin: kdyz ja bych prave radeji jen neco na to plato - nechci delat diry do tapecu - nemam to do skodovky, ale do peugeota.
-> Perdichtel: Spíš bych se na zadky úplně vyflák a koupil dopředu nějaký kvalitní 16cm kompa. Doma taky nemáš bedny za zádama

-> Zdeněk.: jo, jasně... díry jsou kulatý, průměr myslim 16cm
možná by bylo ještě dobrý napsat, jestli ovály nebo kulatý a velikost...
díky všem za rady, objednám tedy Pio, jen bych prosil ještě jednu radu - rovnou bych k němu vzal i nějaká repra - v platě mám po předchozím majitely dvě díry, tak bych je něčím ucpal. Cenu bych viděl tak do 2tisíc za pár. Nějaké návrhy, co tam dát?
jinak za me samozrejme Pioneer... krom toho ze jsem zaprisahlej pioneerista ma navic USBcko a clarion ma silenou tu "klavesnici" vedle kolecka, to bych za jizdy nechtel ovladat a trefovat se na spravny...
ma ho kamos a zas tak maly mi neprislo
Nevim jak je na tom funkčně ten pioneer, ale má hrozně debilní ovládání, to kolečko je hrozně malý.
nic proti clarionu, ale osobně pioneer
Zdravim, chystám se pořídit nové autoradio okruh kandidátů se zůžil na dva:
www.hificar.cz/autoradio/ index.php?id=2549&am...
a
www.hificar.cz/autoradio/ pioneer-deh-4000ub.html
co by jste volili vy?