
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citlivost 146db?
11:07:16
11.06.2007
11.06.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> PavelŠ135: Tohle téma se tak jmenuje díky dotazu, ale rozhodně to není pro mě rozhodující.

11:14:56
10.06.2007
10.06.2007

PavelŠ135
myslel sem že sháníte výkon a ne čistotu,když se to tu jmenuje 146db.Tuner#2 06.06.07 10:25:16 napsal:
-> PavelŠ135: Co je na zapojení do 1 Ohmu nejlepší? Vždyť už je to skoro do zkratu, zesík má sice největší výkon, ale silně klesá damping faktor a membrána přestává být přesně kontrolována = horší zvuk.
-> PavelŠ135: Co je na zapojení do 1 Ohmu nejlepší? Vždyť už je to skoro do zkratu, zesík má sice největší výkon, ale silně klesá damping faktor a membrána přestává být přesně kontrolována = horší zvuk.
10:25:16
06.06.2007
06.06.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> PavelŠ135: Co je na zapojení do 1 Ohmu nejlepší? Vždyť už je to skoro do zkratu, zesík má sice největší výkon, ale silně klesá damping faktor a membrána přestává být přesně kontrolována = horší zvuk.
21:51:53
05.06.2007
05.06.2007

MerHanz
-> Tuner#2: tak tak, tlak je dobrej na soutěže, ale na poslech to pak není to pravý ořechový.Samej bas a detailnost žádná. Ale zrovna tobě nemá cenu o tom vyprávět

20:43:18
05.06.2007
05.06.2007

PavelŠ135
zapojit to jedine na 1*1ohm ! ale musi to vydrzet zesik tak je to nej lepsi 1*1ohm kdyz mas teda repro 2*2ohm ,zapojis paralerne a mas 1*1ohm seriove ti to da 1*4ohm
09:57:10
03.05.2007
03.05.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> 7matus7: To je a v tom případě jsme všichni hluchý :o)) Ono taky záleží na frekvenci a charakteru zvuku. Stálý tón jako např. hukot letadla (pily v dílně...) vadí uchu podstatně víc než krátkodobé basové špičky. Ale úplně dobře to není, proto mám muziku laděnou spíš na poslech než na mega tlačení.
09:11:54
03.05.2007
03.05.2007

7matus7 - zrušená registrace
a neni náhodou už cez 120 dB hranica bolesti ucha a hluchota?
16:24:31
18.04.2007
18.04.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MerHanz: V tom autě už se nesedí. Slyšel jsem přes 160db a i venku mimo auto to bylo nepříjemný :o))
15:15:07
18.04.2007
18.04.2007

MerHanz
-> Tuner#2: to už to potom sou opravdu pacienti na ušníím





12:25:34
18.04.2007
18.04.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: No vidíš a někteří pacienti mají v autě i 180dB

12:19:18
18.04.2007
18.04.2007

RomanT
-> radekp: 146dB nema snad ani F16 pri plnym tahu

15:46:38
16.04.2007
16.04.2007

radekp
Taky mi to příjde jako překlep,citlivost=akustic
ký tlak při výkonu 1W na 1m,že.A na každé 3dB navrch by potřebovali dvojnásobný výkon....
14:11:16
16.04.2007
16.04.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Akorát nevím, kde vzali těch 146db? když to záleží na konkrétním autě, instalaci a zesíku :o))
14:05:55
16.04.2007
16.04.2007

U-Geen
nj kdyz vyrobce misto Sensitivity uvadi Max SPL tak dojde snadno k omylu :-) car.rainbow-audio.de/prod
ucts/technical.php?lan=2&a
mp;...
13:40:36
16.04.2007
16.04.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
Impedance závisí na zapojení a podle použitého zesilovače a může být pro zesík 1, 2 a nebo 4 Ohmy pro tenhle konkrétní woofer a záleží zda to bude monoblok a nebo 2ch. Ale citlivost to neovlivní a je to blbost.
13:27:14
16.04.2007
16.04.2007

TUNER
To je nesmysl,zřejmě překlep.....

12:48:13
16.04.2007
16.04.2007

radekp
Dovede mi někdo vysvětlit,jak je možné s 2*2Ohmovou cívkou docílit citlivost 146dB,když konkurence nepřesahuje 100dB? Nebo při zapojení 2*2ohmy klesá impedance ještě níž?
www.ahifi.cz/Rainbow/Rain bow-12-Hammer-g383.html
www.ahifi.cz/Rainbow/Rain bow-12-Hammer-g383.html