1. International Vw group sraz Regensburg

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 09.08.2010 do 13.08.2010, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
12:46:12
13.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak celá galerie je zde:



skoda-virt.cz/cz/.../282- 1st-vw-group-treffen-regen sburg-de



Myslím že je na co koukat...4
zvětšit 1. International Vw group sraz Regensburg - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 13.08.2010 12:46:12
21:54:51
09.08.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Gryzly 09.08.10 16:54:55: a na některých by jim ještě poháry zbyly 4
21:51:49
09.08.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Tuner#2 09.08.10 15:47:29: To proto, že to je samý VW. 1 To na našich srazech radši nekomentuju nijak, to by byla škoda slov. 4 Jsem zvědavej na celou galerii. 6
20:14:28
09.08.2010
Radek Retro eLeSo
-> Tuner#2: Oni to určitě pochopily když ses dostal do top 100,nejsou to žádný blbci a ocení tu práci s autem hlavně podle fotek.Můj případ mluvý za vše.



Ten chlápek byl Zdenek Bajgar,jezdí docela často německo i rakousko,jen s těma ujetejma kilometrama to není moc košér ale nebudu to tady tim zasí*at že?!



K tomu vyčerpání z cesty vim moc dobře o čem mluvíš,já musim ještě o 130 km dál domů než ty a ránní vstávání je vždy vopruz.



Těšim se na fotky4
19:27:22
09.08.2010
Rapid05
-> Tuner#2: Něco takovýho jsem víceméně čekal 5 Těšim se na galerku. 4
16:54:55
09.08.2010
Gryzly
Kolik tam bylo tak aut, když mohli dávat 100 pohárů? Na některých českých srazech, by to byla polovina aut který přijedou.



Jinak k té Německé dálnici.

Já jel dvakrát letos do Sttutgartu. Takže Hradec Praha Plzen Rozvadov Nürnberg Sttutgart a zpět jsem jednou jeli na München a Regensburg. A kousek za hranicema se jezdí ještě docela slušně, ale těch 50 a víc km za čárou už to fakt každej kalí. Byl jsem tam vždycky v pracovní dny, dopoledne i odpoledne. Služební oktou jsme jeli od 150 do 200km/h a i tak se našlo dost aut který byli rychlejší. Když jsem řídil já a nastavil jsem tempomat na 160km/h tak co minutu mě nějaký auto předjelo. Pak byl docela nezvyk u nás po pěkné dálnici jet jen 130km/h, Připadal jsem si že kdybych ještě zpomalil, tak couvám. ;-)
upraveno 1x, naposled 09.08.2010 16:55:48
16:43:35
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rapid05: Hehe vím kam míříš a na jakou debatu narážíš. 1 Musím se přiznat, že jsem ležel jen pod pár autama a to ještě většinou na pevném podvozku, pod vzducháč se už ani nepodíváš. 3 U těch pevných bylo vidět, že z 99% jedou KVčko varianta 3, tudíš plně stavitelný podvozek s pomocnou pružinou a u pár aut jsem našel i horní štelování odklonů. Bohužel většina těch úplně složených aut je na vzduchu, takže tam toho moc člověk neokouká. Vzhledem k celkovému stavu aut tam se ale klasický případ jako u nás uřízlá pružina o dva závity na sériových tlumičích a bez nastavené geometrie, protože to přece nastavili ve fabrice pyč* prostě nekoná.



-> Radek Retro eLeSo 09.08.10 16:24:17: Radku jasný, chápu to byť jsem byl hodně na vážkách zda tam vyrazit jen tak sám s vytištěnou mapkou z mapy.cz, ale povedlo se. Jen škoda, že já s nima moc nepokecám 8 ale o to větší sranda při koktání a hledání slovíček je. Sorry že už jsem včera neodepsal, byl jsem KO. Nikdo se na Tebe cíleně neptal, snad krom takovýho vysokýho chlápka jak jezdí s A4 tuning cup s SPZ M. Ten zároveň vyhrál i pohár za nejdelší vzdálenost, přece jen z Moravy to má větší kus.
upraveno 1x, naposled 09.08.2010 16:43:58
16:25:58
09.08.2010
Radek Retro eLeSo
A taky ti sem šoupnu tuhle hlášku:jezdíš na srazy jen pro poháry že? JOKE3 1 3
16:24:17
09.08.2010
Radek Retro eLeSo
Honzo nemáš zač,já chtěl ject taky ale to sobotní počasí mě nasralo a teče mi do auta rohem okna u spolujezdce81

Určitě se u galerie objevý blbý a trapný hlášky proto já svoje galerie cpu na jiný servery....

Jinak sem rád že ses nebál a přes prvotní nedůvěru vyrazil za hranice.

Většina lidí na tomhle srazu a i jinejch srazech sou moji dobří známý.



A gratulace k TOP 1004
16:06:45
09.08.2010
Rapid05
-> Tuner#2: Koukám, samej degradovanej podvozek 3 Zkoumals to tam jak míváš ve zvyku? Je opravdu německej tuner pořádnější než českej a hledí nejen na vzhled, ale i na jízdní vlastnosti?
15:47:29
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Marcius: NZ 4



-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Prej celkem pěkná... by mě zajímalo jak komentuješ auta na našich srazech 1 Co se týče Škodovek, tak tam byla jedna Fabia a jedna Octavia II jinak nic 4
15:35:56
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Ono při bouřce máš fakt víc vody než 2mm. Prostě plná vyjetá kolj a voda vylitá i mimo kolej + sem tam proud vody z leva do prava či naopak podle sklonu silnice. Od 70km/h neřiditelné.
15:29:18
09.08.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Tuner#2: Ochutnávka fotek celkem pěkná, byly tam taky nějaký Škodovky, kromě té tvojí? 6
14:34:43
09.08.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Tuner#2: děkuju moc, pohledám 4
14:19:03
09.08.2010
vhml
Ty toya by měli pobrat i trochu stojící vody. Matadory fungujou někam do 2mm vody pořád stejně a pak už je to zničeho nic neřiditelný
14:10:24
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Marcius: Ano je to upravená fotka, tzv. HDR neboli high dynamic range. Zkus zadat do googlu určitě o tom najdeš spoustu. V zásadě pravý HDR vziká tím, že uděláš nejméně tři fotky, jednu z klasickou expozicí, jednu podexponovanou a druhou naopak přeexponovanou (laicky tmavou a hodně světlou) a ty tři fotky složíš v patřičném programu. Druhá cesta jsou pragramy, které to umí i z jedné fotky - zrovna nedávno se to u mého auta řešilo kdo co používá, tak zalistuj. Ten druhý případ je i to co je tady na 3 fotkách.
14:04:22
09.08.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Tuner#2: můžu se na něco zeptat ? Zaujaly mě fotky dole ten zelený golf a bílý kabrio . Ta fotka je focená s nějakým filtrem, nebo je to nějaký efekt do photoshopu či tak něco ? Už jsem podobnou fotku viděl u tebe v kartě žlutky a velmi by mě zajímalo, jak toho dosáhnout 1 konkrétně : img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/037_2010-06-01_1 0-01-33_33.jpg



Dík za odpověď
13:51:05
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Jo a tohle mě leží na stole 1
zvětšit 1. International Vw group sraz Regensburg - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 09.08.2010 13:51:05
13:50:34
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak to by asi jako ukázka stačila, více v pozdější galerii. Zdraví Honza a Maruška 5
zvětšit 1. International Vw group sraz Regensburg - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 09.08.2010 13:50:34
13:49:47
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
a nebo Porsche turbo?
zvětšit 1. International Vw group sraz Regensburg - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 09.08.2010 13:49:47
13:49:23
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Laborghini?
zvětšit 1. International Vw group sraz Regensburg - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 09.08.2010 13:49:23
13:49:01
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Bentley?
zvětšit 1. International Vw group sraz Regensburg - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 09.08.2010 13:49:01
13:48:40
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
nebo snad Maybach?
zvětšit 1. International Vw group sraz Regensburg - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 09.08.2010 13:48:40
13:48:15
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Je libo kola AMG?
zvětšit 1. International Vw group sraz Regensburg - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 09.08.2010 13:48:15
13:47:48
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
13:47:29
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
13:47:11
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
13:46:55
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
13:46:33
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
13:46:11
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Mazec SPZ 9
zvětšit 1. International Vw group sraz Regensburg - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 09.08.2010 13:46:11
13:45:52
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
13:45:32
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
13:45:13
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
13:44:54
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
13:44:26
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Místo konání
zvětšit 1. International Vw group sraz Regensburg - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 09.08.2010 13:44:26
upraveno 1x, naposled 09.08.2010 13:44:34
13:44:02
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Cestou na odpočívadle.
zvětšit 1. International Vw group sraz Regensburg - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 09.08.2010 13:44:02
13:43:27
09.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak vzhledem k událostem které nastanou jsem si letos chtěl alespoň jednou udělat výlet za hranice. Už se na to "chystám" dlouhou dobu, ale až teď na to uzrál čas a chtěl jsem to zvládnout letos, protože příští rok toho času bude o poznání méně. Kontaktoval jsem kamaráda, který za hranice jezdí a už v týdnu jsem se rozhodnul, že do Německa vyrazím.



Srazy byl plánován na neděli (byl na parkovišti u velkého supermarketu a proto v neděli když je zavřeno) a konečné rozhodnutí jsem nechal na počasí. To v sobotu bylo příšerné a třeba sraz v Přibrami kam mě lanařil jiný kamarád byl vyloženě tragický z pohledu počasí. Ale koukal jsem večer na radarové snímky a předpověď na neděli byla hodně sliná s tím, že pršet bude na místě srazu až kolem 18hod. Tak jsem nezaváhal a vyrazil.



Cesta tam naprosto v pohodě i díky přesné navigaci (Radku díky za popis kde sraz byl). Bylo už sucho a tak jsem nasadil 130km/h a upaloval. Kupodivu při 130km/h mě moc aut v Německu nepředjíždělo a když už se nějaká S-classe našla, tak se okolo sunul rozdílem 10 - 20km/h. Žádné neřízení střely 180 - 200km/h si prostě v provozu nedovolí byť mají neomezenou rychlost a v tomhle by jsme se měli co učit.



Registrace na srazu proběhla komicky s lámanou angličtinou z obou stran, ale formulář jsme tak nějak vypsali 1 Sraz byl jak u jsem psal u velkého marketu a že to nebude nic malého naznačovalo 100 pohárů pro 100 nejlepších aut bez rozdílu značky VW, Audi, Škoda a Seat. Velmi se mě líbil styl hodnocení. Žádné trapné čekání půl dne u auta na nějakého komisaře, který to pak ve finále za 2min. obhlídne a jde bez zájmu dál. Nekonalo se ani žádné anomymní procházení "znalců". Styl hodocení byl něco jako známe u nás z EMMA, prostě stranou plácek se stanem, kam každý účastník mohl přiject mezi 10 - 16hod. podle jeho uvážení. I přes množství aut byla vždy čekací "kolona" max. 6 - 8 aut a díky komisi která byla na dva teamy to odsejpalo poměrně rychle. Měl jsem sebou fotky a popis úprav v angličtině, takže opět komedie s domluvením, ale vše bylo pochopeno a na spodek auta nechápavě koukali snad všichni z komise což mě potěšilo. Po zhodnocení jsme si dali klasické české řízečky a já šel fotit. To, že bylo co asi nemusím dlouze rozebírat... Galerie bude někdy koncem tohoto týdne. Přesně v 17hod. bylo vyhlášení a k mému pekvapení jsem byl v první 100vce. Ihned po vyhlášení začli padat první kapky, takže rychle do auta a hurá odjezd. Než jsme se vymotali z paroviště začla obrovská bouřka, stěrač na dvojku a najednou všude spousta vody. Tak říkám přítelkyni budem občas zkoušet jak to brzdí a pojedem pomalu tak jako to dělám v zimě když člověk neví na čem jede. Postupně jsem zjistil, že z hlediska brzd, zrychlení jsou moje gumy pořád lepší než série, která prostě na mokru se utrhla a brzdil předek smykem. O moc horší to ale bylo na dálnici vzhledem k vyjetým kolejím. Už mezi 60 - 70km/h auto dělalo co uznalo za vhodné ono samo a nebyl problém "odplavat" půl metru vedle. Kolejím jsem se teda snažil vyhejbat, ale díky velké průtrži tekly i potoky vody tam kde byla dálnice naklopená. Co naplat, tak za 4 malé otáčky a 60km/h. Nutno dodat, že ostatní auta nejeli o moc rychleji, tak kolem 80km/h bylo max. až na jedno BMW 5er. To jsme ale za Regensgurgem dojeli ve stojící koloně a BMW pěkně omotané o svodidla naštěstí bez zranění. Takže jsem raději ještě zvolnil. Celou cestu na hranice jsme si vezli bouřku nad sebou, takže cesta místo 3/4 hodiny trvala dvě. Naštěstí za Rozvadovem se to protrahalo a mohli jsme pelášit domů už v pohodě a za sucha.



Resumé je takové, že na vlhku a nebo asfaltu po dešti semicky R888 ještě OK, ale při bouřce a vodě na silnici v řádech cm už fakt ne, prostě to nestíhá odvádět a auto jede po vodě 5 Dneska mám úplně ztuhlé ruce, protože takových korekcí co jsem si včera užil a být pořád ve střehu to jsem dlouho nezažil, přirovnal bych to tak k hodině na motokárách 3



Celkově ač vyčerpaný, tak zároveň šťastný a sraz v Německu si zas někdy rád zopakuju, ty pohledy řidičů, lidí a uznání na srazu za to stojí. Ještě bych rád podotknul, že jsem na celé akci objevil snad jeden jediný tuzing, jinak samá pěkná auta a na srazu si nikdo nedokazoval jak má rychlé auto mezi lidma. Prostě pohoda, bezpečno a krásná organizace.
zvětšit 1. International Vw group sraz Regensburg - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 09.08.2010 13:43:27
upraveno 2x, naposled 09.08.2010 13:57:25
Extreme Tyres