skoda-virt.cz/cz/.../282- 1st-vw-group-treffen-regen sburg-de
Myslím že je na co koukat...






To na našich srazech radši nekomentuju nijak, to by byla škoda slov.
Jsem zvědavej na celou galerii. 



Těšim se na galerku. 


Musím se přiznat, že jsem ležel jen pod pár autama a to ještě většinou na pevném podvozku, pod vzducháč se už ani nepodíváš.
U těch pevných bylo vidět, že z 99% jedou KVčko varianta 3, tudíš plně stavitelný podvozek s pomocnou pružinou a u pár aut jsem našel i horní štelování odklonů. Bohužel většina těch úplně složených aut je na vzduchu, takže tam toho moc člověk neokouká. Vzhledem k celkovému stavu aut tam se ale klasický případ jako u nás uřízlá pružina o dva závity na sériových tlumičích a bez nastavené geometrie, protože to přece nastavili ve fabrice pyč* prostě nekoná.
ale o to větší sranda při koktání a hledání slovíček je. Sorry že už jsem včera neodepsal, byl jsem KO. Nikdo se na Tebe cíleně neptal, snad krom takovýho vysokýho chlápka jak jezdí s A4 tuning cup s SPZ M. Ten zároveň vyhrál i pohár za nejdelší vzdálenost, přece jen z Moravy to má větší kus.





Zkoumals to tam jak míváš ve zvyku? Je opravdu německej tuner pořádnější než českej a hledí nejen na vzhled, ale i na jízdní vlastnosti?

Co se týče Škodovek, tak tam byla jedna Fabia a jedna Octavia II jinak nic 








konkrétně : img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/037_2010-06-01_1
0-01-33_33.jpg






















Sraz byl jak u jsem psal u velkého marketu a že to nebude nic malého naznačovalo 100 pohárů pro 100 nejlepších aut bez rozdílu značky VW, Audi, Škoda a Seat. Velmi se mě líbil styl hodnocení. Žádné trapné čekání půl dne u auta na nějakého komisaře, který to pak ve finále za 2min. obhlídne a jde bez zájmu dál. Nekonalo se ani žádné anomymní procházení "znalců". Styl hodocení byl něco jako známe u nás z EMMA, prostě stranou plácek se stanem, kam každý účastník mohl přiject mezi 10 - 16hod. podle jeho uvážení. I přes množství aut byla vždy čekací "kolona" max. 6 - 8 aut a díky komisi která byla na dva teamy to odsejpalo poměrně rychle. Měl jsem sebou fotky a popis úprav v angličtině, takže opět komedie s domluvením, ale vše bylo pochopeno a na spodek auta nechápavě koukali snad všichni z komise což mě potěšilo. Po zhodnocení jsme si dali klasické české řízečky a já šel fotit. To, že bylo co asi nemusím dlouze rozebírat... Galerie bude někdy koncem tohoto týdne. Přesně v 17hod. bylo vyhlášení a k mému pekvapení jsem byl v první 100vce. Ihned po vyhlášení začli padat první kapky, takže rychle do auta a hurá odjezd. Než jsme se vymotali z paroviště začla obrovská bouřka, stěrač na dvojku a najednou všude spousta vody. Tak říkám přítelkyni budem občas zkoušet jak to brzdí a pojedem pomalu tak jako to dělám v zimě když člověk neví na čem jede. Postupně jsem zjistil, že z hlediska brzd, zrychlení jsou moje gumy pořád lepší než série, která prostě na mokru se utrhla a brzdil předek smykem. O moc horší to ale bylo na dálnici vzhledem k vyjetým kolejím. Už mezi 60 - 70km/h auto dělalo co uznalo za vhodné ono samo a nebyl problém "odplavat" půl metru vedle. Kolejím jsem se teda snažil vyhejbat, ale díky velké průtrži tekly i potoky vody tam kde byla dálnice naklopená. Co naplat, tak za 4 malé otáčky a 60km/h. Nutno dodat, že ostatní auta nejeli o moc rychleji, tak kolem 80km/h bylo max. až na jedno BMW 5er. To jsme ale za Regensgurgem dojeli ve stojící koloně a BMW pěkně omotané o svodidla naštěstí bez zranění. Takže jsem raději ještě zvolnil. Celou cestu na hranice jsme si vezli bouřku nad sebou, takže cesta místo 3/4 hodiny trvala dvě. Naštěstí za Rozvadovem se to protrahalo a mohli jsme pelášit domů už v pohodě a za sucha.
Dneska mám úplně ztuhlé ruce, protože takových korekcí co jsem si včera užil a být pořád ve střehu to jsem dlouho nezažil, přirovnal bych to tak k hodině na motokárách 