 skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   Tuning Show Blatná 2010
22:23:46
10.06.2010
10.06.2010

TUNER
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: si přehodíme nicky ne )))
	20:05:11
10.06.2010
10.06.2010

Tommyk
			
				
			
		
		
Jirik_Tuňák 10.06.10 15:02:30 napsal: 
→ TUNER: Třeba si myslel, že jsi Luboš Turner a babička
je Tina Turner.
 
  
  
  
 
	→ TUNER: Třeba si myslel, že jsi Luboš Turner a babička
je Tina Turner.

 
  
  
  
 
16:22:32
10.06.2010
10.06.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> TUNER 10.06.10 13:36:33: Taky jsem psal tickace a taky jsem Turner 
	
15:02:30
10.06.2010
10.06.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> TUNER:  Třeba si myslel, že jsi Luboš Turner a babička je Tina Turner. 
	
13:36:33
10.06.2010
10.06.2010

TUNER
			
				
			
		
		
-> Jirik_Tuňák: No,to ani ne,jen jsem se musel smát,jak na to přišel,když jsem ho psal ještě velkym písmem a tiskace......dodneška to nechápu )))
	12:06:54
10.06.2010
10.06.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> TURNER:  Nechtěl jsi mu za ten zmršenej nick přejet mikrofon ? 
	
11:48:03
10.06.2010
10.06.2010

TUNER
			
				
			
		
		
-> Jirik_Tuňák: Viděl bych to jen v té hmotnosti. Každej má uplně jinak dlouhé převody a tohle moc porovnat nejde. Oba budou mít rozsah nejvýhodnějších otáček sice jinde,ale podobný rozpětí třeba 2,5 tisíc otáček.... Bohouš protože je o dost lehčí,mu ujede na startu,ale BMW jak se rozjede,tak ho mocně stahuje...Myslim že i nejlepší čas měl o nějakou desetinku lepší bawor... ;-)
	21:07:24
09.06.2010
09.06.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> TUNER:  Tady je to celkem jasný. Rozdíl hmotností, ale hlavně použitelnost otáček. Na tom naftovym BMW je vidět, že musí řadit hrozně rychle za sebou.
	11:45:50
08.06.2010
08.06.2010

TUNER
			
				
			
		
		
18:29:14
07.06.2010
07.06.2010

TUNER
			
				
			
		
		
-> Syny: Nj,samý kaipani s 1,8 T v neseriovym stavu... imprezy a pod... ))) Ale já jsem s časem spokojenej,potvrdilo se mi že to prostě už jezdim pod 15 vteřin a že to ve Lhotě nebyla náhoda a za to jsem rád ;-)...taky jsem koukal,kdybych byl do 3 litrů tak jsem třetí ))))
	15:29:45
07.06.2010
07.06.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Syny: Tak první tři v jeho kategorii jsou 1,8 a nebo 2,0 taky - o tom to není. Jenže těžko konkurovat plně naloženým autem se sériovým motorem autům kde je vše vykucháno a turbo jak z náklaďáku.
	15:25:29
07.06.2010
07.06.2010

Syny
			
				
			
		
		
-> TUNER: Tyjo, to do ty kategorie 3.0 - 3.5 zapadas docela tesne... To je asi blby jezdit s 3,5 litrama co? :)
	11:09:24
07.06.2010
07.06.2010

TUNER
			
				
			
		
		
-> havlik: jj,ještě to tam debil mlel do mikrofonu když jsem stál na startu...jsem se musel smát,ještě že neni vidět dovnitř )))) A to to měl velkym písmem a tiskace,asi byl dlouho na sluníčku....
	10:27:53
07.06.2010
07.06.2010

havlik
			
				
			
		
		
-> TUNER: Turner 
 
	 
 
10:06:40
07.06.2010
07.06.2010

TUNER
			
				
			
		
		
20:04:32
06.06.2010
06.06.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
14:33:59
06.06.2010
06.06.2010

asphalte
			
				
			
		
		
Máme pro vás reportáž, fotogalerii a dvě videa ze včerejšího srazu v Blatné... www.abouttuning.cz/clanky
/.../proslunena-blatna.htm
l Do spárů nám padl i majitel Žlutky, takže recenze o jeho autě je rovněž v plánu.
							

 
                                                                                                        




 
 




