skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co už se ví o voze Škoda 100 - článek z jara 1969
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [2]:
Text:
Článek z časopisu Věda a technika mládeži ještě před sériovou výrobou, kdy zatím nebyly známy všechny podrobnosti o "novém" voze Škoda 100. :)info:
Správce článku: Václav KršekZaloženo: 29.05.12 18:57 Poslední změna: 29.05.12 19:02
Co už se ví o voze Škoda 100 - článek z jara 1969 - komentáře:
Jinak při dotazníku, jaké vlastnosti by mělo mít auto, které přijde po MBčku - vyšel 5 místný sedan s motorem vpředu, kotouči atp.,což v té době byl Fiat 124 (později Žiguli 2101).
Moc hezký, díky. Hodně lidí říká, že MBčko bylo děláno poctivěji, zase kilo bylo na svojí dobu dost levné
Oba jsou to dříči, co motorizovali Československo
Jediný co mě u nich nebaví je vzlínání brzdovky a její působení na lak v prostoru pedálů. U silnějších motorizací 1107 ccm mi chybí 5 Q a taky zatejkání do vozu se nepodařilo za dlouhou dobu vyřešit. U mé 110L jsou zejména v prostoru dveří nedostřiky a dále třeba chybějící 5cm těsnění dvěří, to u MB neexistovalo. Škoda, že se nepodařilo embéčko dokončit v roce 1960, dát mu i hliníkovou hlavu, jak bylo zamýšleno a v době kil zas zamítnutí 720tky. Z hlediska kompatibility dílů ideální auta, na kilo jsem koupil jen plechy, světla, blinkry, brzdový destičky a je hototvo :) Když si přečtete SM tak v době zejména v 60. letech byly díly o dost hůře sehnatelné než dnes. Na 110 L mám spotřebu 7,7 litru, ne embé nevím. Kilo v naší rodině si ještě pamatuju, měli jsme ho do roku 1991, jediný co jsem po něm našel byla houkačka PAL Magneton.
-> suri: trošku jsem to ještě upravil.


-> suri: trošku jsem to ještě upravil.
-> j_j: nebyli to špatné auta...