skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Automobil 2004 - MBX
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [4]:
Text:
Pridávam článok o vzniku a vývoji dvojdverových "tisícoviek", vrátane zaujímavého prototypu MBX v šateŠ 100.
info:
Správce článku: AmperZaloženo: 16.06.11 19:50 Poslední změna: 16.06.11 20:03
Automobil 2004 - MBX - komentáře:
-> j_j: Asi by bylo líp smazat a zapsat pořádně - zřejmě by se daly snadno vydestilovat ze starých SM záměry změn nových modelů pro jednotlivé roky a pak ty světlý zítřky porovnat s tím co se nepovedlo zavést do výroby, co se naopak povedlo a kdy se to povedlo - když ne po tý celozávodní dovolený..
-> Jozka: v pohodě, já jen, abysme to měli dobře, kdyby to mimo nás někdo četl...
-> j_j: Samozřejmě jsem napsal kravinu, původně jsem zahrnul i 1969, ale tam je to ještě jasnější, vymazáním jsem to zkomolil. Takže pro 1968 mělo být MÁ. I moje 68-ka je měla kdysi...
-> Jozka: pozor (!) model 1968 at už se to zdá podviný má blatníkové blinkry montovány na všechny série standatrně, píše tu Tuček a hledal jsem i origo vozy modelu ´68 a všechny je měly. S tím modelem 1967 máš pravdu, že deluxky modelu 67 přišly už v roce 66(9.série). Podle mého bylo nejvíc úprav připraveno na 12.sérii (tzn. 1. série modelu 67 i u standardů). Zajímal mě spíš ten konec výroby modelu 1967 všeobecně, který nenastal podle mě už po srpnu 67 ,ale spíš někdy na konci roku 1967.
-> PAV-PO: / -> j_j: Obecně nový modely i u škodovky nabíhají vždycky po celozávodní dovolený, i když u 1000MB "model 1967" je otázka, co je to novej model 67, tam ty změny nabíhaly hodně postupně a nejdřív ty zvenčí nerozpoznatelný (dekl na ventilech např.). Naopak model 1968 je zvenka jasnej, má po dovolenej boční blinkry jen na přání a stříbrný ráfky kol :-).
-> j_j: Nevim jak to bylo u Skodovek, ale u francouzskych aut novy modelovy rok nabihal do vyroby vzdy predesly rok po celozavodni dovolene. Tudiz podle teto logiky by se model 1967 vyrabel od srpna 1966. Ale kdo vi jak to bylo doopravdy.
Podle mě model ´68 nenabíhá po celozávodní dovolené, ale až po říjnu 1967. Nezdá se mi, že by byl standard modelu 1967 vyráběn jen půl roku (leden-srpen 1967). Do Boleslavi se mi kvůli tomu, ale psát nechce :) Toho MBX je škoda, ale prostě se to kroutilo, netěsnilo atd. Bílé MBX by spíš mělo mít klakson "v nárazníku", na to, že je lepší ho mít uvnitř přišli někdy o 3 roky dříve (tzn.1966/1967). U prototypu r. 1964 mě zaujaly "žiguloidní" poklice a bílá palubovka(tady pan zlámal musí ještě zabojovat). Super článek díky moc...