Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [80]:

Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX: Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX:

Text:

Text ještě nebyl přidán
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Pavel P..
Založeno: 13.10.09 19:39   Poslední změna: 14.10.09 22:45

Automobil 1957-62 + Formule Škoda MTX - komentáře:

22:45:20
06.11.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> Pavel P..: všude tě budu chválit!!!!
17:16:58
28.10.2009
Pavel P..
-> Bedřich: tak to nevim jestli něco najdu.. z 49 nemám nic.8
16:40:56
28.10.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> petr s: Jo ale, pořád rychlejší než 742...obzvláště poslední verze se dvěma kompresory.
15:56:02
28.10.2009
petr s
-> Bedřich: To je starší jak černé uhlí
15:49:02
28.10.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Pavel P..: Začala s tím jezdit fabrika v roce 1949.Základ má v Tudoru.V podstatě je to ročník jako Tatra 607.Ty auta jezdívaly spolu v jiných skupinách.
upraveno 1x, naposled 28.10.2009 15:50:13
14:16:03
26.10.2009
Labros
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: ale prd naklání, nečetls, jak je to zavěšení kol odolný proti naklápění? 4 Musíš to brát s rezervou, tenkrát byly jiný měřítka, a pohodlí papaláše bylo tím hlavním, s takhle prudkým průjezdem se soudruhem naloženým na zadním kanapi stejně nikdo nepočítal. 4
14:13:50
26.10.2009
Labros
Moc zajímavý, dneska už se člověk těžko dostane k vysvětlení všech technických fines, jako u starých článku. Zvlášť s tím motorem, pohonem a zavěšením kol si vyhráli, je tam spousta vychytávek, o kterých jsem neslyšel ani u nových aut. Spojka s odstředivýma závažíčkama, který zvětšujou přítlak, a umožňujou snížení vypínací síly, zní to úplně jednoduše a přitom funkčně, na druhou stranu to může mít zajímavý vedlejší efekty, pro nepoučeného uživatele 5 meziplyn na tom asi nebude moc proveditelnej 5
21:00:08
22.10.2009
Pavel P..
-> Bedřich: co to je za rok? možno by se něco našlo, ale nějak si nevybavuju co to je za kočár.7
20:58:16
22.10.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Pavel P..: Nenašel by jsi ve svých pokladech nějaký článek o Škodě 996 super sport?
08:15:34
18.10.2009
suri
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: naklání ale favoritu ukáže zadné svetlá kedykoľvek
02:42:40
18.10.2009
Tomaso435
týýýjo img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6220_2009-10-13_ 20-06-01_5.jpg to se naklání jak muj favorit...
00:11:48
17.10.2009
Star LC20
>Pavel P.. : dobrá práce, za sebe děkuji 4
10:03:30
15.10.2009
Pavel P..
-> petr s: aho no..3
10:02:49
15.10.2009
petr s
-> Pavel P..: Klikal jsem trochu vedle
10:01:06
15.10.2009
Pavel P..
-> petr s: jen pro info.. skenuju to na 200dpi, co je obraz jak kráva, ale na virtu se to takhle zcvrkne.
09:59:13
15.10.2009
Pavel P..
-> petr s: nebuď línej a klikni si na obrázek a zvětší se3
09:58:04
15.10.2009
petr s
-> Pavel P..: To jo ale proč to nejde přečíst? malý obrázek
22:47:26
14.10.2009
Pavel P..
-> petr s: tak máš to tady...
22:21:31
14.10.2009
Pavel P..
-> petr s: až doženu zbytek tak se uvidí....4
22:20:28
14.10.2009
petr s
-> Pavel P..: to je ono ale stejně to bylo asi jenom v 1 čísle
Extreme Tyres