-> tomapa: som dačo našiel
skoda.katalog-automobilov
.sk/automobil/skoda-favori
t-115
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Srovnání sedmi generací škodovek
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [10]:
Text:
Toto srovnání škodovek sem našel, když neběžel Virt a já se nudil. Neptejte se na ktrém webu protože si to nepamatuju. Nemá smysl se o tom nějak rozepisovat protože všechen text je na obrázcích.V původním rozlišení to je na Minnových stránkách:
www.dipsoft.sk/ftp_dat/.. ./200607252142_a2.jpg
www.dipsoft.sk/ftp_dat/.. ./200607252149_b2.jpg
www.dipsoft.sk/ftp_dat/.. ./200607252151_c3.jpg
www.dipsoft.sk/ftp_dat/.. ./200607252152_d2.jpg
www.dipsoft.sk/ftp_dat/.. ./200607252153_e2.jpg
www.dipsoft.sk/ftp_dat/.. ./200607252154_f2.jpg
www.dipsoft.sk/ftp_dat/.. ./200607252154_g2.jpg
www.dipsoft.sk/ftp_dat/.. ./200607252155_h2.jpg
www.dipsoft.sk/ftp_dat/.. ./200607252156_i2.jpg
www.dipsoft.sk/ftp_dat/.. ./200607252157_j2.jpg
nebo tady na WEBu:
skoda.stable.cz/soubory/s rovnani
info:
Správce článku: RabbitZaloženo: 14.08.06 14:04 Poslední změna: 16.08.06 13:59
Srovnání sedmi generací škodovek - komentáře:
David29:
To sis ho všim brzo po dvou letech.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To sis ho všim brzo po dvou letech.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Hezkej článek ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> tomapa: Veľmi pekne ďakujem
.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tomash: skoda-virt.cz/cz/.../9249
1
jinak je o tom dost informací v návodu k obsluze na první fáčka
jinak je o tom dost informací v návodu k obsluze na první fáčka
-> Havoc: Aha
. A skade to všetko vieš ?
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Co se motoru 115S ve fáčku týče, byly jen dva prototypy a ani jeden se nedostal nikdy z fabriky a ani jeden se nedochoval, nemají ho ani ve škodováckým muzeu. Pár těch motorů tam ještě existuje, ale nikdy se to nevyrábělo. Jediný co se občas někde objeví na aukru nebo tady na virtu jsou nálepky/cedulky na páté dveře s nápisem 115S/L, takže to co vidíš jezdit je určitě jen že tam má cedulku. Až ho uvidíš stát, mrkni na něj schválně, 115ka měla přístrojocku jen s jedním budíkem uprostřed, ještě jednodušší a hnusnější tapeci dveří než klasické hnědé provedení a pár dalších odlehčení... Taková fábia junior té doby, co se naštěstí nikdy nevyráběla.
Tak na poslednej strane je " Přehled hlinikových čtyřválcu Škoda " a je tam aj Favorit 115 S. Doteraz som si myslel že je to blbosť ale už vidim že nie. Jeden taky chodi po Košiciach a keď som uvide že je to 115 L ... .... sa mi nechcelo veriť.![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Rabbit: to neviem ani ja.
ale pozri fotku tych pedalov v golfe 5-ke.
www.dipsoft.sk/ftp_dat/go lf5.jpg
ale pozri fotku tych pedalov v golfe 5-ke.
www.dipsoft.sk/ftp_dat/go lf5.jpg
Majkl, Minno:
Tak to je teda síla. Ale u škodovky to mělo svoje opodstatnění. Plyn ovládanej strunou v tunelu. Ale tydle nový auta už to maj dělaný elektronicky, a podle mě je i konstrukčně jednodušší udělat to na tý jedný konzole. Takže vubec nechápu smysl proč to dělaj takhle.
Tak to je teda síla. Ale u škodovky to mělo svoje opodstatnění. Plyn ovládanej strunou v tunelu. Ale tydle nový auta už to maj dělaný elektronicky, a podle mě je i konstrukčně jednodušší udělat to na tý jedný konzole. Takže vubec nechápu smysl proč to dělaj takhle.
-> minno: pak ze se historie neopakuje
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Majkl: a sila je, ze Golf 5 ma rovnaky plynovy pedal ako 120
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Rabbit 15.08.06 17:37:46: na ty pedaly sem se zameril a u novy oktavky je to zase tak jako u 120ky, plyn je v uplne jiny oe nez spojka a brdzda.. u passata novyho je to o trochu lepsi... ale u 120ky mi to nejak nevadi, u ty novy oktavky celkem ze zacatku dost, ale zvykl sem si..
Konečne nejaký pekný článok o škodovkách
-> Aladin: rypnem si :-) "škodovka" a "rapid" môže byť to isté, teda autá proti ktorým favo nemá šancu, ak ide napr. o 130GL. to ja len tak pre tvoje porovnanie :-)
-> Aladin: to není pravda, Rapid byl levnější
škodovka a favorit- asi vítězí favorit
ale favorit a Rapid- fáčko nemá šanci...
dokonce v roce 1989 byl Rapid 136 o 2 tisíce dražší než fakan
ale favorit a Rapid- fáčko nemá šanci...
dokonce v roce 1989 byl Rapid 136 o 2 tisíce dražší než fakan
Vzdavam hold autorovi clanku! Velmi dobre napisane.
-> Martin2705: je to možný, ale záleží hrozně na tom kterým kusu, já zase když si ze svojí škodovky přesednu do starýho průměrnýho favorita tak si připadám, že jsem se v něčem přesunul zpátky.
-> Rabbit: já bych řek že ho nevychvaluje, moje první auto byla 120ka a když jsem pak přešel na fávo, tak sem si připadal, že sem se posunul od 20 let....Samozdřejmě nic proti škodovkám, ale myslim, že ten text je celkem nestranej